Eens met de klacht.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Klaar met braddie gezeik maar er staat wel in de banner donneer aan braddie?!
Ik vind dit godverdomme niet normaal meer
Komt uit het vorige feedback topic.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:01 schreef scrupuleus het volgende:
De klacht kan wellicht beter als topic in feedback, hier graag ontopic
Moet er niet een extra modje bij eigenlijk, niet dat we iets aan ama hadden hoorquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:33 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Komt uit het vorige feedback topic.
@:Plompzakker - pseudomodden, graag modereren.
Waarom?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Moet er niet een extra modje bij eigenlijk, niet dat we iets aan ama hadden hoor
Verkapt kijk-mij-modje-willen-zijn post.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Moet er niet een extra modje bij eigenlijk, niet dat we iets aan ama hadden hoor
A omdat er niemand isquote:
Liever niet maar als je het zo graag wilquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-modje-willen-zijn post.
Het maakt mij echt geen fluit uit wie mod hier wordt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Liever niet maar als je het zo graag wil
KLB / KLB Verkiezingen 2021quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
A omdat er niemand is
B graag een vrouw/homo ed voor de diversiteit
C de boel meer cachet te geven
D iemand promotie bieden die eventueel de verkiezingen wil doen
Etc
Oke optie D vervaltquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:45 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
KLB / KLB Verkiezingen 2021
Reeds georganiseerd.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Cachet geven wil ik wel doenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
A omdat er niemand is
Etc
Ik denk niet dat meer moderatie meer cachet geeft.quote:
#FreeCachie!!quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
A omdat er niemand is
Etc
O okequote:Op donderdag 6 januari 2022 21:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bij deze ben je de derde mod van de klb
Maak even officieel @:pharkus
Zoals gevraagd, je hebt een note voor pseudomoddenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:33 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Komt uit het vorige feedback topic.
@:Plompzakker - pseudomodden, graag modereren.
@murp mod off topic in feedbackquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zoals gevraagd, je hebt een note voor pseudomodden
Braddie?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het maakt mij echt geen fluit uit wie mod hier wordt.
/carequote:
Wie ben jij nou weer schele karper.quote:
Toekomstig KLB mod.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer schele karper.
Nou dan zal ik ja maar vast grondig onder handen nemen voor het crewbash is kwajong.quote:
Beste poel die er is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hebben ze weer iemand uit de poel des verderfs gevist
Pseudomodden. Niet doen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:44 schreef pferdfahrer het volgende:
Slowchat / onzin / bemoeienis in dit topic wordt verwijderd + genoted. Doe dus normaal.
Een note kun je krijgenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:41 schreef pferdfahrer het volgende:
Waarom krijgt m'n topic geen sluitpost? Ik eis een herziening.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
Wisten jullie dat een QUARTERPOUNDER zelfs minder dan een kwart pond (125 gram) vlees bevat? Maar door de naam denkt iedereen dat het juist om zeer veel vlees gaat
McDonalds marketinggoden @:kingroland
Dit is heelmaal nieuw voor mijquote:
En nu allemaal in koor.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:52 schreef pferdfahrer het volgende:
It's raining notes, halleluja it's raining notes, ey ey EY EY, digital, long, mean and strong, hallelujah
ik geef je groot gelijk amaquote:
Yeahhh its raining notesquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:52 schreef pferdfahrer het volgende:
It's raining notes, halleluja it's raining notes, ey ey EY EY, digital, long, mean and strong, hallelujah
Mooie lapo had het topic wel verdiendquote:
Excuses aanvaardquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
EDIT
Dacht dat dit de SC was. Sorry.
...De KLB-Verkiezingen 2021?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Het duurt al weer even dus hoe zit het met?...
Je verwacht het niet...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die zijn ongeldig verklaard wegens fraude
Jaquote:
Wat precies ?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:28 schreef pferdfahrer het volgende:
Het dreigt weer echt compleet de spuigaten uit te lopen.
Valt mee. Hoort bij KLB.quote:
Vroeger werden ze geslotenquote:Op maandag 17 januari 2022 06:36 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Valt mee. Hoort bij KLB.
Vroegah hadden we ook zure regen.quote:
Huh kluun post hier toch al jaren?quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nieuw op dit forum was?
Inb4 dan klik je er toch niet opquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:26 schreef Solotovski het volgende:
Is dat kluun?
Sterf, kansloze freak
Yupquote:
Lijkt mij nietquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:02 schreef babylon het volgende:
DR898 in KLB / Mannen die de focus leggen op wat vrouwen anders moeten doen
Ik zie aan de ballen opknippen toch wel als doodsverwensing. Kan hier op ingegrepen worden?
Welnee, het is zelfs gunstig voor het klimaatprobleem.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:02 schreef babylon het volgende:
Ik zie aan de ballen opknippen toch wel als doodsverwensing. Kan hier op ingegrepen worden?
quote:
Uit de OP: bemoeienis in dit topic wordt verwijderd + genoted.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 07:38 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Welnee, het is zelfs gunstig voor het klimaatprobleem.
'Laat je castreren'
Hooguit bijzonder pijnlijk, maar met de juiste medische hulp paraat lijkt het me niet dodelijk. Maar ook weer niet heel erg netjes om te zeggen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:02 schreef babylon het volgende:
Stel je niet aan hans.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:42 schreef babylon het volgende:
[..]
[..]
Uit de OP: bemoeienis in dit topic wordt verwijderd + genoted.
Jammer dat de klacht niet anders geformuleerd was want dan had het ook prima open kunnen blijvenquote:Op maandag 24 januari 2022 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
KLB / Mensen wier pro Rusland zijn
Jammer dat deze dicht is want meer terechte klachten zijn er niet te bedenken...
Ja als je het zo bekijkt.quote:Op maandag 24 januari 2022 18:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Jammer dat de klacht niet anders geformuleerd was want dan had het ook prima open kunnen blijven
Wat zei Tweakers toen je dit vroeg?quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:58 schreef Sfancta het volgende:
@:Erasmus waar kan ik dat uitzetten? Kan het niet vinden!
Tweakers mailde me ditquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:00 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Wat zei Tweakers toen je dit vroeg?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:01 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Tweakers mailde me dit
Dit is de laatste herinnering voordat we je Tweakers-account met gebruikersnaam ".............." verwijderen. Laat je historie op Tweakers niet verloren gaan en log nu in op Tweakers om je account te behouden.
Als je je account niet heractiveert door in te loggen, verwijderen we je account op dinsdag 22 februari 2022. Dat doen we omdat je minstens vijf jaar niet meer actief bent geweest.
hee die mail heb ik niet gehadquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:01 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Tweakers mailde me dit
Dit is de laatste herinnering voordat we je Tweakers-account met gebruikersnaam ".............." verwijderen. Laat je historie op Tweakers niet verloren gaan en log nu in op Tweakers om je account te behouden.
Als je je account niet heractiveert door in te loggen, verwijderen we je account op dinsdag 22 februari 2022. Dat doen we omdat je minstens vijf jaar niet meer actief bent geweest.
neequote:Op woensdag 2 februari 2022 12:15 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Dan had je zeker ook geen VIP account
TR gezet voor psuedomodden, eveneens een note gezet in m'n betere Excellijstje dan die van sigaartje.quote:Op donderdag 3 februari 2022 05:36 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Vanaf nu weer OT, klachten mogen in KLB!
Hoop dat je het een plekje kunt gevenquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:44 schreef Socios het volgende:
Nog steeds geen uitleg afgelasting KLB-Verkiezingen ‘21
Ik had hier toch gevraagd wie de telling ging regelen? Nooit antwoord op gehad.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:44 schreef Socios het volgende:
Nog steeds geen uitleg afgelasting KLB-Verkiezingen ‘21
Nou kom maar op ik tel wel even!quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik had hier toch gevraagd wie de telling ging regelen? Nooit antwoord op gehad.
- Heb je de Search gebruikt?quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:00 schreef pferdfahrer het volgende:
Wat zei Tweakers toen je dit vroeg?
quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:20 schreef Pharkus het volgende:
Ik had hier toch gevraagd wie de telling ging regelen? Nooit antwoord op gehad.
DETELEVISIEKIJKER wil zelf(s) de organisatie/telling op zich nemen, ja:quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:25 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Nou kom maar op ik tel wel even!
Donker of zwart wat mag nou welquote:Op maandag 14 februari 2022 18:49 schreef HeatWave het volgende:
Mag onderstaand topic, wellicht met een aangepaste TT en wat opruiming, naar een "serieus" forum? Er is een prima discussie bezig tussen de flames.
KLB / Ineens bruine mensen in lord of the rings
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |