Dan gooi je het naar POL.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:20 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als het feiten zijn kan het in pol
Bijna niemand zit te wachten het zoveelste copypaste verhaal over de waanbeelden van gekke Thierry. Die topics lopen altijd uit op een hoop gezeik en zijn inhoudelijk ook niet echt een verrijking. Vandaar het slotjequote:Op donderdag 31 maart 2022 13:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan gooi je het naar POL.
Of, je laat het gewoon open en sluit wat topics die helemaal nergens over gaan ipv een topic waar tijd en moeite in is gestopt bij hoge uitzondering.
Paar suggesties.
Bijna, maar er waren bijna 70 posts geplaatst, dus zeker wel iemand.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Bijna niemand zit te wachten het zoveelste copypaste verhaal over de waanbeelden van gekke Thierry. Die topics lopen altijd uit op een hoop gezeik en zijn inhoudelijk ook niet echt een verrijking. Vandaar het slotje
Jij hebt echt mega veel zand in je vaginaatje zitten hè zuur mens.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:14 schreef Ama het volgende:
KLB / Sked en Fok-it lullen door m'n muziek heen ^%^$%& Waarom blijft dit open? Of mag dit wel als je tong heet.
Doe eens normaal tamme hals.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij hebt echt mega veel zand in je vaginaatje zitten hè zuur mens.
Ruim jezelf maar eens opquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:53 schreef Sfancta het volgende:
Rol die incrowd bende in die SC/Discord maar eens op, die verzieken het hele subforum.
Neem het mee naar achteren.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:14 schreef Ama het volgende:
KLB / Sked en Fok-it lullen door m'n muziek heen ^%^$%& Waarom blijft dit open? Of mag dit wel als je tong heet.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:53 schreef Sfancta het volgende:
Doe ik zelf wel, want ben MOD nu hahahhahaa
Crewbash. Zet jij een note @Sfancta?quote:
Heb er twee gezet omdat ik me erger op hem. Ik denk aan een cooldown periode.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Crewbash. Zet jij een note @:sfancta?
Gewoon even achter rapporteren.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:23 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb er twee gezet omdat ik me erger op hem. Ik denk aan een cooldown periode.
Vraag dat lekker bij de Praxisquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel kost dat nou tegenwoordig? Een blauw kleurtje?
Blauw wordt je alleen als je puur en alleen kwaliteit post.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel kost dat nou tegenwoordig? Een blauw kleurtje?
Hou gewoon op met je waardeloze gimmick.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:26 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Blauw wordt je alleen als je puur en alleen kwaliteit post.
Hij kan er ook weinig aan doen dat zijn achterlijkheid wordt gefaciliteerdquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou gewoon op met je waardeloze gimmick.
Dat is nog wel het meest sneue ja.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij kan er ook weinig aan doen dat zijn achterlijkheid wordt gefaciliteerd
Volgens de index nietquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:53 schreef Sfancta het volgende:
Doe ik zelf wel, want ben MOD nu hahahhahaa
Check je notes over 3 dagen maar eens. Dan wordt je ook in het ootje genomen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Of als je over zijn tagje "moderator" hovert met je muis verschijnt er ook helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |