Was dat toen rond de periode dat jij faalde als mod en toen eruit gekickt werd door danny ?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:48 schreef Ama het volgende:
Waarom blijven die matige reacties met je oom staan? In alle topics steeds hetzelfde riedeltje. Kan me herinneren als mod dat het niet gewenst is om steeds in herhaling te vallen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Was dat toen rond de periode dat jij faalde als mod en toen eruit gekickt werd door danny ?
Voelt als de dag van gisterenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Was dat toen rond de periode dat jij faalde als mod en toen eruit gekickt werd door danny ?
Het zijn er zoveelquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:48 schreef Ama het volgende:
Waarom blijven die matige reacties met je oom staan? In alle topics steeds hetzelfde riedeltje. Kan me herinneren als mod dat het niet gewenst is om steeds in herhaling te vallen.
Oke okequote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:59 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het zijn er zoveelen heb niet altijd de tijd om vanaf telefoon alles weg te halen. Is inderdaad niet de bedoeling om overal hetzelfde te posten, is ook aangesproken.
Het leven zelf is een kunstwerk, en om tot dat werk te komen, is het de kunst om ten aller tijden strijdbaar te blijven.quote:
Zegtie?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het leven zelf is een kunstwerk, en om tot dat werk te komen, is het de kunst om ten aller tijden strijdbaar te blijven.
Je hoofd is een kunstwerkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het leven zelf is een kunstwerk, en om tot dat werk te komen, is het de kunst om ten aller tijden strijdbaar te blijven.
Op dat wij eeuwig strijdbaar blijven voor waar wij in geloven yvonne zonder hooddletter, op dat wij strijdbaar blijven.quote:
Er is in klb wel een bepaalde grens van wat vaak wel en soms ook net niet kan. En er kan in principe best veel waar het gewoon uitdelen en incasseren is, daar doe je zelf ook gewoon aan mee.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als jullie berichten verwijderen van me omdat die eventueel niet door de beugel kunnen. Misschien moeten jullie eens kijken naar de bericht waar ik op reageer.
Want mensen vernederen voor dikke mag wel blijkbaar.
Maak je niet zo dik maat.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als jullie berichten verwijderen van me omdat die eventueel niet door de beugel kunnen. Misschien moeten jullie eens kijken naar de bericht waar ik op reageer.
Want mensen vernederen voor dikke mag wel blijkbaar.
quote:
quote:Slowchat / onzin / bemoeienis in dit topic wordt verwijderd + genoted. Doe dus normaal.
Wordt doxxing toegestaan op dit forum ? Je hoort hier toch gewoon anoniem te zijn. Als je me op Instagram vindt mag je me DM'en maar liever niet openbaar posten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:27 schreef knoopie het volgende:
[..]
Met gel is dat volgens mij niet meer te redden hoor.
[instagram url die ik hier niet ga herhalen]
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:33 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wordt doxxing toegestaan op dit forum ? Je hoort hier toch gewoon anoniem te zijn. Als je me op Instagram vindt mag je me DM'en maar liever niet openbaar posten.
@:plompzakker
Is zelfs strafbaar, aangifte doen dus.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:33 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wordt doxxing toegestaan op dit forum ? Je hoort hier toch gewoon anoniem te zijn. Als je me op Instagram vindt mag je me DM'en maar liever niet openbaar posten.
@:plompzakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |