Als ik het goed zie ging je niveau wel heel scherp omhoog tussen je eerste en je tweede post.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:49 schreef Cyan9 het volgende:
19.064 (gemiddeld 6 per dag)
Dat is heel bescheiden. Maar allemaal kwaliteitsposts natuurlijk.
TR gezetquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:36 schreef Koen66 het volgende:
gespam is hier sowieso minder laatste maanden
Hah! Lekker 48 uur wachten op je jubileum.quote:
Ja, heel af en toe wil ik nog eens reactie geven op een Expeditie Robinson bijvoorbeeld en dat vind ik daar gepaster dan dat ik hier ga reageren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, het is dat TV toevallig redelijk hoog in je pohi zit, anders had ik het zoeken meteen opgegeven.![]()
Maar ja, mijn eigen pohi is nog veel minder gevarieerd.
Ik weet al niet meer wie er mee doen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, heel af en toe wil ik nog eens reactie geven op een Expeditie Robinson bijvoorbeeld en dat vind ik daar gepaster dan dat ik hier ga reageren.
Tegen die tijd zal ik af en toe ook wel weer in MOL spieken maar de ervaring leert dat hier in de SC ook gewoon over WIDM gepraat zal worden.
Hila!! Zij is heel leukquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet al niet meer wie er mee doen.![]()
Ik kijk sowieso weinig tv, en als ik kijk zijn het niet altijd programma's waar je lekker live over gaat zitten posten. Docu over Jack the Ripper oid worden maar weinig mensen enthousiast van als ik daar details over ga zitten posten bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, heel af en toe wil ik nog eens reactie geven op een Expeditie Robinson bijvoorbeeld en dat vind ik daar gepaster dan dat ik hier ga reageren.
Tegen die tijd zal ik af en toe ook wel weer in MOL spieken maar de ervaring leert dat hier in de SC ook gewoon over WIDM gepraat zal worden.
Heb je die woorden wel handmatig nageteld, dat je niet per ongeluk een verslag van 9.999 woorden hebt ingeleverd?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:35 schreef molloot200 het volgende:
Nou mensen, niks meer aan te doen. M'n verslag van 10000+ woorden is ingeleverd
5000 keer je voor- en achternaam zeker.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:35 schreef molloot200 het volgende:
Nou mensen, niks meer aan te doen. M'n verslag van 10000+ woorden is ingeleverd
hier is het slechte weer al ff binnengevallen, gelijk fris en bewolktquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:41 schreef Arizona het volgende:
Bevalt me goed hoor, vrijdagmiddag al weekend![]()
We zijn lekker gaan fietsen op de Sallandse Heuvelrug. Nog even genieten van het mooie weer
Geniet maar even wat sneller zou ik zeggen, als het bij jullie straks even snel omslaat als hier net.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:41 schreef Arizona het volgende:
Bevalt me goed hoor, vrijdagmiddag al weekend![]()
We zijn lekker gaan fietsen op de Sallandse Heuvelrug. Nog even genieten van het mooie weer
Ja, dat is één goede flinke bui, toch? Dat valt allemaal wel mee als het een paar uur later weer droog is en blijft.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geniet maar even wat sneller zou ik zeggen, als het bij jullie straks even snel omslaat als hier net.
Net in de zon boodschappen gedaan, nu donkergrijs, bewolkt, regen, wind, alles.
Ik vertrouw op de technieken zoals die al bestaan sinds ik geboren ben; ik weet niet anders dan Word met z'n wordcountquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je die woorden wel handmatig nageteld, dat je niet per ongeluk een verslag van 9.999 woorden hebt ingeleverd?
I wishquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
5000 keer je voor- en achternaam zeker.
Volgens de lokale voorspeller is er straks even een opklaring en blijft het daarna de rest van de avond/nacht regenen/regenachtig. Maar zelfs als het maar één flinke bui zou zijn, dan nog wil je er liever niet op de fiets door overvallen worden, ik niet iig.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is één goede flinke bui, toch? Dat valt allemaal wel mee als het een paar uur later weer droog is en blijft.
Zolang je docent ook word gebruikt zal het wel goed komen dan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vertrouw op de technieken zoals die al bestaan sinds ik geboren ben; ik weet niet anders dan Word met z'n wordcount
Tegenwoordig kan je in Word het in één oogopslag zien dus dat zal vast wel denk ik.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zolang je docent ook word gebruikt zal het wel goed komen dan.
Al vraag ik me toch altijd al af of ze dat überhaupt wel controleren.
Dat is zelfs al zo lang ik me kan herinneren (na een of twee klikken iig).quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je in Word het in één oogopslag zien dus dat zal vast wel denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |