PZ heeft het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:27 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Check je notes over 3 dagen maar eens. Dan wordt je ook in het ootje genomen.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:14 schreef Ama het volgende:
KLB / Sked en Fok-it lullen door m'n muziek heen ^%^$%& Waarom blijft dit open? Of mag dit wel als je tong heet.
Waarom negeer je dit? Beetje gek dat tong wel dit soort bullshit mag openen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Crewbash. Zet jij een note @:sfancta?
Tong is een peiler des forum.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Waarom negeer je dit? Beetje gek dat tong wel dit soort bullshit mag openen.
Niet dat de modkwaliteit erop vooruitgaat of zo he?quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:38 schreef -Sigaartje het volgende:
Kan het mod-overzicht in de index ook aangepast worden? Plompzakker er af en Sfancta erop?
Mijn ootje blijft mooi dicht.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:27 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Check je notes over 3 dagen maar eens. Dan wordt je ook in het ootje genomen.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet dat de modkwaliteit erop vooruitgaat of zo he?
Dankje voor de notificatie. Ben nog aan het wennen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:34 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Slowchat / onzin / bemoeienis in dit topic wordt verwijderd + genoted. Doe dus normaal.
@:Sfancta graag opruimen.
Als de afwas gedaan is en de kinderen op bed liggen geen probleem wat mij betreftquote:Op dinsdag 5 april 2022 22:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Er zitten allemaal "vrouwen" in de sc, dit is duidelijk niet de bedoeling.
Godmiljaar wat een modern geouwehoerquote:Op dinsdag 5 april 2022 22:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als de afwas gedaan is en de kinderen op bed liggen geen probleem wat mij betreft
zit je weer te huilenquote:Op woensdag 13 april 2022 15:20 schreef Bruinie het volgende:
Als je een mod rapporteert in KLB wie kijkt er dan naar? Kijkt de KLB mod er naar of iemand hoger?
Mensen rapporteren in KLB, dan ben je wel een downie zeg.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:20 schreef Bruinie het volgende:
Als je een mod rapporteert in KLB wie kijkt er dan naar? Kijkt de KLB mod er naar of iemand hoger?
Dan heb je idd niks te zoeken in KLBquote:Op woensdag 13 april 2022 15:24 schreef Questular het volgende:
[..]
Mensen rapporteren in KLB, dan ben je wel een downie zeg.
Niemandquote:Op woensdag 13 april 2022 15:20 schreef Bruinie het volgende:
Je bent ook druk met dingen sluiten zo, AnaalAdmiraalquote:Op woensdag 13 april 2022 18:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hee deze is nog openKLB / Meisje friendzonen
Ja Erasmus zei dat hij alles van deze TS wilde sluiten, dus ik denk ik ben een echte vriend en ik ga even NSB-en
Ja ik probeer ook alleen maar een echte vriend te zijn hèquote:Op woensdag 13 april 2022 19:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent ook druk met dingen sluiten zo, AnaalAdmiraal
Jawel, de grote fok kerstman. Daarom krijg jij ook jaar op jaar geen cadeautjes met kerst.quote:
Alles wordt dan doorgestuurd naar mij man, maar daar doe ik - in tegenstelling tot wat ik met je moeder doe - helemaal niets meequote:Op woensdag 13 april 2022 15:20 schreef Bruinie het volgende:
Naamtopicquote:Op maandag 18 april 2022 17:47 schreef ijs_beer het volgende:
KLB / Het wordt tijd dat Tong serieus wordt genomen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom op dit topic een slotje is gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |