Overigens had ik de discussie die ik wel had al naar achter de schermen verplaatst. Je quote mij in het bewuste topic hier, niet handig als je geen repliek hierop wenst.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ging geen discussie met je aan, graag ontopic posten.
[..]
Waarvan akte.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Overigens had ik de discussie die ik wel had al naar achter de schermen verplaatst. Je quote mij in het bewuste topic hier, niet handig als je geen repliek hierop wenst.
Alleen als het volk dat zou willenquote:
Maar jij zuigt aan zijn tollie dus dat telt niet.quote:
Even veranderenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:57 schreef BasEnAad het volgende:
KLB / Fair Trade-reclame op de radio deed mijn wenbrauwen fronsen
Wenbrauwen moet zijn wenkbrauwen. Willen jullie dit aanpassen? x
Daar kan je niet van op aan joh. Die is de Berlijnse techno-clubs onveilig aan het makenquote:
Onverantwoordelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan je niet van op aan joh. Die is de Berlijnse techno-clubs onveilig aan het maken
Omdat ik niet altijd online ben en ik geen telekinethische modkrachten heb om topics te sluiten voordat jij ze aanklikt. Een melding of TR volstaat al.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:43 schreef -Sigaartje het volgende:
KLB / Laat je horen als je een dikke tak hebt hangen
Waarom moet deze ellende met deze user alsmaar doorgaan?
Dank je!quote:Op maandag 16 mei 2022 08:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Omdat ik niet altijd online ben en ik geen telekinethische modkrachten heb om topics te sluiten voordat jij ze aanklikt. Een melding of TR volstaat al.
Inmiddels dicht want bagger.
En waarom heb je dat precies niet?quote:Op maandag 16 mei 2022 08:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Omdat ik niet altijd online ben en ik geen telekinethische modkrachten heb om topics te sluiten voordat jij ze aanklikt. Een melding of TR volstaat al.
Inmiddels dicht want bagger.
Je mag niemand doodwensenquote:Op maandag 16 mei 2022 18:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Op facebook zijn ze minder streng gaan modereren in uitspraken gericht aan Russen, mag ik hier ook alle Russen doodwensen en zulks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |