Hij mag wel opschieten. Hij moet nog ruim een heel daggemiddelde posten om het vandaag nog te halen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:31 schreef Strani het volgende:
Nou @:Koen66 gaat het 'm worden vandaag? En heb je al besloten in welke SC je hem gaat posten?
Oh ja Fresiaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hila!! Zij is heel leuk
En heeft een beetje wel een droomjaar. Eerst Slimste Mens, dan de officiële persinterviews doen bij ESF en daarna naar WIDM
Hele lijst: Kim Lian van der Meij, Arno Kantelberg, Fresia Cousiño Arias, Laetitia Gerards, Welmoed Sijtsma, Everon Jackson Hooi, Thomas van Luyn, Hila Noorzai, Sahil Amar Aïssa, Glen Faria, Suzanne Klemann. 11 dus in plaats van 10.
En Fresia vond ik ook heel leuk in dat uurtje van toenHoop dat zij de mol is
Ja er is ons beloofd dat het gaat lukken vandaag dus ik heb m'n agenda er ook op aangepast.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij mag wel opschieten. Hij moet nog ruim een heel daggemiddelde posten om het vandaag nog te halen.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier is het slechte weer al ff binnengevallen, gelijk fris en bewolkt
HIer is het nog steeds primaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geniet maar even wat sneller zou ik zeggen, als het bij jullie straks even snel omslaat als hier net.
Net in de zon boodschappen gedaan, nu donkergrijs, bewolkt, regen, wind, alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:18 schreef Cyan9 het volgende:
Hij staat er.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig maar
Koel en donker bewaren
Hij staat er.Mooi bakkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is je gegund
Fijnquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:40 schreef Guanabana het volgende:
Was een leuk uitje op de Veluwe, érg getroffen met het weer.Jullie hebben het inderdaad getroffen, je was daar precies op de mooiste dagen van de week
.
Wat hebben jullie zoal gedaan?You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Hij staat er.Mooi hoor, hij lijkt wel nieuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeten we er als SC even een nachtje of twee omheen gaan zitten met honkbalknuppels, of heb je nog een paar van die gorilla's van laatst in je bellijst staan?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Een boswandeling gemaakt van 9 kilometer (we konden kiezen uit 9 en 4, kreeg halverwege beetje spijt van de keuze voor 9quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi bakkieHet is je gegund
[..]
FijnJullie hebben het inderdaad getroffen, je was daar precies op de mooiste dagen van de week
.
Wat hebben jullie zoal gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Laten we gewoon beide doen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi hoor, hij lijkt wel nieuw.![]()
Moeten we er als SC even een nachtje of twee omheen gaan zitten met honkbalknuppels, of heb je nog een paar van die gorilla's van laatst in je bellijst staan?
41quote:
Niet, 39quote:
Ik hoop niet dat je dacht dat we onze leeftijd aan het opnoemen waren, anders ga ik me nog beledigd voelen.quote:
Ik kies ervoor dit te ontkennen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dacht dat we onze leeftijd aan het opnoemen waren, anders ga ik me nog beledigd voelen.
Hij staat er.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ok, daar kan ik mee leven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |