Ik ook niet, dure troep.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:47 schreef Koen66 het volgende:
ik heb nog nooit een iPhone gehad
Heb niks met Apple
Dat vind ik nou niet echt eenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:59 schreef Koen66 het volgende:
als ik op m'n werk een iPhone aanvraag krijg ik maximaal een iPhone 11
true truequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niet echt eenwaard. Lijkt mij vrij normaal dat je van je werk niet de duurste serie krijgt
Nee, ik ben gewoon aan het besturingssysteem gewend, maar ik neem altijd de goedkopere optie en dus de "SE"quote:
De SE is ook een prima toestel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon aan het besturingssysteem gewend, maar ik neem altijd de goedkopere optie en dus de "SE"
ik heb zakelijk nog een Samsung A8 uit 2018quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:08 schreef Redefine het volgende:
Heb nu zelf een Samsung S21 Ultra als leentoestel. En dan straks bij de nieuwe Line up weer net nieuwe toestel te leen voor gebruik. Soms heeft het voordelen met partijen samen te werken
Geen idee wat SE is of waarom dat goedkoper zou zijn, maar ik vind spul van apple per definitie te duur.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon aan het besturingssysteem gewend, maar ik neem altijd de goedkopere optie en dus de "SE"
Ik zou zelf ook nooit voor een 13 of een 13 Pro of zo gaan. Zeker niet met mijn studentenbudget maar ook daarbuiten vind ik dat echt veuuul te duur.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
De SE is ook een prima toestel.
Niet dat ik ooit zelf een iPhone zal nemen. Daarvoor is mijn vakmatige aversie tegen het merk te groot.
Apple is niet per se duurder dan de concurrentie. Zeker niet met de SE.quote:
Dan is de concurrentie imo ook te duur.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Apple is niet per se duurder dan de concurrentie. Zeker niet met de SE.
Dat het een hoop geld is ja. Maar smartphones in die klasse zijn echt niet te duur. Veel goedkoper zijn ze niet te maken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan is de concurrentie imo ook te duur.
Nou, dat is hem dan.quote:
Niks mis mee. Ik heb zelf nog nooit een zakelijke telefoon gehad. Dat is deze ook niet. Want is niet van mijn werkgever en is gewoon mijn eigen simkaart.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb zakelijk nog een Samsung A8 uit 2018
Niet eens hier.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou, dat is hem dan.
Toch nog gered vandaag, gefeliciteerd Koen
Te duur is natuurlijk niet per se objectief. Ik vind ze te duur, ook de goedkopere, zelfs als ze niet goedkoper kunnen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat het een hoop geld is ja. Maar smartphones in die klasse zijn echt niet te duur. Veel goedkoper zijn ze niet te maken.
Die uit het duurdere segment. Zeker boven de 800 euro zijn wel te duur.
hier de 250001e postquote:
Als ik m gratis zou krijgen prima. Maar dat zie ik met Apple niet snel gebeurenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou niet eens een iPhone willen van mijn werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |