1 post na 299.999.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:48 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer haal ik de 300k...
U kunt nu inzetten
80%quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel van die kwart miljoen posts bevatten nou eigenlijk precies deze inhoud?
Wat is er mis met de echtgenoot van Chantal Janzen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:15 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat ik een vrouw wil met de humor van Chantal Janzen.
Ik zou er geen bezwaar tegen hebben als ze ook het uiterlijk van Chantal Janzen heeft.
Of het geld van Chantal Janzen.
Zolang ze maar niet de echtgenoot van Chantal Janzen heeft.
Gelukkig dat iemand het al deed, dan kan ik ongegeneerd meejuichen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Darts! Oké dat moest ik even opzoeken.
Nou ja op het feit dat hij bestaat na, in principe niets.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat is er mis met de echtgenoot van Chantal Janzen?
JAAA WE DOEN HET WEERquote:De Nederlandse korfballers hebben in de achtste editie van het EK ook voor de achtste keer de Europese titel in de wacht gesleept. In de kolkende Arena in Antwerpen werd België verslagen: 21-17.
Korfbal is die sport waarbij je een bal door een ring moet krijgen toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
JAAA WE DOEN HET WEER
HELEMAAL NIETS IN BELGIË!!
Dat zal ik de buurt eens inprenten!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
JAAA WE DOEN HET WEER
Rondvaart over de Amsterdamse grachten!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
JAAA WE DOEN HET WEER
Ik zag inderdaad af en toe scores van 25-7 o.i.d. langskomenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Korfbal is die sport waarbij je een bal door een ring moet krijgen toch?
Niet te verwarren met een van die andere sporten waarbij je een bal door een ring moet krijgen natuurlijk.
Hebben ze toch maar mooi gedaan dan, al krijg ik bij 8/8 wins wel een beetje het idee dat wij het enige land in Europa zijn waar dit gespeeld wordt.
Jammer dat je nu niet thuis bent. Zal wel het gesprek zijn van de dag nu! Net als hier in Nederland, het land staat op zijn kop!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zal ik de buurt eens inprenten!
Deze overwinning van ONZE jongens en meisjes in het HOL VAN DE LEEUW.
Hier kun je wel een jaar op terenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zal ik de buurt eens inprenten!
Deze overwinning van ONZE jongens en meisjes in het HOL VAN DE LEEUW.
Niet iets voor jou @Strani? Je bent waarschijnlijk automatisch meteen de bestequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:32 schreef Arizona het volgende:
Die kneuzige Spanjaarden speelden weer eens helemaal geen rol van betekenis he
Ik zal eens informeren bij Real Madrid CK!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet iets voor jou @:Strani? Je bent waarschijnlijk automatisch meteen de beste
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat er zich tenminste één korfbalvereniging op de Veluwe bevindt! Dus ik denk dat hij inderdaad wel korfbal-genen heeftquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet iets voor jou @:Strani? Je bent waarschijnlijk automatisch meteen de beste
Ik had het overal in de straat wel even door de brievenbus naar binnen geschreeuwd inderdaadquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer dat je nu niet thuis bent. Zal wel het gesprek zijn van de dag nu! Net als hier in Nederland, het land staat op zijn kop!
Catalonië deed wel mee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:32 schreef Arizona het volgende:
Die kneuzige Spanjaarden speelden weer eens helemaal geen rol van betekenis he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |