SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik zie het nu af en toe, omdat Diaan een Ipad met de (soms schokkende) beelden heeft neergezet, maar mensen moeten het lekker zelf weten. Als ik dans, ziet het er ook niet uit..quote:Op zondag 27 december 2020 12:17 schreef Cee het volgende:
[..]
De mensen die zich aangesproken voelen als ze dit lezen. Die het allemaal maar debiel vinden als er volwassen mensen voor de camera dansen.
ach, ze moeten het lekker zelf weten hoor, maar ik ben er het type niet voorquote:Op zondag 27 december 2020 12:17 schreef Cee het volgende:
[..]
De mensen die zich aangesproken voelen als ze dit lezen. Die het allemaal maar debiel vinden als er volwassen mensen voor de camera dansen.
Ik was eigenlijk niet van plan om naar buiten te gaan vandaagquote:Op zondag 27 december 2020 12:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben dus buiten echt gegeseld door de regen en wind. De regen kwam horizontaal mijn gezicht in geblazen. Auw.
Maar ik kwam dus zeker twintig hardlopers tegen! Uitslovers.
hele dag in campingsmoking?quote:Op zondag 27 december 2020 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet van plan om naar buiten te gaan vandaag
Ja heel bijzonder. Urk is daar ook een voorbeeld van. Ik sprak een collega die in Urk woont en hadden we het erover, hij: ach gewoon wat jongeren die zich vervelen...quote:Op zondag 27 december 2020 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik ook, het is dat laffe gedoe in dit land altijd dat dit soort kleuters hun gang kunnen gaan. Sowieso lijken dit soort reli-gemeenten altijd het handje boven het hoofd gehouden te worden.
maar goed ook, ik had het vorige topic nog niet uitgelezenquote:Op zondag 27 december 2020 12:20 schreef Isorden het volgende:
Die TT wou ik dus ook net doen....
Want het duurde verdomme wel weer lang!
Hier ook, nu gewoon radio aan en geen beeldquote:Op zondag 27 december 2020 12:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Merk wel dat ik met publiek in het café veel vaker naar het scherm zat te turen, dan nu met de zoomers
quote:Op zondag 27 december 2020 12:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
maar goed ook, ik had het vorige topic nog niet uitgelezen
Anders gaat FOK! failliet.quote:Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het jaagt wel echt mensen weg hoor. Maar het zal wel een efficienter verdienmodel leveren ofzo
Snap ik, maar koffie was niet genoeg voor mijn katerquote:Op zondag 27 december 2020 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet van plan om naar buiten te gaan vandaag
Met het geniale 21st Century Schizoid Man ook eropquote:Op zondag 27 december 2020 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
@:Kanaroe Heb laatst In The Court Of The Crimson King (50th Anniversary Edition) gekocht op vinyl.
Vet hè? Alleen de hoes alquote:Op zondag 27 december 2020 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
@:Kanaroe Heb laatst In The Court Of The Crimson King (50th Anniversary Edition) gekocht op vinyl.
Ja dat inderdaad. Deze mensen zijn veel meer betrokken. Leuker om te zien vind ik.quote:Op zondag 27 december 2020 12:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Merk wel dat ik met publiek in het café veel vaker naar het scherm zat te turen dan nu met de zoomers
Dat is het ook, maar dat maakt het niet oke.quote:Op zondag 27 december 2020 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja heel bijzonder. Urk is daar ook een voorbeeld van. Ik sprak een collega die in Urk woont en hadden we het erover, hij: ach gewoon wat jongeren die zich vervelen...![]()
Op Urk, Diaan. Op Urk!quote:Op zondag 27 december 2020 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja heel bijzonder. Urk is daar ook een voorbeeld van. Ik sprak een collega die in Urk woont en hadden we het erover, hij: ach gewoon wat jongeren die zich vervelen...![]()
Bwoah, ik vind hem in zijn eigen programma maar matig...Wouter van der Goes daarentegen...dat vind ik wel een held.quote:
Krijgt crew korting ja? Dan misschien wel doen ja.quote:Op zondag 27 december 2020 12:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Anders gaat FOK! failliet.
Maar zeker voor de crew is een abo echt goedkoop. Kleine moeite.
Ohja, dat is wel een valide reden om naar buiten te gaan iddquote:Op zondag 27 december 2020 12:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Snap ik, maar koffie was niet genoeg voor mijn kater
Staat er drie keer op zelfsquote:Op zondag 27 december 2020 12:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Met het geniale 21st Century Schizoid Man ook erop
de jeugd is niet meer gewend om een hobby te hebben. alles moet voorgekauwd worden.quote:Op zondag 27 december 2020 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar dat maakt het niet oke.
Precies maar hoe laconiek hij erover deed... vond ik wel bijzonder.quote:Op zondag 27 december 2020 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar dat maakt het niet oke.
zo duur is het uberhaupt niet toch?quote:Op zondag 27 december 2020 12:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Anders gaat FOK! failliet.
Maar zeker voor de crew is een abo echt goedkoop. Kleine moeite.
De youtube-generatiequote:Op zondag 27 december 2020 12:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
de jeugd is niet meer gewend om een hobby te hebben. alles moet voorgekauwd worden.
Die zou ik wel in de top 2000 willen zien puur voor de reactiesquote:Op zondag 27 december 2020 12:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Met het geniale 21st Century Schizoid Man ook erop
quote:Op zondag 27 december 2020 12:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Urk moet je afsteken en er weer een eiland van maken. Daarna naar Engeland slepen
Wat is dit nou weerquote:
Sowieso, geen twijfel mogelijkquote:Op zondag 27 december 2020 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
@:Poppejans en ik vinden het origineel van Nightwish beter
maar ik heb sneakers aanquote:Op zondag 27 december 2020 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als ik goed kijk, zie ik jou ook nog in joggingbroek zitten.
Is toch van zon belg die er een half jaar heeft gewoond?quote:Op zondag 27 december 2020 12:23 schreef essnhills het volgende:
Laatst met mijn leesclubje De ontdekking van Urk gelezen. Heel verhelderend boek
Haiiiiquote:
ja, al gaat Lennon er niet van rellen.quote:
Een van mijn favorieten van ze, sowieso heb ik meer met hun oudere werk. Ligt dichter bij wat ik normaal leuk vind in metal. Dead Boy's Poemquote:
Lijkt er wel opquote:Op zondag 27 december 2020 12:24 schreef essnhills het volgende:
Is dit een verkrachting van meerdere prima nummers?
Nouja, genieten...quote:Op zondag 27 december 2020 12:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waar zijn de jaren gebleven dat we konden genieten van Starless in de lijst
Ja, ik zal even House of the Rising sun spelen op gitaar ondertussen.quote:Op zondag 27 december 2020 12:24 schreef essnhills het volgende:
Is dit een verkrachting van meerdere prima nummers?
Meh.. Waarom staat dit er in?quote:
Stond er in 2000 al in!quote:Op zondag 27 december 2020 12:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waar zijn de jaren gebleven dat we konden genieten van Starless in de lijst
Dat lijkt me een betere optie iddquote:Op zondag 27 december 2020 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik zal even House of the Rising sun spelen op gitaar ondertussen.
Omdat er (helaas) voldoende op is gestemd blijkbaar....quote:
Zoo dat was een partijtje erg.quote:Op zondag 27 december 2020 12:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik maar denken dat het niet slechter kon na de samenwerking tussen Lou Reed en Metallica
Ik qua muziek ook, maar ik trek Tarja's stem heel slecht, too much operettequote:Op zondag 27 december 2020 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van mijn favorieten van ze, sowieso heb ik meer met hun oudere werk. Ligt dichter bij wat ik normaal leuk vind in metal. Dead Boy's Poem
Maar helaas is dat niet bekend bij het wat grotere publiek.
Parodie op een voetbalvereniging.quote:
jij ook goede middagquote:
Oja, AZ moet vanmiddag. Top 2000/dartsen/voetbal meervoudigtakengenot.quote:
Van bepaalde groepen moet het stemrecht worden ontnomenquote:Op zondag 27 december 2020 12:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Omdat er (helaas) voldoende op is gestemd blijkbaar....
Ik snap het gezeur daarover ook niet zo. Ik vind het juist leuk om mensen te zien die het naar hun zin hebben. Als het je irriteert moet je maar gewoon naar de radiostream luisteren. En als je ook een hekel hebt aan voorgelezen berichtjes of af en toe een telefoongesprekje met een luisteraar, kan je altijd nog een enkeltje Spotify regelen.quote:Op zondag 27 december 2020 12:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zijn jullie vreselijk saai zeg.
Is leuk toch. Moet alles maar keurig in het gareel, bang om te laten zien dat je wel eens ongegeneerd lol kan hebben en bij wil dragen aan een beetje sfeer op beeld?
Jup, gelukkig bij Moondance dan weer niet zoveel last vanquote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik qua muziek ook, maar ik trek Tarja's stem heel slecht, too much operette
Ja dit wordt echt 6 schermen bedienenquote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, AZ moet vanmiddag. Top 2000/dartsen/voetbal meervoudigtakengenot.
Ondeugend boekhouden.quote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Parodie op een voetbalvereniging.
Ik voel de drukquote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar hebben we Feyenoord voor.quote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Parodie op een voetbalvereniging.
Je bent wel consequent.quote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef D. het volgende:
Iemand zei al iets over een draak van een nummer
Ow, dat was ik
Ik beperk mij tot pijltjesgooien en dit topic (ja en de radio)quote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dit wordt echt 6 schermen bedienen
ook weer premier league straks, wordt weer lekker multitasken vandaag.quote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het laatste dusquote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
... dat je het nog nooit gehoord hebt?
Of gewoon: vreselijk, dit?
Coldplaystemmersquote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van bepaalde groepen moet het stemrecht worden ontnomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ook meteen op een nette 689e plek!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
vrouwen?quote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van bepaalde groepen moet het stemrecht worden ontnomen
Ho ho klagen en zeiken is een essentieel onderdeel van deze week in dit topic.quote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap het gezeur daarover ook niet zo. Ik vind het juist leuk om mensen te zien die het naar hun zin hebben. Als het je irriteert moet je maar gewoon naar de radiostream luisteren. En als je ook een hekel hebt aan voorgelezen berichtjes of af en toe een telefoongesprekje met een luisteraar, kan je altijd nog een enkeltje Spotify regelen.
2008 usersquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 12:27 schreef Isorden het volgende:
Huidige Top 30 vanaf het begin van de lijst:Schandalig, ik sta er nog niet eens inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Je moet na al die jaren toch wel flink wat hebben... opgestoken is misschien een leuk woord bij dit liedje?quote:
Ja darten en Top 2000 allebei forummend is niet te doen.quote:Op zondag 27 december 2020 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik beperk mij tot pijltjesgooien en dit topic (ja en de radio)
Je hebt nog een paar posts in te halen jaquote:Op zondag 27 december 2020 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schandalig, ik sta er nog niet eens in
En zo is hetquote:Op zondag 27 december 2020 12:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Ho ho klagen en zeiken is een essentieel onderdeel van deze week in dit topic.
En uiteindelijk vinden we elkaar allemaal liev
Testen!quote:Op zondag 27 december 2020 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een loopneus jongens. Hoop niet dat het door het scherm besmet.
Nou ben goed gaat, meer door verhuizen ookquote:Op zondag 27 december 2020 12:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
‘S avonds een meid, ‘s middags een meid
Hehequote:Op zondag 27 december 2020 12:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet na al die jaren toch wel flink wat hebben... opgestoken is misschien een leuk woord bij dit liedje?
quote:Op zondag 27 december 2020 12:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja darten en Top 2000 allebei forummend is niet te doen.
Maar ik ben momenteel Max Hopp qua postranking. Daar wil ik wel van af
Door niet te posten kom je daar ook wel van af.quote:Op zondag 27 december 2020 12:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja darten en Top 2000 allebei forummend is niet te doen.
Maar ik ben momenteel Max Hopp qua postranking. Daar wil ik wel van af
Huidige Top 30 vanaf het begin van de lijst:En vanaf begin vd topicreeks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Doorposten danquote:Op zondag 27 december 2020 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schandalig, ik sta er nog niet eens in
Corona alarmquote:Op zondag 27 december 2020 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een loopneus jongens. Hoop niet dat het door het scherm besmet.
Of coursequote:Op zondag 27 december 2020 12:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar als het nodig is stel ik mijn mening wel bij
Jullie begonnen allemaal gewoon te vroeg, ik had dingen te doen met Kerstquote:Op zondag 27 december 2020 12:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar posts in te halen ja
Huidige Top 30 vanaf het begin van de lijst:Zo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Dat riep de schoonmaker met een enorme bos dreadlocks op station zwolle nog wel eensquote:
Bob Dylan ja.quote:
Test matches zijn pas volgend jaar.quote:
Verhuizen heet dat?quote:Op zondag 27 december 2020 12:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou ben goed gaat, meer door verhuizen ook
Ik las @essnhillsquote:Op zondag 27 december 2020 12:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Ho ho klagen en zeiken is een essentieel onderdeel van deze week in dit topic.
En uiteindelijk vinden we elkaar allemaal liev
Huidige Top 30 vanaf het begin van de lijst:ernstig. @Diaan73 ik ga zo even die ketting inkorten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Naar mijn mening een van de mooiste stemmen van allemaalquote:
Ik ben dan ook essentieelquote:
Dit is iets waar Gijs wel behoorlijk goed in is gewordenquote:
Dit is al jarenlang zijn hoogste. Ook in de Evergreen stukken hoger.quote:Op zondag 27 december 2020 12:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat Pretty Woman niet meer zn hoogste is
Jammer, vind Pretty Woman en You Got It fijnerquote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is al jarenlang zijn hoogste. Ook in de Evergreen stukken hoger.
Ik denk eerder dat ik jouw ketting moet inkorten... ik heb maar een kwart van jouw posts.quote:Op zondag 27 december 2020 12:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ernstig. @:diaan73 ik ga zo even die ketting inkorten.
quote:Op zondag 27 december 2020 12:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Naar mijn mening een van de mooiste stemmen van allemaal
Hey ik ben de man hier in huis he?!quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik jouw ketting moet inkorten... ik heb maar een kwart van jouw posts.
Ik ook, dit vind ik kitsch.quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jammer, vind Pretty Woman en You Got It fijner
Pretty Woman is volgens mij wel algemeen bekender.quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is al jarenlang zijn hoogste. Ook in de Evergreen stukken hoger.
quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel grappig dat deze boomermuziek dus wel blijft en zoiets als Cliff Richard niet
Boomers verdwijnen ook....quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel grappig dat deze boomermuziek dus wel blijft en zoiets als Cliff Richard niet
Hahahahahaquote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hey ik ben de man hier in huis he?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Was Crying toch in dat theater in Mulholland Drive?quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Roy Orbison is zo'n enge david lynch zanger brrr...
Ja nu komt de aap uit de mouw. Diaan is de baasquote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
#metoo?quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hahahaha, nee ik meen het. Verplichte rustdag vandaar anders wordt mijn MS heul pissig.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
HahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Nu heeft Big O wel eind jaren 80 zijn laatste wapenfeiten ipv in het begin en dan is er ook nog die ene film.quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah jij bent de man in jullie huisquote:
Dave von Raven...ook al zo een baasquote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan wel helaas Roy Orbison niet meer los zien van die rare zanger van The Kik
Rare zanger? Dave is wel leuk.quote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan wel helaas Roy Orbison niet meer los zien van die rare zanger van The Kik
Maar daar heeft ie er nog wel een stuk of 10 geloof ik? Cliff danquote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu heeft Big O wel eind jaren 80 zijn laatste wapenfeiten ipv in het begin en dan is er ook nog die ene film.
Verklaart deze notering overigens niet. Al doet Cliff het ook minder in de Evergreen als het gaat om de hoogste notering.
dat is me nooit opgevallenquote:Op zondag 27 december 2020 12:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah jij bent de man in jullie huis
Ik vind het gewoon een rare aparte kerel..quote:
15-20 denk ik welquote:Op zondag 27 december 2020 12:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar daar heeft ie er nog wel een stuk of 10 geloof ik? Cliff dan
Samen long distance bingenquote:Op zondag 27 december 2020 12:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Hahaha maar dan moet jij hem ook kijken hè![]()
Straks weet ik meer over The Stones dan jij
quote:Op zondag 27 december 2020 12:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je ook een millennial alert gif voor dit nummer?
Doe rustig aan hoorquote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hahahaha, nee ik meen het. Verplichte rustdag vandaar anders wordt mijn MS heul pissig.
Vooral als ze in de maanpakken band zitten hoe heet die ook alweerquote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een rare aparte kerel..
Dat kan zo vies gaan tegenvallenquote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef PzKpfw het volgende:
Ik lees net op nu: Kings of Leon komt over twee weken met nieuwe muziek. Dat zodoende.
Ben benieuwd
Ha, wat.quote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Arctic Monkeys staat er niet in (505)
pas je rustquote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hahahaha, nee ik meen het. Verplichte rustdag vandaar anders wordt mijn MS heul pissig.
Belediging van de stem van Orbisonquote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ringleiding jonguh!quote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staan je gehoorapparaten wel aan??
Die hadden gewoon op hun hoogtepunt moeten stoppen. Na twee singles dus.quote:
Je zou zeggen dat 505 er toch echt een keer in zou komen ja. In de Tijdloze van StuBru ook altijd erg hoog genoteerd dacht ik hequote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beste van Arctic Monkeys staat er niet in (505) en de op een na beste (Mardy Bum) ook niet
Fake tales ook nietquote:
Ja, die Evergreenlijst is weer wat te gezapig om echt goed te zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met Cliff en de Cats heb je dus gewoon de halve lijst.
Hmm, wat dat betreft zou een gehoorapparaat wel een uitkomst zijn. Als iets je niet aanstaat zet je dat ding gewoon ff uitquote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staan je gehoorapparaten wel aan??
Volgens mij is 505 daar ook pas 1 of 2 jaar genoteerd nu. Maar wel terecht. Klassieker. Als ie volgend jaar in keuzelijst staat, komt ie erin.quote:Op zondag 27 december 2020 12:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat 505 er toch echt een keer in zou komen ja. In de Tijdloze van StuBru ook altijd erg hoog genoteerd dacht ik he
quote:Op zondag 27 december 2020 12:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Die hadden gewoon op hun hoogtepunt moeten stoppen. Na twee singles dus.
quote:
Echt wel, Do I Wanna Know staat er gewoon in.quote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beste van Arctic Monkeys staat er niet in (505) en de op een na beste (Mardy Bum) ook niet
Het heeft best mooie momentjes maar het is zo zoetsappig als wat en mist toch wel wat nummers die in de Top 2000 anno 2005 stonden die het wat meer schwung zouden geven.quote:Op zondag 27 december 2020 12:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die Evergreenlijst is weer wat te gezapig om echt goed te zijn.
Water is natquote:Op zondag 27 december 2020 12:36 schreef Evenstar het volgende:
Stemplaat waar Gijs even hele intro vol lult
Zonder twijfel inderdaadquote:Op zondag 27 december 2020 12:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij is 505 daar ook pas 1 of 2 jaar genoteerd nu. Maar wel terecht. Klassieker. Als ie volgend jaar in keuzelijst staat, komt ie erin.
Het is toch een kwartet?quote:
Zo is het leven, maar het kan ook meevallen.quote:
En als ik de presentatoren en jingles hoor denk ik: echt niet alles uit de oude Top 2000s zou nu beter zijn. Sommige jingles echt te oubollig.quote:Op zondag 27 december 2020 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het heeft best mooie momentjes maar het is zo zoetsappig als wat en mist toch wel wat nummers die in de Top 2000 anno 2005 stonden die het wat meer schwung zouden geven.
dat kan alleen Gijs op meesterlijke wijzequote:
Leuk spel voor tussendoorquote:
zit je daar ook?quote:Op zondag 27 december 2020 12:37 schreef essnhills het volgende:
Ik vind dit van die chille huiskamermuziek
Ca va bien!quote:Op zondag 27 december 2020 12:37 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, ik heb mijn boodschappen gehaald. Het gaat straks harder regenen, dus ik ben blij dat ik binnen ben
De cava was volgens het blaadje van 8 naar 4 euro afgeprijsd, maar ik hoefde maar 2 euro te betalen. Dan smaakt ie vast net iets lekkerder
Volgens mij is meneerHJM wel een goede.quote:Op zondag 27 december 2020 12:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]yes.
Morgen mijn vloer ophalen en meneerHJM is nu de laatste dingen aan het schilderen dus komt goed.
Mwah, ik vind die oude jingles nog altijd 10x beter dan de jingles die de Top 2000 nu gebruikt.quote:Op zondag 27 december 2020 12:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En als ik de presentatoren en jingles hoor denk ik: echt niet alles uit de oude Top 2000s zou nu beter zijn. Sommige jingles echt te oubollig.
ja.quote:Op zondag 27 december 2020 12:38 schreef 4-elements het volgende:
Heeft iemand de songtekst van dit nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |