Lees: bruinie was in de kroeg om een grammetje te kopen en moest daar flink van peopen.quote:Op maandag 16 mei 2022 09:41 schreef Benzyl het volgende:
Laatst in de horeca voor een business meeting.
Klanten is wat anders dan personeelquote:Op maandag 16 mei 2022 11:12 schreef herverwijderd het volgende:
De tunnel van je moeder is anders 24/7 open, dus daar geen gebrek aan personeel.
Ik ben wel goed in je moederquote:Op maandag 16 mei 2022 12:13 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik ben (nog) niet zo goed in je moeder grappen.
Dat klopt, ook zonder bus.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:15 schreef BatWayne het volgende:
De wereldbevolking moet krimpen, niet genoeg grondstoffen en plek om alsmaar te blijven groeien.
Dat is ook het grootste probleem van onze klimaatcrisis en vervuiling...toenemende wereldbevolking.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:15 schreef BatWayne het volgende:
De wereldbevolking moet krimpen, niet genoeg grondstoffen en plek om alsmaar te blijven groeien.
Stel je niet aan zou ik zeggen, die gasten rijden straks met de Porsches en hebben te vreten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 06:56 schreef HSG het volgende:
Nederlanders hebben zelf voor de "prestatie"-maatschappij gezorgd. Je moet zo hoog mogelijk opgeleid zijn (al doe je een onzinstudie) en werken als ambacht, loodgieter, beveiliger of timmerman maakt je een loser.
"Wat ga je met hem om? Dat is maar een stukadoortje hahahahaha".
Dat heeft niks met rechts te maken maar met de mentaliteit van de maatschappij.
Als het zo makkelijk is geld te verdienen begin je je eigen business maar.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:53 schreef Cockwhale het volgende:
Die zeikbedrijven moeten maar eens hun winstmarges omlaag brengen en werknemers fatsoenlijk betalen. Achterlijk gedoe, vuige graaiers die nooit willen bijdragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |