batterij laptop?quote:
Aantal posts tot zijn 250.000stequote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:18 schreef Cyan9 het volgende:
Hij staat er.MooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
32 nog maarquote:
Ja maar het moeten wel een beetje kwaliteitsposts zijn hè, niet alleen maar aftellen. Hier wordt over jaren nog over gepraat dus dan moet het wel echt wat zijn!quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een boswandeling gemaakt van 9 kilometer (we konden kiezen uit 9 en 4, kreeg halverwege beetje spijt van de keuze voor 9), waar we dus twee keer een wild zwijn zagen
Verder uit eten geweest twee avonden en gerelaxed op onze hotelkamer in onze hotelbadjassen.![]()
![]()
We hadden een hotel midden in het bos met een eigen terras bij de kamer met echt een mooi uitzicht opherfstkleuren
Dat klinkt goed! En idd, wat een mooie ligging zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:15 schreef Yesse het volgende:
Update pakketje die steeds werd uitgesteld: na 4 keer te zijn uitgesteld kreeg ik vandaag ‘opeens’ (nadat er net een onderzoek was aangevraagd door mobiel.nl) toch de telefoon.
En normaliter zou ik vanavond een etentje hebben maar de keelpijn die bij mij verdween na 1 dag is die bij mijn man nu een heftige verkoudheid. Wel met negatieve PCR-test dus echt verkoudheid. Etentje hebben we dus overgeslagen maar daardoor kon ik wel m’n nieuwe telefoon in ontvangst nemen
iPhone 13. Normaliter probeer ik het minimaal 4 jaar vol te houden met een telefoon maar ik had een SE2020 en dat was gewoon echt qua batterij niet voor mij geschikt. Dus nu ga ik deze of verkopen via Swappie ofzo of als m’n vader het wel voldoende vindt qua batterij dan krijgt hij hem.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor een telefoon heb je nu?
bevalt ie een beetje?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
iPhone 13. Normaliter probeer ik het minimaal 4 jaar vol te houden met een telefoon maar ik had een SE2020 en dat was gewoon echt qua batterij niet voor mij geschikt. Dus nu ga ik deze of verkopen via Swappie ofzo of als m’n vader het wel voldoende vindt qua batterij dan krijgt hij hem.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
iPhone 13. Normaliter probeer ik het minimaal 4 jaar vol te houden met een telefoon maar ik had een SE2020 en dat was gewoon echt qua batterij niet voor mij geschikt. Dus nu ga ik deze of verkopen via Swappie ofzo of als m’n vader het wel voldoende vindt qua batterij dan krijgt hij hem.
2x de helft.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik heb een SE2020 en totaal geen probleem met de batterij. Hoeveel batterij zou jij dan graag willen op een mobiel?
heb ooit een iPad gekregen bij een training. Heeft junior een tijdje gebruikt, is snel stuk gegaanquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
enige dat ik van Apple heb is een ipod. Voor de rest wil ik er niks van hebben.
Nog 7, dus je zit nu goed in de buurt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |