Eens met de klacht.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Klaar met braddie gezeik maar er staat wel in de banner donneer aan braddie?!
Ik vind dit godverdomme niet normaal meer
Komt uit het vorige feedback topic.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:01 schreef scrupuleus het volgende:
De klacht kan wellicht beter als topic in feedback, hier graag ontopic
Moet er niet een extra modje bij eigenlijk, niet dat we iets aan ama hadden hoorquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:33 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Komt uit het vorige feedback topic.
@:Plompzakker - pseudomodden, graag modereren.
Waarom?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Moet er niet een extra modje bij eigenlijk, niet dat we iets aan ama hadden hoor
Verkapt kijk-mij-modje-willen-zijn post.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Moet er niet een extra modje bij eigenlijk, niet dat we iets aan ama hadden hoor
A omdat er niemand isquote:
Liever niet maar als je het zo graag wilquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-modje-willen-zijn post.
Het maakt mij echt geen fluit uit wie mod hier wordt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Liever niet maar als je het zo graag wil
KLB / KLB Verkiezingen 2021quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
A omdat er niemand is
B graag een vrouw/homo ed voor de diversiteit
C de boel meer cachet te geven
D iemand promotie bieden die eventueel de verkiezingen wil doen
Etc
Oke optie D vervaltquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:45 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
KLB / KLB Verkiezingen 2021
Reeds georganiseerd.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Cachet geven wil ik wel doenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
A omdat er niemand is
Etc
Ik denk niet dat meer moderatie meer cachet geeft.quote:
#FreeCachie!!quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
A omdat er niemand is
Etc
O okequote:Op donderdag 6 januari 2022 21:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bij deze ben je de derde mod van de klb
Maak even officieel @:pharkus
Zoals gevraagd, je hebt een note voor pseudomoddenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:33 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Komt uit het vorige feedback topic.
@:Plompzakker - pseudomodden, graag modereren.
@murp mod off topic in feedbackquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zoals gevraagd, je hebt een note voor pseudomodden
Braddie?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het maakt mij echt geen fluit uit wie mod hier wordt.
/carequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |