Makkelijk toch? Gewoon beide goed doorneuken en tegen de tijd dat ze er achter komen bij nr. 3 zitten.quote:Op zondag 10 april 2022 20:16 schreef Bruinie het volgende:
Deze dames kennen elkaar dus ik moet een keus maken. Als ik geen keus maak dan raak ik beide kwijt want ze kennen elkaar. En zoals je weet vrouwen kunnen zulke dingen gewoon ruiken en ik ben kk dom dus ze gaan er sowieso achterkomen als ik met beide ga fucken. Moeilijke keuze dit. De enige wat ouder en dikke tieten en kont; een danseres. De andere skinny en lang, ze is tennisser. Pff. Waarom doen vrouwen zo moeilijk altijd en waarom moeten ze over alles praten. Wij mannen zijn gewoon heel simpel.
Die komen allemaal in dezelfde club dus dan poep ik in mijn eigen huis als ik dat zou doenquote:Op zondag 10 april 2022 21:20 schreef Werkman het volgende:
[..]
Makkelijk toch? Gewoon beide goed doorneuken en tegen de tijd dat ze er achter komen bij nr. 3 zitten.
Zo ingewikkeld is dat toch niet?
Sociale dagbesteding?quote:Op zondag 10 april 2022 21:38 schreef Bruinie het volgende:
[..]
Die komen allemaal in dezelfde club dus dan poep ik in mijn eigen huis als ik dat zou doen
Als @Bruinie gewoon hard genoeg droomt dan kan hij ze allebei hebben.quote:Op zondag 10 april 2022 20:36 schreef Lenny77 het volgende:
Ik denk dat je ze sowieso alle twee kan vergeten want kletsen gaan ze toch en dan heb je alsnog gezeik, ook al heb je gekozen...
quote:
Tegenstrijdige adviezen, hoe moet ts nu ooit verder.quote:Op zondag 10 april 2022 21:15 schreef fokexpert het volgende:
Voor de tennister! Skinny is geil en het zijn vaak sletjes! Denk aan die geile rokjes
Hij laat de dames lootjes trekken. Of hij laat ze een getal onder de 5 opnoemen.quote:Op maandag 11 april 2022 15:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[..]
Tegenstrijdige adviezen, hoe moet ts nu ooit verder.
Niet zo jaloers zijn op mensen die hun natje, droogje en kutje op een rij hebben.quote:Op maandag 11 april 2022 18:05 schreef Intint het volgende:
Onzekere TS laat weer zien hoe onzeker hij is.
#kennerquote:Op zondag 10 april 2022 21:15 schreef fokexpert het volgende:
Voor de tennister! Skinny is geil en het zijn vaak sletjes! Denk aan die geile rokjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |