quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:18 schreef Cyan9 het volgende:
Hij staat er.MooierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
qua auto moet ik het ook doen met een Seat Leonquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor zo'n grote Audi kan je toch wel wat meer krijgen?
Je hebt zeker ook nog van die oude witte oortjes met snoer, zodat iedereen goed kan zien dat je apple spul hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:22 schreef AgnesGru het volgende:
Apple werkt best prima hoor! Oh ja heb ook nog een Apple TV![]()
Nu lijk ik een echte fan girl, maar dat valt echt mee!
Volgens mij ontkent niemand dat ze geen goede producten makenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:22 schreef AgnesGru het volgende:
lekker bezig jijquote:
Heb wel met snoer jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook nog van die oude witte oortjes met snoer, zodat iedereen goed kan zien dat je apple spul hebt.
De toplijn heb ik zelf ook nooit gekocht en zal ik ook niet kopen. Of het moet i.c.m. een heel voordelig abonnement zijn, wat soms voorkomt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:22 schreef AgnesGru het volgende:
Precies, bagger maken ze.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij ontkent niemand dat ze geen goede producten maken
ik heb een dure JBL bluetooth headset.... (zakelijk gelukkig)quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb wel met snoer ja![]()
Maar die doen het nog goed, dus koop geen nieuwe draadloze.
Maar heb ook niet het nieuwste van het nieuwste, dus moet ergens mee pronken natuurlijk
Ja gefeliciteerd hèquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier de 250001e post
KSC is toch m'n originele huis he
Oh zeker niet, maar stiekem heb ik best wel wat merk ik.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij ontkent niemand dat ze geen goede producten maken
Ik heb alleen een iPhone en Airpods (die perfect hun werk doen) dus bij mij valt het nog best mee.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh zeker niet, maar stiekem heb ik best wel wat merk ik.
Dat komt omdat als je een telefoon van ze hebt en je wilt een tablet het wel zo handig is om hetzelfde besturingssysteem te hebbenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh zeker niet, maar stiekem heb ik best wel wat merk ik.
Zelfde geld voor mij, hoef echt niet het allernieuwste model. Heb de SE 2020, prima toestelquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
De toplijn heb ik zelf ook nooit gekocht en zal ik ook niet kopen. Of het moet i.c.m. een heel voordelig abonnement zijn, wat soms voorkomt.
Mijn eigen toestel is een Huawei P30 Pro die nu een kleine twee jaar oud is.
Ik ben volgens mij begonnen met een iPad of iPod jaar of 6 geleden (heb beide nog steeds en nooit vervangen) en dan is inderdaad de overgang naar een iPhone heel makkelijk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt omdat als je een telefoon van ze hebt en je wilt een tablet het wel zo handig is om hetzelfde besturingssysteem te hebben
ik assisteerde laatst een dagje bij de Office uitrol op m'n werk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij begonnen met een iPad of iPod jaar of 6 geleden (heb beide nog steeds en nooit vervangen) en dan is inderdaad de overgang naar een iPhone heel makkelijk.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eh @:H_T, prima TT hoor, maar hoe kom je precies aan dat kwart miljoen voor Koen?![]()
[ afbeelding ]
De noise cancellation versie heb ik dan niet. Maar wel al jaren Bose koptelefoons. Begon bedraad, maar sinds ik bluetooth gewend ben wil ik niet meer terug.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:33 schreef Prisha het volgende:
Ik heb sinds een paar maanden een Bose noise cancellation headset. Bevalt uitstekend
Dit is mijn eerste bluetooth headset. Bevalt heel goed tot nu toe.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
De noise cancellation versie heb ik dan niet. Maar wel al jaren Bose koptelefoons. Begon bedraad, maar sinds ik bluetooth gewend ben wil ik niet meer terug.
Van Bose heb ik dan als enige merk meerdere producten in mijn bezit
ik zoek nog een goede soundbar met Spotify etc, moet me eens in gaan verdiepenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
De noise cancellation versie heb ik dan niet. Maar wel al jaren Bose koptelefoons. Begon bedraad, maar sinds ik bluetooth gewend ben wil ik niet meer terug.
Van Bose heb ik dan als enige merk meerdere producten in mijn bezit
Beter dan bedraad. Vooral op reis of onderweg naar werk is een draad toch wel irritant.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste bluetooth headset. Bevalt heel goed tot nu toe.
Daar zijn meerdere prima opties voor van Bose, Harman Kardon (Citation) of Sonos.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zoek nog een goede soundbar met Spotify etc, moet me eens in gaan verdiepen
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zijn meerdere prima opties voor van Bose, Harman Kardon (Citation) of Sonos.
heb nu een Blueray receiver staan van Pioneer waar ik eigenlijk nooit tevreden ben geweest over de geluidskwaliteit. Ding staat dus zelden aan. En analoge radio is aan het uitstervenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zijn meerdere prima opties voor van Bose, Harman Kardon (Citation) of Sonos.
Ga je de speaker ook gebruiken i.c.m. je tv of alleen voor muziek? Als het alleen voor muziek is, dan zou ik wat anders kiezen dan een soundbar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
heb nu een Blueray receiver staan van Pioneer waar ik eigenlijk nooit tevreden ben geweest over de geluidskwaliteit. Ding staat dus zelden aan. En analoge radio is aan het uitsterven
De hippe variant van nu lijkt meer op opzetborstelsquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook nog van die oude witte oortjes met snoer, zodat iedereen goed kan zien dat je apple spul hebt.
wat dan precies?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga je de speaker ook gebruiken i.c.m. je tv of alleen voor muziek? Als het alleen voor muziek is, dan zou ik wat anders kiezen dan een soundbar.
Bij Bose bijvoorbeeld de Soundtouch speakers. Die zijn gemaakt voor het afspelen van muziek. Een soundbar is gemaakt voor geluid via tv, niet voor muziek. Waarbij muziek dvd's en concerten via streaming dan wel weer goed uitkomen via een soundbar.quote:
zie dat de meeste Soundtouch systemen uit de handel zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij Bose bijvoorbeeld de Soundtouch speakers. Die zijn gemaakt voor het afspelen van muziek. Een soundbar is gemaakt voor geluid via tv, niet voor muziek. Waarbij muziek dvd's en concerten via streaming dan wel weer goed uitkomen via een soundbar.
Niet dat muziek slecht klinkt op een soundbar. Maar het is er niet direct voor gemaakt.
Die heten tegenwoordig Home. Dat is de opvolger van die serie.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie dat de meeste Soundtouch systemen uit de handel zijn
Mijn oude SE kon ik meestal zo’n 1,5e dag mee doen. Als ik hem in de avond aan de oplader hing kon ik er de hele dag zonder zorgen mee doen. Mijn SE 2020 was om onverklaarbare reden na een half jaar al achteruit gegaan in batterij en redde dat soms niet meer. Nu was het zo dat op een normale dag (scherm tijd Max 2 uur per dag) ik het niet redde. Als ik de telefoon in de nacht op mijn nachtkastje legde zonder oplader dan verdween er in de nacht op mysterieuze wijze 15-20% zonder dat je in battery kon zien waar aan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik heb een SE2020 en totaal geen probleem met de batterij. Hoeveel batterij zou jij dan graag willen op een mobiel?
///quote:
Oh ja die snel leegslurpende batterij is wel vreemd ja. Zover ik weet heb ik daar nog geen last van *klopt af*quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn oude SE kon ik meestal zo’n 1,5e dag mee doen. Als ik hem in de avond aan de oplader hing kon ik er de hele dag zonder zorgen mee doen. Mijn SE 2020 was om onverklaarbare reden na een half jaar al achteruit gegaan in batterij en redde dat soms niet meer. Nu was het zo dat op een normale dag (scherm tijd Max 2 uur per dag) ik het niet redde. Als ik de telefoon in de nacht op mijn nachtkastje legde zonder oplader dan verdween er in de nacht op mysterieuze wijze 15-20% zonder dat je in battery kon zien waar aan.
Heel verhaal. Maar dat dus. En het is inderdaad een hoop geld. Ik was vroeger toen ik in een telefoonwinkel werkte tijdens mijn studie altijd anti-iPhonenu zie ik zelf wel de meerwaarde. Maar zoals eerder wel benoemd wil ik ook liever langer dan korter doen met mijn telefoon en dan spreid je je kosten ook wat uit (en het is beter voor het milieu). Ik heb ooit zo’n telefoon waarvan je onderdelen kunt wisselen overwogen, maar die zijn nog niet echt goed genoeg qua camera volgens de reviews.
Fok staat geen fouten toequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
///
Waarom kan je in polls niet opnieuw stemmen? Deze Apple gebruiker heeft per ongeluk op Android geklikt
Ik mis optie 'geen van beide'.quote:
Ik had Nokia 2110 classic erbij moeten zeggenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik mis optie 'geen van beide'.
Mijn moeder had jááren een Windows Phone. ik vraag me nog steeds af hoe ze dat een fijn besturingssysteem vond hebben, onding.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had Nokia 2110 classic erbij moeten zeggenof Windows phone
Windows phone klinkt al behoorlijk geavanceerd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had Nokia 2110 classic erbij moeten zeggenof Windows phone
Zijn dat kokosmakronen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het is trouwens weekend, mogen dus best een keer koekjes bij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pindakoekenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het is trouwens weekend, mogen dus best een keer koekjes bij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het had ook best wat geavanceerde dingenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Windows phone klinkt al behoorlijk geavanceerd.
Die onderste?quote:
Dat idee vind ik ook interessantquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb ooit zo’n telefoon waarvan je onderdelen kunt wisselen overwogen, maar die zijn nog niet echt goed genoeg qua camera volgens de reviews.
Haas met broccoliquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:29 schreef Momo het volgende:
Goedemorgen!
Net de haasjes broccoli gegeven
Een heel toetsenbord en een muis, toe maar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Het had ook best wat geavanceerde dingenBij sommige exemplaren kon je er een toetsenbord, muis en beeldscherm op aansluiten en het geheel dan gebruiken als Windows-computer. Best slim, alleen kwam die optie er veel te laat. De verdeling was toen al aardig gemaakt tussen Android en Apple en weinig appbouwers hadden zin om moeite te doen voor de 2 a 3 procent Windows Phone-gebruikers
Ik zat hier al op te wachtenquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb ze al verteld dat ze niet moeten doorlopen naar Leiden.
Dan heeft je telefoon meer knopjes dan de mijne!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een heel toetsenbord en een muis, toe maar.
Ik vind dat mijn telefoon al veel knopjes heeft, 16 plus zo een die vier kanten op kan.
Klopt het was z'n tijd best vooruit. Maar inderdaad te laat, beetje de Video2000 van de phone OS.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Het had ook best wat geavanceerde dingenBij sommige exemplaren kon je er een toetsenbord, muis en beeldscherm op aansluiten en het geheel dan gebruiken als Windows-computer. Best slim, alleen kwam die optie er veel te laat. De verdeling was toen al aardig gemaakt tussen Android en Apple en weinig appbouwers hadden zin om moeite te doen voor de 2 a 3 procent Windows Phone-gebruikers
Daarvoor hadden ze al met Windows Mobile het een en ander geprobeerd tegen Nokia's Symbian, maar dat was het ook niet helemaal. Microsoft heeft nog wel eens goede ideeën waarbij de uitwerking te wensen over laatquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt het was z'n tijd best vooruit. Maar inderdaad te laat, beetje de Video2000 van de phone OS.
Kreeg er laatst een van m'n moeder, of ze daar nog iets mee zou kunnen, had ze van een vriendin gekregen. Ondersteunt geneens Whatsapp meer dus
Is ook lekker, maar niet het beest waar het over ging.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zat hier al op te wachtenAlleen dacht ik dat je voor varkenshaas zou kiezen
Een smartfoon heeft dan weer een toetsenbord op het scherm, als we dat gewoon tellen als virtuele knopjes zijn het er meteen een stuk meer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan heeft je telefoon meer knopjes dan de mijne!
Ik heb één keer profijt gehad van een muis kunnen aansluiten op een telefoon. Het scherm was heftig gebarsten en daardoor kon de pincode niet ingetoetst worden. Met de muis eraan gekoppeld via USB kon dat wel en kon ik gewoon een backup maken
Juist.quote:IJzergebrek is relatief vaak wereldwijd vooral onder vrouwen zo koken van gerechten in een gietijzeren pan met ijzergehalte van minder dan 20% verhogen
Wow, zelfs als dat betekent wat ik denk dat ze bedoelen klopt er geen bal van.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:03 schreef H_T het volgende:
Even een wok bekijken op de Duitse Amazon
[..]
Juist.
Ik denk dat ze bedoelen dat het gebruik van een gietijzeren wok goed is om meer ijzer via je eten binnen te krijgenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wow, zelfs als dat betekent wat ik denk dat ze bedoelen klopt er geen bal van.
Dat is idd wat ik ook denk dat ze bedoelen, maar daar is meteen al genoeg mis mee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelen dat het gebruik van een gietijzeren wok goed is om meer ijzer via je eten binnen te krijgenMaar dat is dan inderdaad niet het juiste soort ijzer, net zoals de magnetische cornflakes van jaren terug
Ik heb de wok niet besteld. Wel twee Sinterklaascadeautjes, een spijkerbroek en zuignappen zodat ik kerstverlichting makkelijk bij het raam kan ophangen straksquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is idd wat ik ook denk dat ze bedoelen, maar daar is meteen al genoeg mis mee.
Sowieso is stukken ijzer vreten niet hetzelfde als ijzer in je voeding, maar daarbij zeggen ze daarmee ook gewoon dat met elke keer koken die wok verder uit elkaar valt en oplost in je eten.![]()
En zelfs als er hier en daar wat deeltjes vrijkomen is dat nooit iets wat je wil suggereren als je een duurzaam product verkoopt. "Als je ons product gebruikt waarvoor het gemaakt is valt het vanzelf uit elkaar en lost zich op in je eten."
Ik las even 'een spijkerbroek met zuignappen' en had zo veel vragen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb de wok niet besteld. Wel twee Sinterklaascadeautjes, een spijkerbroek en zuignappen zodat ik kerstverlichting makkelijk bij het raam kan ophangen straks
Ik zou het compleet negerenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:45 schreef BillDauterive het volgende:
Net bij de kaasboer stond er een spandoek: "Aline stopt er na 18 jaar mee". Ik kom er elke week, vind alle medewerksters aardig, maar ik ken niemand bij naam, best genant.
Wat zouden jullie op dat moment doen? Vragen wie Aline is of gewoon niets zeggen en dan net doen of je het spandoek niet ziet?
Ik heb voor het laatste gekozen, want de dame in kwestie kreeg vast toch al genoeg aandacht.
Ik zou pas bij thuiskomst er achter komen dat het ging om een persoon en niet om de naam van een of ander kaas-gerelateerd merk waarmee de kaasboer de klanten op de hoogte wil houden van een wijziging in hun productie of zo.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:45 schreef BillDauterive het volgende:
Net bij de kaasboer stond er een spandoek: "Aline stopt er na 18 jaar mee". Ik kom er elke week, vind alle medewerksters aardig, maar ik ken niemand bij naam, best genant.
Wat zouden jullie op dat moment doen? Vragen wie Aline is of gewoon niets zeggen en dan net doen of je het spandoek niet ziet?
Ik heb voor het laatste gekozen, want de dame in kwestie kreeg vast toch al genoeg aandacht.
Ik zou het waarschijnlijk negeren. Als ik niet eens weet wie het is zijn we blijkbaar nooit zo close geworden dat ik het gevoel zou hebben in zo'n moment te moeten delen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb die van mij nooit meer op de zelfde plek geparkeerd, ook als het de enige overgebleven plek was, dan zette ik het liever bij een naastgelegen flat. Tien meter naast de crime scene zet ik hem wel weg, maar op de exacte plek durf ik al twee jaar niet te doen, stom hè.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:31 schreef Cyan9 het volgende:
M'n auto staat er nog. Dit was een goede nacht.
* Blok hout aanreikt om af te kloppen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:31 schreef Cyan9 het volgende:
M'n auto staat er nog. Dit was een goede nacht.
Met je snijtanden zekerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Ik wil ze alleen maar even knuffelen.
Snap ik heel goed! Je ziet hier op de parkeerplaats nog steeds zwarte verkleuringen, dus daar komt 'ie sowieso niet te staan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb die van mij nooit meer op de zelfde plek geparkeerd, ook als het de enige overgebleven plek was, dan zette ik het liever bij een naastgelegen flat. Tien meter naast de crime scene zet ik hem wel weg, maar op de exacte plek durf ik al twee jaar niet te doen, stom hè.
Is dat niet hoe iedereen knuffelt?quote:
Boomstam. ¤19,95quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Blok hout aanreikt om af te kloppen.
[ afbeelding ]
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:06 schreef Arizona het volgende:
En toen vond ik een nog tube handcremeEn daar was natuurlijk geen categorie voor, dus die heb ik al mopperend bij de lichaamsproducten gelegd
. Wég vreugde
Dat vroeg ik me eerder ook af. Buienradar stemde weinig positief, dus maar gewoon naar buiten gegaan. Het drupte wel wat, maar ook weer niet heel overtuigend. Langer wachten had hier dus weinig toegevoegde waarde gehadquote:
Een koopje, al zeg ik het zelf.quote:
Als jij nou eindelijk eens die föhn paktquote:
Het is echt van dat irritante 'drup drup drup' weerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me eerder ook af. Buienradar stemde weinig positief, dus maar gewoon naar buiten gegaan. Het drupte wel wat, maar ook weer niet heel overtuigend. Langer wachten had hier dus weinig toegevoegde waarde gehad
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als jij nou eindelijk eens die föhn pakt
Handig voor op kantoor, op de boot of in de slaapkamer! Maar wacht! Als u binnen 30 minuten bestelt krijgt u er om nogal onduidelijke redenen ZES steakmessen gratis bij!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een koopje, al zeg ik het zelf.![]()
En volledig herbruikbaar, je kan eindeloos blijven afkloppen.
Dus voor een schamele ¤19,95 krijg je feitelijk een oneindige anti-jinx.
En voor een zeer beperkte tijd krijg je er nu, helemaal gratis, een tweede oneindige anti-jinx gratis bij.
[ afbeelding ]
Dus wacht niet langer, bel nu voor uw oneindige anti-jinx plus GRATIS tweede oneindige anti-jinx .
Dat steekt me wel een beetje.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Handig voor op kantoor, op de boot of in de slaapkamer! Maar wacht! Als u binnen 30 minuten bestelt krijgt u er om nogal onduidelijke redenen ZES steakmessen gratis bij!
Gelukkig steek je dat niet onder stoelen of bankenquote:
Laat maar staan joh, dagwaarde zal wel gekelderd zijn.quote:Bestuurder spoorloos na crash dure Ferrari op de A1
De politie heeft vannacht op de snelweg A1 ter hoogte van Naarden-Vesting een gecrashte, peperdure auto aangetroffen. Van de bestuurder ontbreekt elk spoor.
De auto, een Ferrari 812 Superfast, is een van de duurste auto's die in Nederland te koop is. De auto is nieuw verkrijgbaar vanaf 434.596 euro. [...]
Gokje: de bestuurder is niet de eigenaar van de auto.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laat maar staan joh, dagwaarde zal wel gekelderd zijn.
Feli nog met je postmijlpaalquote:
Dikke kans dat beide gokjes correct zijn.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Gokje: de bestuurder is niet de eigenaar van de auto.
Tweede gokje: de auto is in deze staat nog steeds meer waard dan mijn auto toen die nieuw was
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:40 schreef molloot200 het volgende:
Mam haar autoband is blijkbaar vannacht lekgestoken want er zit een vrij grote pin in
Heel hard roepen 'Nou dat werd tijd zeg, daar had je helemaal niks aan.'quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:45 schreef BillDauterive het volgende:
Naja we zijn van mening dat dit dus net zo goed per ongeluk gisteravond kan zijn gebeurd. Maar weten we nog niet helemaal zekerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:46 schreef Arizona het volgende:
[..]Ze is niet toevallig ergens doorheen gereden?
Ik heb zo'n hartgrondige hekel aan het vernielen van andermans spullen. Mensen die dat doen hebben echt geen idee met wat voor ellende ze een ander opzadelen.
"Zeker die dame die altijd van de brie stond te snoepen als ze dacht dat niemand het zag!"quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heel hard roepen 'Nou dat werd tijd zeg, daar had je helemaal niks aan.'
En zorgde voor alle kasverschillen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Zeker die dame die altijd van de brie stond te snoepen als ze dacht dat niemand het zag!"
'Voortaan dus geen haren meer in de kaasfonduemix?'quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Zeker die dame die altijd van de brie stond te snoepen als ze dacht dat niemand het zag!"
Nieuwe huis van de buren in de fik stekenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:45 schreef molloot200 het volgende:
Ok nee misschien toch niet lek gestoken gezien de buren zijn verhuisd gisteren en het ook iets kan zijn wat aan een meubel zat bij nader inzien.
Laten we het niet dramatischer maken dan het is
Dit lijkt me idd de meest gepaste reactie.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nieuwe huis van de buren in de fik steken
Voorlopig zijn er weer even genoeg van andermans eigendommen in de fik gestoken vind ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nieuwe huis van de buren in de fik steken
Dat je dit als mod nog eens zou moeten zeggen hè. En dan zegt men dat de ESF-SC gezapig isquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Voorlopig zijn er weer even genoeg van andermans eigendommen in de fik gestoken vind ik
Wat als dat huis nou in Oss staat, mogen we dan op zijn minst @ijs_beer erop loslaten?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Voorlopig zijn er weer even genoeg van andermans eigendommen in de fik gestoken vind ik
TOP-idee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat als dat huis nou in Oss staat, mogen we dan op zijn minst @:ijs_beer erop loslaten?
En dan in de lente ook een Almauftrieb ? Bijzonder dat een traditie uit de Alpen ook in Nederland gevierd wordt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:54 schreef Arizona het volgende:
Hier in het buurtcafé is het ouderwets gezellig, men viert een Almabtrieb
Er werden versierde nepkoeien op karren door de straten getrokken en nu wordt er Paulaner geschonken![]()
Het klinkt allemaal erg gezellig maar met die oplopende coronacijfers vind ik het ook nog wel een dingetje, ik betwijfel of het wel heel verstandig is. Maar dit was natuurlijk al eerder gepland. En andere kroegen zijn natuurlijk ook "gewoon" open dus dan maakt dit kroegje ook het verschil niet.
Ze zijn hier in de regio sowieso carnaval aan het inhalen volgens mij. Er is vandaag ook al carnaval in een dorp in de regio en in een ander dorp was een groot Oktoberfest.
Volgens mij zochten ze gewoon een excuus voor een feestje, we hebben hier nog nooit eerder een Almabtrieb gehad.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan in de lente ook een Almauftrieb ? Bijzonder dat een traditie uit de Alpen ook in Nederland gevierd wordt.
Morgen hebben we voor het eerst in jaren weer een familiebijeenkomst. Twee mensen hebben zich uit voorzorg al ziek afgemeld. En laat ik nou net één van die twee wel graag weer willen zien.
Hopelijk is het redelijk weer dan kunnen we nog een stukje wandelen op de Grebbeberg.
Dit had ik vorig jaar ook! Een heel gezellig feestje in oktober, vlak voordat alles dicht ging. Dat was in hetzelfde weekend als dat in Den Haag nog een keer feest gevierd werd door cafégangers, vlak voor de sluiting van de horeca.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:54 schreef Arizona het volgende:
Hier in het buurtcafé is het ouderwets gezellig, men viert een Almabtrieb
Er werden versierde nepkoeien op karren door de straten getrokken en nu wordt er Paulaner geschonken![]()
Het klinkt allemaal erg gezellig maar met die oplopende coronacijfers vind ik het ook nog wel een dingetje, ik betwijfel of het wel heel verstandig is. Maar dit was natuurlijk al eerder gepland. En andere kroegen zijn natuurlijk ook "gewoon" open dus dan maakt dit kroegje ook het verschil niet.
Ze zijn hier in de regio sowieso carnaval aan het inhalen volgens mij. Er is vandaag ook al carnaval in een dorp in de regio en in een ander dorp was een groot Oktoberfest.
Je kent de Rotterdamse Denkert toch wel? Die is het niet met je eens :’)quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:50 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nee...
Al woon ik hemelsbreed 300 meter van het stadion af.
Uiteraard ken ik die klassieker.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Je kent de Rotterdamse Denkert toch wel? Die is het niet met je eens :’)
Ach, denk maar zo, vorig jaar rond deze tijd waren alle restaurants dicht, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:55 schreef Meridiaan het volgende:
Ik moest vanochtend bij de Intratuin in het restaurantje daar mijn QR-code laten zien. Kan er toch niet aan wennen
Ik vind het ook nog steeds apartquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:55 schreef Meridiaan het volgende:
Ik moest vanochtend bij de Intratuin in het restaurantje daar mijn QR-code laten zien. Kan er toch niet aan wennen
Je kunt toch gewoon je paspoort in je tas stoppen als je weggaat omdat je sowieso weet dat deze situatie er nu is?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog steeds apart. In principe moet je ook je legitimatie kunnen laten zien bij de check. Nu heb ik wel mijn rijbewijs altijd bij me, klein pasje, maar mijn dochter heeft alleen maar een paspoort en die heeft ze echt nooit op zak. Dus we kunnen nog steeds niet spontaan op pad. Nu is er nog nauwelijks om legitimatie gevraagd
maar toch, het idee dat je misschien weggestuurd wordt staat me niet aan.
Mijn dochter is een puber, zo gewoon zijn die dingen dan nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon je paspoort in je tas stoppen als je weggaat omdat je sowieso weet dat deze situatie er nu is?
Een draai om de oren is ook niet gewoon maar is ook zo geregeldquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter is een puber, zo gewoon zijn die dingen dan niet
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter is een puber, zo gewoon zijn die dingen dan niet
Ik gok dat dit laatst bedoeld werd met die jeugdtrauma's.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Een draai om de oren is ook niet gewoon maar is ook zo geregeld
In principe moet je sowieso altijd legitimatie bij je hebben, ik weet niet hoe oud dochter is, maar boven de 14 zou ze hem moeten kunnen tonen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog steeds apart. In principe moet je ook je legitimatie kunnen laten zien bij de check. Nu heb ik wel mijn rijbewijs altijd bij me, klein pasje, maar mijn dochter heeft alleen maar een paspoort en die heeft ze echt nooit op zak. Dus we kunnen nog steeds niet spontaan op pad. Nu is er nog nauwelijks om legitimatie gevraagd
maar toch, het idee dat je misschien weggestuurd wordt staat me niet aan.
Ik wil het er niet over hébben Em!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok dat dit laatst bedoeld werd met die jeugdtrauma's.
Dat respecteren wij. Laat maar weten als je er klaar voor bent.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil het er niet over hébben Em!
Precies. Ik heb zelf ook geen rijbewijs, dus is het ook lastiger met een paspoort omdat die groter is. Maar die heb ik wel altijd bij me.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In principe moet je sowieso altijd legitimatie bij je hebben, ik weet niet hoe oud dochter is, maar boven de 14 zou ze hem moeten kunnen tonen.
Bijna alles is voor hem een jeugdtrauma.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok dat dit laatst bedoeld werd met die jeugdtrauma's.
Gaat lekker met de auto's hier in de SC.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:40 schreef molloot200 het volgende:
Mam haar autoband is blijkbaar vannacht lekgestoken want er zit een vrij grote pin in
Dit klinkt inderdaad geweldig. (Niet sarcastischquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:06 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nu alles gecategoriseerden dat was geweldig! Een kastje voor hygiëneproducten (deo, maandverband, tandpasta), een kastje voor douchespullen (douchegel, doucheschuim, shampoo, scheermesjes), een kastje voor gezichtsverzorging (creme, reinigingsmelk wattenschijfjes), een mandje voor lichaamsproducten (bodymilk, scrub).
He-le-maal happy.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:20 schreef Strani het volgende:
"Vannacht (met veel geluk) kans om poollicht te zien in noorden van Nederland"
Vannacht poolparty (woordgrapje) bij @:Em31 thuis
Gooi die andere ook stukquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:27 schreef Guanabana het volgende:
Meanwhile is er hier een glas gebroken waar ik er twee van had, en vind ik het erg dat er nu geen symmetrie meer is in mijn leven. Afzien.
Ow dit trek ik ook niet, ik voel je pijn!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:27 schreef Guanabana het volgende:
Meanwhile is er hier een glas gebroken waar ik er twee van had, en vind ik het erg dat er nu geen symmetrie meer is in mijn leven. Afzien.
Ik heb OPRECHT gedacht van, 'dan doe ik deze ook weg en koop ik twee andere'.quote:
‘Whoops’ laat ik deze zo uit mijn handen glijden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb OPRECHT gedacht van, 'dan doe ik deze ook weg en koop ik twee andere'.![]()
![]()
Maar dat zou nooit mogen van mijn vriend wat hij is nogal van spullen bewaren tot in de eeuwigheid.
(Waren toch Action-glazen dus nou en).
Da's jammer van het gebroken glas. Maar op zich kan een enkel glas nog steeds symmetrie bieden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:27 schreef Guanabana het volgende:
Symmetrie is prachtig! Daarom was het ook zo mooi dat er op 11 september niet 1 maar 2 torens gingenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:27 schreef Guanabana het volgende:
Hoiiiiquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
‘Whoops’ laat ik deze zo uit mijn handen glijden.
Gaat wel aardig allemaal, druk op werk, privé ups en downs, maar overall mag ik niet klagenquote:
Is dat de oplossing voor alles?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:35 schreef Strani het volgende:
Ik brand de laatste week bijna dagelijks wierrook en zowaar, het gaat best goed met me. Zit toch wel wat in dus!
Ontspanning?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou niet voor het klimaatprobleem maar voor de rest wel ja, denk ik.
Ik zeg het wel vaker inderdaadquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel van die kwart miljoen posts bevatten nou eigenlijk precies deze inhoud?
1 post na 299.999.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:48 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer haal ik de 300k...
U kunt nu inzetten
80%quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel van die kwart miljoen posts bevatten nou eigenlijk precies deze inhoud?
Wat is er mis met de echtgenoot van Chantal Janzen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:15 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat ik een vrouw wil met de humor van Chantal Janzen.
Ik zou er geen bezwaar tegen hebben als ze ook het uiterlijk van Chantal Janzen heeft.
Of het geld van Chantal Janzen.
Zolang ze maar niet de echtgenoot van Chantal Janzen heeft.
Gelukkig dat iemand het al deed, dan kan ik ongegeneerd meejuichen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Darts! Oké dat moest ik even opzoeken.
Nou ja op het feit dat hij bestaat na, in principe niets.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat is er mis met de echtgenoot van Chantal Janzen?
JAAA WE DOEN HET WEERquote:De Nederlandse korfballers hebben in de achtste editie van het EK ook voor de achtste keer de Europese titel in de wacht gesleept. In de kolkende Arena in Antwerpen werd België verslagen: 21-17.
Korfbal is die sport waarbij je een bal door een ring moet krijgen toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
JAAA WE DOEN HET WEER
HELEMAAL NIETS IN BELGIË!!
Dat zal ik de buurt eens inprenten!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
JAAA WE DOEN HET WEER
Rondvaart over de Amsterdamse grachten!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
JAAA WE DOEN HET WEER
Ik zag inderdaad af en toe scores van 25-7 o.i.d. langskomenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Korfbal is die sport waarbij je een bal door een ring moet krijgen toch?
Niet te verwarren met een van die andere sporten waarbij je een bal door een ring moet krijgen natuurlijk.
Hebben ze toch maar mooi gedaan dan, al krijg ik bij 8/8 wins wel een beetje het idee dat wij het enige land in Europa zijn waar dit gespeeld wordt.
Jammer dat je nu niet thuis bent. Zal wel het gesprek zijn van de dag nu! Net als hier in Nederland, het land staat op zijn kop!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zal ik de buurt eens inprenten!
Deze overwinning van ONZE jongens en meisjes in het HOL VAN DE LEEUW.
Hier kun je wel een jaar op terenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zal ik de buurt eens inprenten!
Deze overwinning van ONZE jongens en meisjes in het HOL VAN DE LEEUW.
Niet iets voor jou @Strani? Je bent waarschijnlijk automatisch meteen de bestequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:32 schreef Arizona het volgende:
Die kneuzige Spanjaarden speelden weer eens helemaal geen rol van betekenis he
Ik zal eens informeren bij Real Madrid CK!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet iets voor jou @:Strani? Je bent waarschijnlijk automatisch meteen de beste
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat er zich tenminste één korfbalvereniging op de Veluwe bevindt! Dus ik denk dat hij inderdaad wel korfbal-genen heeftquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet iets voor jou @:Strani? Je bent waarschijnlijk automatisch meteen de beste
Ik had het overal in de straat wel even door de brievenbus naar binnen geschreeuwd inderdaadquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer dat je nu niet thuis bent. Zal wel het gesprek zijn van de dag nu! Net als hier in Nederland, het land staat op zijn kop!
Catalonië deed wel mee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:32 schreef Arizona het volgende:
Die kneuzige Spanjaarden speelden weer eens helemaal geen rol van betekenis he
Verdorie, dat is nog waar ookquote:
We zijn intussen drie jaar verder en er is nog geen besluit genomen.quote:
Ik zit wat anders te kijken, maar zijn die geïnterviewden toevallig van het niveau "Ik wil het hele jaar zomertijd want dan blijft het ook 's winters lekker warm."? Want daar heb ik er helaas meer van gezien.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zijn intussen drie jaar verder en er is nog geen besluit genomen.En die mensen die geïnterviewd werden.
Ja, maar nu nog niet. Over drie uur pas.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:06 schreef sportfreak het volgende:
Ter herinnering allen:
[ afbeelding ]
Mooi figuur is het.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:06 schreef sportfreak het volgende:
Ter herinnering allen:
[ afbeelding ]
quote:
Ja zoiets. Dat niveau idd. 'Ik heb liever zomertijd want dan hoef ik geen winterkleding meer aan'quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zit wat anders te kijken, maar zijn die geïnterviewden toevallig van het niveau "Ik wil het hele jaar zomertijd want dan blijft het ook 's winters lekker warm."? Want daar heb ik er helaas meer van gezien.
Het is idd 'n avond.quote:
Doe ik het voorquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is idd 'n avond.![]()
Of 'n nacht al eigenlijk.
Ik zeg het niet vaak, maar jammer dat ik niet in het noorden van Friesland zit.quote:
Ik meestal ook.quote:
Leuk!! Hoe was het? (Edit: bedenk me net dat dit wel een hele retorische vraag isquote:
ik 6 uur wintertijdquote:
Wij gaan straks naar het Parque de El Retiro. Geen idee wat dat precies betekent, maar het klinkt als het park van de gepensioneerde, dus daar zal ik me wel thuisvoelen.quote:
Klinkt prima wel!quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:42 schreef Cee het volgende:
Ik zie dat vanmiddag de regenpleuris weer uit gaat breken hier dus ik ga zo even een rondje rennen, vanmiddag beetje schoonmaken, film of serie kijken, de kat pesten (dit is geen metafoor), de laatste stukken sushi eten van gisteren want ik bestel altijd te veel, vervolgens rond half 6 klaar zitten om de boodschappen van Picnic in ontvangst te nemen en dan is het alweer DONKER en AVOND en de rest is nog een groot vraagteken.
Oh dat is het belangrijkste park van Madrid met onder andere een meertje. Leuk hoor!quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij gaan straks naar het Parque de El Retiro. Geen idee wat dat precies betekent, maar het klinkt als het park van de gepensioneerde, dus daar zal ik me wel thuisvoelen.
Ja, hij doet het goed in alle hitlijsten van hoogtepunten van de stad, dus ik ben benieuwdquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat is het belangrijkste park van Madrid met onder andere een meertje. Leuk hoor!
Ik ook! Laat maar weten wat je ervan vindtquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hij doet het goed in alle hitlijsten van hoogtepunten van de stad, dus ik ben benieuwd![]()
Dat klinkt deels prettig, deels minder. Welke programma's?quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:55 schreef Guanabana het volgende:
Verder ga ik vandaag tv-programma's terugkijken die nog moeten, schoonmaken als ik er de kracht voor heb en soep koken.
Beterschap!quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik was gisteravond onverklaarbaar moe en nu bij het wakker worden weer, dus nu vraag ik me af of ik de verkoudheid heb opgelopen die blijkbaar erg heerst of corona.
Ik ga de kachel wel hoog opstoken, ik wil ook 29 gradenquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Klinkt prima wel!
Hier wordt het naar verwachting 29 graden vandaag en dat is gek want de afgelopen dagen was het telkens rond de 22.
K2 zoekt K3 en Bureau Hofstad.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klinkt deels prettig, deels minder. Welke programma's?
Daar ben ik ook geen fan vanquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:04 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, en even een waarschuwing: ik heb een thee vergissing gemaakt. Koop dit NIET.
[ afbeelding ]
Echt niet te drinken.
Zelfs de gekaramelliseerde peer is beter, en dat vond ik al niet geweldig.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geen fan vanMoeder en zusje wel, maar je bent veel beter af met hun herfstthee
quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga de kachel wel hoog opstoken, ik wil ook 29 graden
Die probeer ik niet eensquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zelfs de gekaramelliseerde peer is beter, en dat vond ik al niet geweldig.
SBS grijpt daarbij in, want er zijn te weinig kijkers.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:10 schreef Strani het volgende:
[..]
K2 zoekt K3 moet ik ook nog wat van inhalen
Ook gewoon dom om 2/3 weken achter te lopen op België, ik kijk dat meteen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
SBS grijpt daarbij in, want er zijn te weinig kijkers.
Oh, die vond ik juist wel lekker, ondanks best zoet.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zelfs de gekaramelliseerde peer is beter, en dat vond ik al niet geweldig.
Het zit toch op één van die zenders die wij in Nederland niet hebben?quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook gewoon dom om 2/3 weken achter te lopen op België, ik kijk dat meteen.
quote:
Dat had ik ook toen ik het zagquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
M’n eerste gedachte: wie’s da?![]()
Je kent die hele man niet meer terug![]()
![]()
![]()
![]()
Maar deze situatie is inderdaad echt debielquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook gewoon dom om 2/3 weken achter te lopen op België, ik kijk dat meteen.
Dat had ik dus ook een beetje, het is dat ik al wist wie het was.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaa dat is zo'n lief leuk liedje!quote:Op zondag 31 oktober 2021 07:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Leuk!! Hoe was het? (Edit: bedenk me net dat dit wel een hele retorische vraag is}
Ik vond de liedjes samen met zijn zus ook zo tofSó um beijo stond op onze ‘wedding playlist’
Springen, dansen, alles gisteravond. En geen apparaten meer onder z'n kleren. Dat nieuwe hart heeft hem goed gedaan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
En dat allemaal met twee verschillende sokken aan, ik doe het hem niet na.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Springen, dansen, alles gisteravond. En geen apparaten meer onder z'n kleren. Dat nieuwe hart heeft hem goed gedaan.
Jaquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dat allemaal met twee verschillende sokken aan, ik doe het hem niet na.
In een extra pakket kan je die wel hebben en je kunt redelijk makkelijk online iets vinden. Sowieso wie eruit gaan etc.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het zit toch op één van die zenders die wij in Nederland niet hebben?
Hmm als je dat nú al merkt zou ik toch even kijken of er iets anders loos is.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je kan al gelijk merken dat de wintertijd weer is ingegaan. Het is gelijk een stuk eerder donker.
Weet je zeker dat er niet een flink pak wolken boven je hangt?quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je kan al gelijk merken dat de wintertijd weer is ingegaan. Het is gelijk een stuk eerder donker.
En regen ook.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er niet een flink pak wolken boven je hangt?
Het is nb nog ochtend man.
Ik lustte toch nooit gember? In mijn top 3 van favoriete theesmaken is groene thee gember/sinaasappel met stip terechtgekomenquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Die probeer ik niet eensHoewel ik perenijsjes en stoofperen wel weer lekker vind
Daarom ook vooral af en toe dingen blijven proberen die je denkt niet lekker te vindenquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik lustte toch nooit gember? In mijn top 3 van favoriete theesmaken is groene thee gember/sinaasappel met stip terechtgekomen
Gemberquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik lustte toch nooit gember? In mijn top 3 van favoriete theesmaken is groene thee gember/sinaasappel met stip terechtgekomen
Je moet natuurlijk wel je gordijnen open doen om licht binnen te krijgen hè.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit is mijn derde favoriet, ik kom hem binnenkort wel bij je opdrinkenquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:04 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, en even een waarschuwing: ik heb een thee vergissing gemaakt. Koop dit NIET.
[ afbeelding ]
Echt niet te drinken.
Ai, ja, daarom houd ik het veilig bij peren, die zijn minder pijnlijkquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo'n héle kleine paper cut, zo klein dat je niet eens merkt dat je hem hebt, kan toch ineens heel vervelend worden als je er achter komt terwijl je citroenen staat te snijden.
Die heb ik allebei ook in de kast staan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is mijn derde favoriet, ik kom hem binnenkort wel bij je opdrinken![]()
Caramelised pear en sterrenmunt is m'n top twee
Dat is waar, maar met peren is het best lastig ingelegde citroenen te maken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ai, ja, daarom houd ik het veilig bij peren, die zijn minder pijnlijk
Dan kom ik ZEKER eens op de theequote:Op zondag 31 oktober 2021 15:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die heb ik allebei ook in de kast staan.
Ik ben het weer aan het lezen nuquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:10 schreef molloot200 het volgende:
Nog maar eens dat immer vermakelijke rehearsal topic teruglezen van Moldavië en Nederland uit 2018Jammer dat ik de repetities toen nog niet op de voet volgde (of misschien beter voor m'n bloeddruk) maar het blijft heerlijk terug te lezen.
E: Deze dus:
ESF / [2018] Rehearsals #13 PANIEK
PANIEK MET MENSEN DIE TYPEN IN HOOFDLETTERSquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je dit topic zo leest is het bijna een wonder dat de finale is gehaald toen
Ook heerlijk was de lichte paniek in @Cee haar ogen toen Pannekoek in 2021 weer een krumpert van zolder te halen tijdens de livestream van haar en @Greysquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:58 schreef Momo het volgende:
[..]
PANIEK MET MENSEN DIE TYPEN IN HOOFDLETTERS
We hebben tussendoor nog een andere gehad met O'Gene, toen kregen we de lyrics in bold text en een veenlijk op de vloer.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ook heerlijk was de lichte paniek in @:Cee haar ogen toen Pannekoek in 2021 weer een krumpert van zolder te halen tijdens de livestream van haar en @:Greys
Je gelooft het niet hè, dat er na zoveel staging flops (o.a. Trijntje, Waylon, Sennek, Spaanse jongen) en verder slechts halfgoede dingen (als Ilse niet meewerkt tenminste), niet eens gekeken wordt naar een nieuwe staging director.
Maar dat is niet de enige die bestaat natuurlijkquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We hebben tussendoor nog een andere gehad met O'Gene, toen kregen we de lyrics in bold text en een veenlijk op de vloer.
Gekke staging niet nee, maar ook niet echt iets wat er positief uitspringt imo.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dat is niet de enige die bestaat natuurlijkIk heb genoeg prima stagings gezien zelfs bij The Voice bijvoorbeeld. Desnoods plukken ze er eentje uit Zweden
Ondanks dat die liedjes bij Melfest telkens ontzettend gezapig zijn, is er amper een gekke staging te ontdekken. Dát kunnen ze daar wel
TIjdens Melfest zie je inderdaad wel betere dingen dan een lichtbak en een loopband hoorquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gekke staging niet nee, maar ook niet echt iets wat er positief uitspringt imo.![]()
Paar lichtbakjes en een keer die loopbandjes die heen en weer gingen, dan heb ik persoonlijk liever iemand die een beetje risico neemt. Niet dat ik per se aan Pannecoucke hang, maar als hij vervangen wordt, dan wel graag door iemand met ook een beetje durf.
Iemand met durf zoals... Ierland dit jaarquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gekke staging niet nee, maar ook niet echt iets wat er positief uitspringt imo.![]()
Paar lichtbakjes en een keer die loopbandjes die heen en weer gingen, dan heb ik persoonlijk liever iemand die een beetje risico neemt. Niet dat ik per se aan Pannecoucke hang, maar als hij vervangen wordt, dan wel graag door iemand met ook een beetje durf.
Precies dat ja. Het moet niet nodeloos ingewikkeld zijn. En van mij hoeft het ook niet super afwijkend of gewaagd te zijn. Als het maar aansluit bij het nummer. Neem Maneskin. Hun staging bestond voornamelijk uit een enorme bak met lichtstralen en vuurwerk. Maar dat paste precies bij de energie van het nummer. Portugal dit jaar ook. Ze hadden een nostalgisch liefdesliedje. De staging begon met een zwart-wit uitvoering en daarna mooie warme kleuren met de zanger die door een straatje leek te lopen. Ondersteunde het nummer heel mooi.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
TIjdens Melfest zie je inderdaad wel betere dingen dan een lichtbak en een loopband hoor(vind ik tenminste)
Durf is goed, maar daarvan krijg je ook van die krumperts en zo. Hans heeft "durf" ook wel links en rechts. Probleem is bij hem wel dat alles wat afgebeeld wordt niet te begrijpen is zonder dat de commentator het uit komt leggen. Dansen van de krumperts en danser bij Jeangu, de witte lichtbol, rouwnetje bij Trijn.
Die krumpers kwamen volgens mij van ene Sean, al is Hans er vervolgens wel in meegegaan. Die danser op de voorgrond bij Jeangu vond ik persoonlijk juist erg goed overkomen, paste ook bij de feel van het nummer imo. Die lichtbol was niet zo heel gek en heeft hier denk ik vooral een negatief gevoel gekregen omdat er zo veel mis mee ging (al lag dat ook grotendeels aan het team in Israel.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
TIjdens Melfest zie je inderdaad wel betere dingen dan een lichtbak en een loopband hoor(vind ik tenminste)
Durf is goed, maar daarvan krijg je ook van die krumperts en zo. Hans heeft "durf" ook wel links en rechts. Probleem is bij hem wel dat alles wat afgebeeld wordt niet te begrijpen is zonder dat de commentator het uit komt leggen. Dansen van de krumperts en danser bij Jeangu, de witte lichtbol, rouwnetje bij Trijn.
Dat was dus ook weer veel te ingewikkeld, veel te veelquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Iemand met durf zoals... Ierland dit jaar
Ja dat vond ik wel leuk inderdaad!quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat was dus ook weer veel te ingewikkeld, veel te veel
Ik dacht trouwens even dat je IJsland typte maar gelukkig knipperde ik nog een keerDe staging van IJsland vond ik wel weer heel geslaagd. Origineel, nerdy, passend bij de band.
Vooral dat einde, dat je alles van een afstand zag. Dat zag er niet uit.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Iemand met durf zoals... Ierland dit jaar
quote:
Redelijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:11 schreef Em31 het volgende:
Zo maar eens beginnen aan het nieuwe seizoen van You, kijken wat daar weer voor idioots in gaat gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |