Ik las even 'een spijkerbroek met zuignappen' en had zo veel vragen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb de wok niet besteld. Wel twee Sinterklaascadeautjes, een spijkerbroek en zuignappen zodat ik kerstverlichting makkelijk bij het raam kan ophangen straks
Ik zou het compleet negerenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:45 schreef BillDauterive het volgende:
Net bij de kaasboer stond er een spandoek: "Aline stopt er na 18 jaar mee". Ik kom er elke week, vind alle medewerksters aardig, maar ik ken niemand bij naam, best genant.
Wat zouden jullie op dat moment doen? Vragen wie Aline is of gewoon niets zeggen en dan net doen of je het spandoek niet ziet?
Ik heb voor het laatste gekozen, want de dame in kwestie kreeg vast toch al genoeg aandacht.
Ik zou pas bij thuiskomst er achter komen dat het ging om een persoon en niet om de naam van een of ander kaas-gerelateerd merk waarmee de kaasboer de klanten op de hoogte wil houden van een wijziging in hun productie of zo.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:45 schreef BillDauterive het volgende:
Net bij de kaasboer stond er een spandoek: "Aline stopt er na 18 jaar mee". Ik kom er elke week, vind alle medewerksters aardig, maar ik ken niemand bij naam, best genant.
Wat zouden jullie op dat moment doen? Vragen wie Aline is of gewoon niets zeggen en dan net doen of je het spandoek niet ziet?
Ik heb voor het laatste gekozen, want de dame in kwestie kreeg vast toch al genoeg aandacht.
Ik zou het waarschijnlijk negeren. Als ik niet eens weet wie het is zijn we blijkbaar nooit zo close geworden dat ik het gevoel zou hebben in zo'n moment te moeten delen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:45 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb die van mij nooit meer op de zelfde plek geparkeerd, ook als het de enige overgebleven plek was, dan zette ik het liever bij een naastgelegen flat. Tien meter naast de crime scene zet ik hem wel weg, maar op de exacte plek durf ik al twee jaar niet te doen, stom hè.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:31 schreef Cyan9 het volgende:
M'n auto staat er nog. Dit was een goede nacht.
* Blok hout aanreikt om af te kloppen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:31 schreef Cyan9 het volgende:
M'n auto staat er nog. Dit was een goede nacht.
Met je snijtanden zekerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Ik wil ze alleen maar even knuffelen.
Snap ik heel goed! Je ziet hier op de parkeerplaats nog steeds zwarte verkleuringen, dus daar komt 'ie sowieso niet te staan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb die van mij nooit meer op de zelfde plek geparkeerd, ook als het de enige overgebleven plek was, dan zette ik het liever bij een naastgelegen flat. Tien meter naast de crime scene zet ik hem wel weg, maar op de exacte plek durf ik al twee jaar niet te doen, stom hè.
Is dat niet hoe iedereen knuffelt?quote:
Boomstam. ¤19,95quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Blok hout aanreikt om af te kloppen.
[ afbeelding ]
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:06 schreef Arizona het volgende:
En toen vond ik een nog tube handcremeEn daar was natuurlijk geen categorie voor, dus die heb ik al mopperend bij de lichaamsproducten gelegd
. Wég vreugde
Dat vroeg ik me eerder ook af. Buienradar stemde weinig positief, dus maar gewoon naar buiten gegaan. Het drupte wel wat, maar ook weer niet heel overtuigend. Langer wachten had hier dus weinig toegevoegde waarde gehadquote:
Een koopje, al zeg ik het zelf.quote:
Als jij nou eindelijk eens die föhn paktquote:
Het is echt van dat irritante 'drup drup drup' weerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me eerder ook af. Buienradar stemde weinig positief, dus maar gewoon naar buiten gegaan. Het drupte wel wat, maar ook weer niet heel overtuigend. Langer wachten had hier dus weinig toegevoegde waarde gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |