Een draai om de oren is ook niet gewoon maar is ook zo geregeldquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter is een puber, zo gewoon zijn die dingen dan niet
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter is een puber, zo gewoon zijn die dingen dan niet
Ik gok dat dit laatst bedoeld werd met die jeugdtrauma's.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Een draai om de oren is ook niet gewoon maar is ook zo geregeld
In principe moet je sowieso altijd legitimatie bij je hebben, ik weet niet hoe oud dochter is, maar boven de 14 zou ze hem moeten kunnen tonen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog steeds apart. In principe moet je ook je legitimatie kunnen laten zien bij de check. Nu heb ik wel mijn rijbewijs altijd bij me, klein pasje, maar mijn dochter heeft alleen maar een paspoort en die heeft ze echt nooit op zak. Dus we kunnen nog steeds niet spontaan op pad. Nu is er nog nauwelijks om legitimatie gevraagd
maar toch, het idee dat je misschien weggestuurd wordt staat me niet aan.
Ik wil het er niet over hébben Em!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok dat dit laatst bedoeld werd met die jeugdtrauma's.
Dat respecteren wij. Laat maar weten als je er klaar voor bent.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil het er niet over hébben Em!
Precies. Ik heb zelf ook geen rijbewijs, dus is het ook lastiger met een paspoort omdat die groter is. Maar die heb ik wel altijd bij me.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In principe moet je sowieso altijd legitimatie bij je hebben, ik weet niet hoe oud dochter is, maar boven de 14 zou ze hem moeten kunnen tonen.
Bijna alles is voor hem een jeugdtrauma.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok dat dit laatst bedoeld werd met die jeugdtrauma's.
Gaat lekker met de auto's hier in de SC.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:40 schreef molloot200 het volgende:
Mam haar autoband is blijkbaar vannacht lekgestoken want er zit een vrij grote pin in
Dit klinkt inderdaad geweldig. (Niet sarcastischquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:06 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nu alles gecategoriseerden dat was geweldig! Een kastje voor hygiëneproducten (deo, maandverband, tandpasta), een kastje voor douchespullen (douchegel, doucheschuim, shampoo, scheermesjes), een kastje voor gezichtsverzorging (creme, reinigingsmelk wattenschijfjes), een mandje voor lichaamsproducten (bodymilk, scrub).
He-le-maal happy.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:20 schreef Strani het volgende:
"Vannacht (met veel geluk) kans om poollicht te zien in noorden van Nederland"
Vannacht poolparty (woordgrapje) bij @:Em31 thuis
Gooi die andere ook stukquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:27 schreef Guanabana het volgende:
Meanwhile is er hier een glas gebroken waar ik er twee van had, en vind ik het erg dat er nu geen symmetrie meer is in mijn leven. Afzien.
Ow dit trek ik ook niet, ik voel je pijn!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:27 schreef Guanabana het volgende:
Meanwhile is er hier een glas gebroken waar ik er twee van had, en vind ik het erg dat er nu geen symmetrie meer is in mijn leven. Afzien.
Ik heb OPRECHT gedacht van, 'dan doe ik deze ook weg en koop ik twee andere'.quote:
‘Whoops’ laat ik deze zo uit mijn handen glijden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb OPRECHT gedacht van, 'dan doe ik deze ook weg en koop ik twee andere'.![]()
![]()
Maar dat zou nooit mogen van mijn vriend wat hij is nogal van spullen bewaren tot in de eeuwigheid.
(Waren toch Action-glazen dus nou en).
Da's jammer van het gebroken glas. Maar op zich kan een enkel glas nog steeds symmetrie bieden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:27 schreef Guanabana het volgende:
Symmetrie is prachtig! Daarom was het ook zo mooi dat er op 11 september niet 1 maar 2 torens gingenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:27 schreef Guanabana het volgende:
Hoiiiiquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
‘Whoops’ laat ik deze zo uit mijn handen glijden.
Gaat wel aardig allemaal, druk op werk, privé ups en downs, maar overall mag ik niet klagenquote:
Is dat de oplossing voor alles?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:35 schreef Strani het volgende:
Ik brand de laatste week bijna dagelijks wierrook en zowaar, het gaat best goed met me. Zit toch wel wat in dus!
Ontspanning?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou niet voor het klimaatprobleem maar voor de rest wel ja, denk ik.
Ik zeg het wel vaker inderdaadquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel van die kwart miljoen posts bevatten nou eigenlijk precies deze inhoud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |