Die heb ik allebei ook in de kast staan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is mijn derde favoriet, ik kom hem binnenkort wel bij je opdrinken![]()
Caramelised pear en sterrenmunt is m'n top twee
Dat is waar, maar met peren is het best lastig ingelegde citroenen te maken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ai, ja, daarom houd ik het veilig bij peren, die zijn minder pijnlijk
Dan kom ik ZEKER eens op de theequote:Op zondag 31 oktober 2021 15:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die heb ik allebei ook in de kast staan.
Ik ben het weer aan het lezen nuquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:10 schreef molloot200 het volgende:
Nog maar eens dat immer vermakelijke rehearsal topic teruglezen van Moldavië en Nederland uit 2018Jammer dat ik de repetities toen nog niet op de voet volgde (of misschien beter voor m'n bloeddruk) maar het blijft heerlijk terug te lezen.
E: Deze dus:
ESF / [2018] Rehearsals #13 PANIEK
PANIEK MET MENSEN DIE TYPEN IN HOOFDLETTERSquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je dit topic zo leest is het bijna een wonder dat de finale is gehaald toen
Ook heerlijk was de lichte paniek in @Cee haar ogen toen Pannekoek in 2021 weer een krumpert van zolder te halen tijdens de livestream van haar en @Greysquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:58 schreef Momo het volgende:
[..]
PANIEK MET MENSEN DIE TYPEN IN HOOFDLETTERS
We hebben tussendoor nog een andere gehad met O'Gene, toen kregen we de lyrics in bold text en een veenlijk op de vloer.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ook heerlijk was de lichte paniek in @:Cee haar ogen toen Pannekoek in 2021 weer een krumpert van zolder te halen tijdens de livestream van haar en @:Greys
Je gelooft het niet hè, dat er na zoveel staging flops (o.a. Trijntje, Waylon, Sennek, Spaanse jongen) en verder slechts halfgoede dingen (als Ilse niet meewerkt tenminste), niet eens gekeken wordt naar een nieuwe staging director.
Maar dat is niet de enige die bestaat natuurlijkquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We hebben tussendoor nog een andere gehad met O'Gene, toen kregen we de lyrics in bold text en een veenlijk op de vloer.
Gekke staging niet nee, maar ook niet echt iets wat er positief uitspringt imo.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dat is niet de enige die bestaat natuurlijkIk heb genoeg prima stagings gezien zelfs bij The Voice bijvoorbeeld. Desnoods plukken ze er eentje uit Zweden
Ondanks dat die liedjes bij Melfest telkens ontzettend gezapig zijn, is er amper een gekke staging te ontdekken. Dát kunnen ze daar wel
TIjdens Melfest zie je inderdaad wel betere dingen dan een lichtbak en een loopband hoorquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gekke staging niet nee, maar ook niet echt iets wat er positief uitspringt imo.![]()
Paar lichtbakjes en een keer die loopbandjes die heen en weer gingen, dan heb ik persoonlijk liever iemand die een beetje risico neemt. Niet dat ik per se aan Pannecoucke hang, maar als hij vervangen wordt, dan wel graag door iemand met ook een beetje durf.
Iemand met durf zoals... Ierland dit jaarquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gekke staging niet nee, maar ook niet echt iets wat er positief uitspringt imo.![]()
Paar lichtbakjes en een keer die loopbandjes die heen en weer gingen, dan heb ik persoonlijk liever iemand die een beetje risico neemt. Niet dat ik per se aan Pannecoucke hang, maar als hij vervangen wordt, dan wel graag door iemand met ook een beetje durf.
Precies dat ja. Het moet niet nodeloos ingewikkeld zijn. En van mij hoeft het ook niet super afwijkend of gewaagd te zijn. Als het maar aansluit bij het nummer. Neem Maneskin. Hun staging bestond voornamelijk uit een enorme bak met lichtstralen en vuurwerk. Maar dat paste precies bij de energie van het nummer. Portugal dit jaar ook. Ze hadden een nostalgisch liefdesliedje. De staging begon met een zwart-wit uitvoering en daarna mooie warme kleuren met de zanger die door een straatje leek te lopen. Ondersteunde het nummer heel mooi.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
TIjdens Melfest zie je inderdaad wel betere dingen dan een lichtbak en een loopband hoor(vind ik tenminste)
Durf is goed, maar daarvan krijg je ook van die krumperts en zo. Hans heeft "durf" ook wel links en rechts. Probleem is bij hem wel dat alles wat afgebeeld wordt niet te begrijpen is zonder dat de commentator het uit komt leggen. Dansen van de krumperts en danser bij Jeangu, de witte lichtbol, rouwnetje bij Trijn.
Die krumpers kwamen volgens mij van ene Sean, al is Hans er vervolgens wel in meegegaan. Die danser op de voorgrond bij Jeangu vond ik persoonlijk juist erg goed overkomen, paste ook bij de feel van het nummer imo. Die lichtbol was niet zo heel gek en heeft hier denk ik vooral een negatief gevoel gekregen omdat er zo veel mis mee ging (al lag dat ook grotendeels aan het team in Israel.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
TIjdens Melfest zie je inderdaad wel betere dingen dan een lichtbak en een loopband hoor(vind ik tenminste)
Durf is goed, maar daarvan krijg je ook van die krumperts en zo. Hans heeft "durf" ook wel links en rechts. Probleem is bij hem wel dat alles wat afgebeeld wordt niet te begrijpen is zonder dat de commentator het uit komt leggen. Dansen van de krumperts en danser bij Jeangu, de witte lichtbol, rouwnetje bij Trijn.
Dat was dus ook weer veel te ingewikkeld, veel te veelquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Iemand met durf zoals... Ierland dit jaar
Ja dat vond ik wel leuk inderdaad!quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat was dus ook weer veel te ingewikkeld, veel te veel
Ik dacht trouwens even dat je IJsland typte maar gelukkig knipperde ik nog een keerDe staging van IJsland vond ik wel weer heel geslaagd. Origineel, nerdy, passend bij de band.
Vooral dat einde, dat je alles van een afstand zag. Dat zag er niet uit.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Iemand met durf zoals... Ierland dit jaar
quote:
Redelijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:11 schreef Em31 het volgende:
Zo maar eens beginnen aan het nieuwe seizoen van You, kijken wat daar weer voor idioots in gaat gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |