Nee met een hond moet ik blij zijnquote:Op zondag 13 maart 2022 21:14 schreef StevenHyde het volgende:
Wees blij dat je niet op een rat lijkt ts
Ik vind je er lief uitzien.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:16 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Nee met een hond moet ik blij zijn
Gedaan, nu even afwachtenquote:Op zondag 13 maart 2022 21:44 schreef Sfancta het volgende:
Maak nieuwe foto terwijl je die gitaar anaal hebt ingebracht.
Zal haar leren qua haar random gedachte.
Het kan kloppen, sommige mensen lijken op hun hond en omgekeerd.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:11 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Zit net met een vriendin te whatsapp, en we sturen elkaar wat foto`s van onze huisdieren, dus ik stuur een foto van m`n honden:
[ afbeelding ]
Zegt ze "Je lijkt erg op die rechter" (Die witte dus)
Dus ik" In welk opzicht? Dat ik de hele dag achter een computer monitor zit?"
Zij " Nee, nvm, random though"___!!
Zoals deze persoon:quote:Op zondag 13 maart 2022 21:14 schreef StevenHyde het volgende:
Wees blij dat je niet op een rat lijkt ts
Man man man, maar lijkt het hondje op de baas of het baasje op de hond?quote:Op zondag 13 maart 2022 23:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Het kan kloppen, sommige mensen lijken op hun hond en omgekeerd.
[ afbeelding ]
Zolang de man z'n hont maar niet bijtquote:Op maandag 14 maart 2022 06:21 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Man man man, maar lijkt het hondje op de baas of het baasje op de hond?
Ik denk beide. Meestal kiezen baasjes honden uit die op hun lijken omdat dat de gemeenschappelijke overeenkomst is.quote:Op maandag 14 maart 2022 06:21 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Man man man, maar lijkt het hondje op de baas of het baasje op de hond?
Liever lijken op een Limburger, dan de twee namen hebben gekregen van je ooms omdat je moeder niet wist wie de vader was. Of niet, Jochem.quote:Op maandag 14 maart 2022 07:43 schreef 2xHenk het volgende:
Ik lijk liever op een hond dan op een Limburger
Dat lelijke ding links ziet eruit alsof ie super irritant blaft en ik denk dat ik allemaal honkbalknuppel fantasieėn zou hebben als ik jouw buurman wasquote:Op zondag 13 maart 2022 21:11 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Zit net met een vriendin te whatsapp, en we sturen elkaar wat foto`s van onze huisdieren, dus ik stuur een foto van m`n honden:
[ afbeelding ]
Zegt ze "Je lijkt erg op die rechter" (Die witte dus)
Dus ik" In welk opzicht? Dat ik de hele dag achter een computer monitor zit?"
Zij " Nee, nvm, random though"___!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |