Dit klinkt inderdaad geweldig. (Niet sarcastischquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:06 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nu alles gecategoriseerden dat was geweldig! Een kastje voor hygiėneproducten (deo, maandverband, tandpasta), een kastje voor douchespullen (douchegel, doucheschuim, shampoo, scheermesjes), een kastje voor gezichtsverzorging (creme, reinigingsmelk wattenschijfjes), een mandje voor lichaamsproducten (bodymilk, scrub).
He-le-maal happy.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:20 schreef Strani het volgende:
"Vannacht (met veel geluk) kans om poollicht te zien in noorden van Nederland"
Vannacht poolparty (woordgrapje) bij @:Em31 thuis
Gooi die andere ook stukquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:27 schreef Guanabana het volgende:
Meanwhile is er hier een glas gebroken waar ik er twee van had, en vind ik het erg dat er nu geen symmetrie meer is in mijn leven. Afzien.
Ow dit trek ik ook niet, ik voel je pijn!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:27 schreef Guanabana het volgende:
Meanwhile is er hier een glas gebroken waar ik er twee van had, en vind ik het erg dat er nu geen symmetrie meer is in mijn leven. Afzien.
Ik heb OPRECHT gedacht van, 'dan doe ik deze ook weg en koop ik twee andere'.quote:
‘Whoops’ laat ik deze zo uit mijn handen glijden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb OPRECHT gedacht van, 'dan doe ik deze ook weg en koop ik twee andere'.![]()
![]()
Maar dat zou nooit mogen van mijn vriend wat hij is nogal van spullen bewaren tot in de eeuwigheid.
(Waren toch Action-glazen dus nou en).
Da's jammer van het gebroken glas. Maar op zich kan een enkel glas nog steeds symmetrie bieden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:27 schreef Guanabana het volgende:
Symmetrie is prachtig! Daarom was het ook zo mooi dat er op 11 september niet 1 maar 2 torens gingenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:27 schreef Guanabana het volgende:
Hoiiiiquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
‘Whoops’ laat ik deze zo uit mijn handen glijden.
Gaat wel aardig allemaal, druk op werk, privé ups en downs, maar overall mag ik niet klagenquote:
Is dat de oplossing voor alles?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:35 schreef Strani het volgende:
Ik brand de laatste week bijna dagelijks wierrook en zowaar, het gaat best goed met me. Zit toch wel wat in dus!
Ontspanning?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou niet voor het klimaatprobleem maar voor de rest wel ja, denk ik.
Ik zeg het wel vaker inderdaadquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel van die kwart miljoen posts bevatten nou eigenlijk precies deze inhoud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |