Handig voor op kantoor, op de boot of in de slaapkamer! Maar wacht! Als u binnen 30 minuten bestelt krijgt u er om nogal onduidelijke redenen ZES steakmessen gratis bij!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een koopje, al zeg ik het zelf.![]()
En volledig herbruikbaar, je kan eindeloos blijven afkloppen.
Dus voor een schamele ¤19,95 krijg je feitelijk een oneindige anti-jinx.
En voor een zeer beperkte tijd krijg je er nu, helemaal gratis, een tweede oneindige anti-jinx gratis bij.
[ afbeelding ]
Dus wacht niet langer, bel nu voor uw oneindige anti-jinx plus GRATIS tweede oneindige anti-jinx .
Dat steekt me wel een beetje.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Handig voor op kantoor, op de boot of in de slaapkamer! Maar wacht! Als u binnen 30 minuten bestelt krijgt u er om nogal onduidelijke redenen ZES steakmessen gratis bij!
Gelukkig steek je dat niet onder stoelen of bankenquote:
Laat maar staan joh, dagwaarde zal wel gekelderd zijn.quote:Bestuurder spoorloos na crash dure Ferrari op de A1
De politie heeft vannacht op de snelweg A1 ter hoogte van Naarden-Vesting een gecrashte, peperdure auto aangetroffen. Van de bestuurder ontbreekt elk spoor.
De auto, een Ferrari 812 Superfast, is een van de duurste auto's die in Nederland te koop is. De auto is nieuw verkrijgbaar vanaf 434.596 euro. [...]
Gokje: de bestuurder is niet de eigenaar van de auto.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laat maar staan joh, dagwaarde zal wel gekelderd zijn.
Feli nog met je postmijlpaalquote:
Dikke kans dat beide gokjes correct zijn.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Gokje: de bestuurder is niet de eigenaar van de auto.
Tweede gokje: de auto is in deze staat nog steeds meer waard dan mijn auto toen die nieuw was
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:40 schreef molloot200 het volgende:
Mam haar autoband is blijkbaar vannacht lekgestoken want er zit een vrij grote pin in
Heel hard roepen 'Nou dat werd tijd zeg, daar had je helemaal niks aan.'quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:45 schreef BillDauterive het volgende:
Net bij de kaasboer stond er een spandoek: "Aline stopt er na 18 jaar mee". Ik kom er elke week, vind alle medewerksters aardig, maar ik ken niemand bij naam, best genant.
Wat zouden jullie op dat moment doen? Vragen wie Aline is of gewoon niets zeggen en dan net doen of je het spandoek niet ziet?
Ik heb voor het laatste gekozen, want de dame in kwestie kreeg vast toch al genoeg aandacht.
Naja we zijn van mening dat dit dus net zo goed per ongeluk gisteravond kan zijn gebeurd. Maar weten we nog niet helemaal zekerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:46 schreef Arizona het volgende:
[..]Ze is niet toevallig ergens doorheen gereden?
Ik heb zo'n hartgrondige hekel aan het vernielen van andermans spullen. Mensen die dat doen hebben echt geen idee met wat voor ellende ze een ander opzadelen.
"Zeker die dame die altijd van de brie stond te snoepen als ze dacht dat niemand het zag!"quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heel hard roepen 'Nou dat werd tijd zeg, daar had je helemaal niks aan.'
En zorgde voor alle kasverschillen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Zeker die dame die altijd van de brie stond te snoepen als ze dacht dat niemand het zag!"
'Voortaan dus geen haren meer in de kaasfonduemix?'quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Zeker die dame die altijd van de brie stond te snoepen als ze dacht dat niemand het zag!"
Nieuwe huis van de buren in de fik stekenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:45 schreef molloot200 het volgende:
Ok nee misschien toch niet lek gestoken gezien de buren zijn verhuisd gisteren en het ook iets kan zijn wat aan een meubel zat bij nader inzien.
Laten we het niet dramatischer maken dan het is
Dit lijkt me idd de meest gepaste reactie.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nieuwe huis van de buren in de fik steken
Voorlopig zijn er weer even genoeg van andermans eigendommen in de fik gestoken vind ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nieuwe huis van de buren in de fik steken
Dat je dit als mod nog eens zou moeten zeggen hè. En dan zegt men dat de ESF-SC gezapig isquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Voorlopig zijn er weer even genoeg van andermans eigendommen in de fik gestoken vind ik
Wat als dat huis nou in Oss staat, mogen we dan op zijn minst @ijs_beer erop loslaten?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Voorlopig zijn er weer even genoeg van andermans eigendommen in de fik gestoken vind ik
TOP-idee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat als dat huis nou in Oss staat, mogen we dan op zijn minst @:ijs_beer erop loslaten?
En dan in de lente ook een Almauftrieb ? Bijzonder dat een traditie uit de Alpen ook in Nederland gevierd wordt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:54 schreef Arizona het volgende:
Hier in het buurtcafé is het ouderwets gezellig, men viert een Almabtrieb
Er werden versierde nepkoeien op karren door de straten getrokken en nu wordt er Paulaner geschonken![]()
Het klinkt allemaal erg gezellig maar met die oplopende coronacijfers vind ik het ook nog wel een dingetje, ik betwijfel of het wel heel verstandig is. Maar dit was natuurlijk al eerder gepland. En andere kroegen zijn natuurlijk ook "gewoon" open dus dan maakt dit kroegje ook het verschil niet.
Ze zijn hier in de regio sowieso carnaval aan het inhalen volgens mij. Er is vandaag ook al carnaval in een dorp in de regio en in een ander dorp was een groot Oktoberfest.
Volgens mij zochten ze gewoon een excuus voor een feestje, we hebben hier nog nooit eerder een Almabtrieb gehad.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan in de lente ook een Almauftrieb ? Bijzonder dat een traditie uit de Alpen ook in Nederland gevierd wordt.
Morgen hebben we voor het eerst in jaren weer een familiebijeenkomst. Twee mensen hebben zich uit voorzorg al ziek afgemeld. En laat ik nou net één van die twee wel graag weer willen zien.
Hopelijk is het redelijk weer dan kunnen we nog een stukje wandelen op de Grebbeberg.
Dit had ik vorig jaar ook! Een heel gezellig feestje in oktober, vlak voordat alles dicht ging. Dat was in hetzelfde weekend als dat in Den Haag nog een keer feest gevierd werd door cafégangers, vlak voor de sluiting van de horeca.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:54 schreef Arizona het volgende:
Hier in het buurtcafé is het ouderwets gezellig, men viert een Almabtrieb
Er werden versierde nepkoeien op karren door de straten getrokken en nu wordt er Paulaner geschonken![]()
Het klinkt allemaal erg gezellig maar met die oplopende coronacijfers vind ik het ook nog wel een dingetje, ik betwijfel of het wel heel verstandig is. Maar dit was natuurlijk al eerder gepland. En andere kroegen zijn natuurlijk ook "gewoon" open dus dan maakt dit kroegje ook het verschil niet.
Ze zijn hier in de regio sowieso carnaval aan het inhalen volgens mij. Er is vandaag ook al carnaval in een dorp in de regio en in een ander dorp was een groot Oktoberfest.
Je kent de Rotterdamse Denkert toch wel? Die is het niet met je eens :’)quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:50 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nee...
Al woon ik hemelsbreed 300 meter van het stadion af.
Uiteraard ken ik die klassieker.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:53 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Je kent de Rotterdamse Denkert toch wel? Die is het niet met je eens :’)
Ach, denk maar zo, vorig jaar rond deze tijd waren alle restaurants dicht, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:55 schreef Meridiaan het volgende:
Ik moest vanochtend bij de Intratuin in het restaurantje daar mijn QR-code laten zien. Kan er toch niet aan wennen
Ik vind het ook nog steeds apartquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:55 schreef Meridiaan het volgende:
Ik moest vanochtend bij de Intratuin in het restaurantje daar mijn QR-code laten zien. Kan er toch niet aan wennen
Je kunt toch gewoon je paspoort in je tas stoppen als je weggaat omdat je sowieso weet dat deze situatie er nu is?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog steeds apart. In principe moet je ook je legitimatie kunnen laten zien bij de check. Nu heb ik wel mijn rijbewijs altijd bij me, klein pasje, maar mijn dochter heeft alleen maar een paspoort en die heeft ze echt nooit op zak. Dus we kunnen nog steeds niet spontaan op pad. Nu is er nog nauwelijks om legitimatie gevraagd
maar toch, het idee dat je misschien weggestuurd wordt staat me niet aan.
Mijn dochter is een puber, zo gewoon zijn die dingen dan nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon je paspoort in je tas stoppen als je weggaat omdat je sowieso weet dat deze situatie er nu is?
Een draai om de oren is ook niet gewoon maar is ook zo geregeldquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter is een puber, zo gewoon zijn die dingen dan niet
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter is een puber, zo gewoon zijn die dingen dan niet
Ik gok dat dit laatst bedoeld werd met die jeugdtrauma's.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Een draai om de oren is ook niet gewoon maar is ook zo geregeld
In principe moet je sowieso altijd legitimatie bij je hebben, ik weet niet hoe oud dochter is, maar boven de 14 zou ze hem moeten kunnen tonen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog steeds apart. In principe moet je ook je legitimatie kunnen laten zien bij de check. Nu heb ik wel mijn rijbewijs altijd bij me, klein pasje, maar mijn dochter heeft alleen maar een paspoort en die heeft ze echt nooit op zak. Dus we kunnen nog steeds niet spontaan op pad. Nu is er nog nauwelijks om legitimatie gevraagd
maar toch, het idee dat je misschien weggestuurd wordt staat me niet aan.
Ik wil het er niet over hébben Em!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok dat dit laatst bedoeld werd met die jeugdtrauma's.
Dat respecteren wij. Laat maar weten als je er klaar voor bent.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil het er niet over hébben Em!
Precies. Ik heb zelf ook geen rijbewijs, dus is het ook lastiger met een paspoort omdat die groter is. Maar die heb ik wel altijd bij me.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In principe moet je sowieso altijd legitimatie bij je hebben, ik weet niet hoe oud dochter is, maar boven de 14 zou ze hem moeten kunnen tonen.
Bijna alles is voor hem een jeugdtrauma.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok dat dit laatst bedoeld werd met die jeugdtrauma's.
Gaat lekker met de auto's hier in de SC.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:40 schreef molloot200 het volgende:
Mam haar autoband is blijkbaar vannacht lekgestoken want er zit een vrij grote pin in
Dit klinkt inderdaad geweldig. (Niet sarcastischquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:06 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nu alles gecategoriseerden dat was geweldig! Een kastje voor hygiëneproducten (deo, maandverband, tandpasta), een kastje voor douchespullen (douchegel, doucheschuim, shampoo, scheermesjes), een kastje voor gezichtsverzorging (creme, reinigingsmelk wattenschijfjes), een mandje voor lichaamsproducten (bodymilk, scrub).
He-le-maal happy.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:20 schreef Strani het volgende:
"Vannacht (met veel geluk) kans om poollicht te zien in noorden van Nederland"
Vannacht poolparty (woordgrapje) bij @:Em31 thuis
Gooi die andere ook stukquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:27 schreef Guanabana het volgende:
Meanwhile is er hier een glas gebroken waar ik er twee van had, en vind ik het erg dat er nu geen symmetrie meer is in mijn leven. Afzien.
Ow dit trek ik ook niet, ik voel je pijn!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:27 schreef Guanabana het volgende:
Meanwhile is er hier een glas gebroken waar ik er twee van had, en vind ik het erg dat er nu geen symmetrie meer is in mijn leven. Afzien.
Ik heb OPRECHT gedacht van, 'dan doe ik deze ook weg en koop ik twee andere'.quote:
‘Whoops’ laat ik deze zo uit mijn handen glijden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb OPRECHT gedacht van, 'dan doe ik deze ook weg en koop ik twee andere'.![]()
![]()
Maar dat zou nooit mogen van mijn vriend wat hij is nogal van spullen bewaren tot in de eeuwigheid.
(Waren toch Action-glazen dus nou en).
Da's jammer van het gebroken glas. Maar op zich kan een enkel glas nog steeds symmetrie bieden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:27 schreef Guanabana het volgende:
Symmetrie is prachtig! Daarom was het ook zo mooi dat er op 11 september niet 1 maar 2 torens gingenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:27 schreef Guanabana het volgende:
Hoiiiiquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
‘Whoops’ laat ik deze zo uit mijn handen glijden.
Gaat wel aardig allemaal, druk op werk, privé ups en downs, maar overall mag ik niet klagenquote:
Is dat de oplossing voor alles?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:35 schreef Strani het volgende:
Ik brand de laatste week bijna dagelijks wierrook en zowaar, het gaat best goed met me. Zit toch wel wat in dus!
Ontspanning?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou niet voor het klimaatprobleem maar voor de rest wel ja, denk ik.
Ik zeg het wel vaker inderdaadquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel van die kwart miljoen posts bevatten nou eigenlijk precies deze inhoud?
1 post na 299.999.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:48 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer haal ik de 300k...
U kunt nu inzetten
80%quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel van die kwart miljoen posts bevatten nou eigenlijk precies deze inhoud?
Wat is er mis met de echtgenoot van Chantal Janzen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:15 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat ik een vrouw wil met de humor van Chantal Janzen.
Ik zou er geen bezwaar tegen hebben als ze ook het uiterlijk van Chantal Janzen heeft.
Of het geld van Chantal Janzen.
Zolang ze maar niet de echtgenoot van Chantal Janzen heeft.
Gelukkig dat iemand het al deed, dan kan ik ongegeneerd meejuichen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Darts! Oké dat moest ik even opzoeken.
Nou ja op het feit dat hij bestaat na, in principe niets.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat is er mis met de echtgenoot van Chantal Janzen?
JAAA WE DOEN HET WEERquote:De Nederlandse korfballers hebben in de achtste editie van het EK ook voor de achtste keer de Europese titel in de wacht gesleept. In de kolkende Arena in Antwerpen werd België verslagen: 21-17.
Korfbal is die sport waarbij je een bal door een ring moet krijgen toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
JAAA WE DOEN HET WEER
HELEMAAL NIETS IN BELGIË!!
Dat zal ik de buurt eens inprenten!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
JAAA WE DOEN HET WEER
Rondvaart over de Amsterdamse grachten!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
JAAA WE DOEN HET WEER
Ik zag inderdaad af en toe scores van 25-7 o.i.d. langskomenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Korfbal is die sport waarbij je een bal door een ring moet krijgen toch?
Niet te verwarren met een van die andere sporten waarbij je een bal door een ring moet krijgen natuurlijk.
Hebben ze toch maar mooi gedaan dan, al krijg ik bij 8/8 wins wel een beetje het idee dat wij het enige land in Europa zijn waar dit gespeeld wordt.
Jammer dat je nu niet thuis bent. Zal wel het gesprek zijn van de dag nu! Net als hier in Nederland, het land staat op zijn kop!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zal ik de buurt eens inprenten!
Deze overwinning van ONZE jongens en meisjes in het HOL VAN DE LEEUW.
Hier kun je wel een jaar op terenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zal ik de buurt eens inprenten!
Deze overwinning van ONZE jongens en meisjes in het HOL VAN DE LEEUW.
Niet iets voor jou @Strani? Je bent waarschijnlijk automatisch meteen de bestequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:32 schreef Arizona het volgende:
Die kneuzige Spanjaarden speelden weer eens helemaal geen rol van betekenis he
Ik zal eens informeren bij Real Madrid CK!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet iets voor jou @:Strani? Je bent waarschijnlijk automatisch meteen de beste
Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat er zich tenminste één korfbalvereniging op de Veluwe bevindt! Dus ik denk dat hij inderdaad wel korfbal-genen heeftquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet iets voor jou @:Strani? Je bent waarschijnlijk automatisch meteen de beste
Ik had het overal in de straat wel even door de brievenbus naar binnen geschreeuwd inderdaadquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer dat je nu niet thuis bent. Zal wel het gesprek zijn van de dag nu! Net als hier in Nederland, het land staat op zijn kop!
Catalonië deed wel mee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:32 schreef Arizona het volgende:
Die kneuzige Spanjaarden speelden weer eens helemaal geen rol van betekenis he
Verdorie, dat is nog waar ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |