Ook gewoon dom om 2/3 weken achter te lopen op België, ik kijk dat meteen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
SBS grijpt daarbij in, want er zijn te weinig kijkers.
Oh, die vond ik juist wel lekker, ondanks best zoet.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zelfs de gekaramelliseerde peer is beter, en dat vond ik al niet geweldig.
Het zit toch op één van die zenders die wij in Nederland niet hebben?quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook gewoon dom om 2/3 weken achter te lopen op België, ik kijk dat meteen.
quote:
Dat had ik ook toen ik het zagquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
M’n eerste gedachte: wie’s da?![]()
Je kent die hele man niet meer terug![]()
![]()
![]()
![]()
Maar deze situatie is inderdaad echt debielquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook gewoon dom om 2/3 weken achter te lopen op België, ik kijk dat meteen.
Dat had ik dus ook een beetje, het is dat ik al wist wie het was.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaa dat is zo'n lief leuk liedje!quote:Op zondag 31 oktober 2021 07:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Leuk!! Hoe was het? (Edit: bedenk me net dat dit wel een hele retorische vraag is}
Ik vond de liedjes samen met zijn zus ook zo tofSó um beijo stond op onze ‘wedding playlist’
Springen, dansen, alles gisteravond. En geen apparaten meer onder z'n kleren. Dat nieuwe hart heeft hem goed gedaan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
En dat allemaal met twee verschillende sokken aan, ik doe het hem niet na.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Springen, dansen, alles gisteravond. En geen apparaten meer onder z'n kleren. Dat nieuwe hart heeft hem goed gedaan.
Jaquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dat allemaal met twee verschillende sokken aan, ik doe het hem niet na.
In een extra pakket kan je die wel hebben en je kunt redelijk makkelijk online iets vinden. Sowieso wie eruit gaan etc.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het zit toch op één van die zenders die wij in Nederland niet hebben?
Hmm als je dat nú al merkt zou ik toch even kijken of er iets anders loos is.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je kan al gelijk merken dat de wintertijd weer is ingegaan. Het is gelijk een stuk eerder donker.
Weet je zeker dat er niet een flink pak wolken boven je hangt?quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je kan al gelijk merken dat de wintertijd weer is ingegaan. Het is gelijk een stuk eerder donker.
En regen ook.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er niet een flink pak wolken boven je hangt?
Het is nb nog ochtend man.
Ik lustte toch nooit gember? In mijn top 3 van favoriete theesmaken is groene thee gember/sinaasappel met stip terechtgekomenquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Die probeer ik niet eensHoewel ik perenijsjes en stoofperen wel weer lekker vind
Daarom ook vooral af en toe dingen blijven proberen die je denkt niet lekker te vindenquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik lustte toch nooit gember? In mijn top 3 van favoriete theesmaken is groene thee gember/sinaasappel met stip terechtgekomen
Gemberquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik lustte toch nooit gember? In mijn top 3 van favoriete theesmaken is groene thee gember/sinaasappel met stip terechtgekomen
Je moet natuurlijk wel je gordijnen open doen om licht binnen te krijgen hè.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit is mijn derde favoriet, ik kom hem binnenkort wel bij je opdrinkenquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:04 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, en even een waarschuwing: ik heb een thee vergissing gemaakt. Koop dit NIET.
[ afbeelding ]
Echt niet te drinken.
Ai, ja, daarom houd ik het veilig bij peren, die zijn minder pijnlijkquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo'n héle kleine paper cut, zo klein dat je niet eens merkt dat je hem hebt, kan toch ineens heel vervelend worden als je er achter komt terwijl je citroenen staat te snijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |