Ah jij bent de man in jullie huisquote:
Dave von Raven...ook al zo een baasquote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan wel helaas Roy Orbison niet meer los zien van die rare zanger van The Kik
Rare zanger? Dave is wel leuk.quote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan wel helaas Roy Orbison niet meer los zien van die rare zanger van The Kik
Maar daar heeft ie er nog wel een stuk of 10 geloof ik? Cliff danquote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu heeft Big O wel eind jaren 80 zijn laatste wapenfeiten ipv in het begin en dan is er ook nog die ene film.
Verklaart deze notering overigens niet. Al doet Cliff het ook minder in de Evergreen als het gaat om de hoogste notering.
dat is me nooit opgevallenquote:Op zondag 27 december 2020 12:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah jij bent de man in jullie huis
Ik vind het gewoon een rare aparte kerel..quote:
15-20 denk ik welquote:Op zondag 27 december 2020 12:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar daar heeft ie er nog wel een stuk of 10 geloof ik? Cliff dan
Samen long distance bingenquote:Op zondag 27 december 2020 12:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Hahaha maar dan moet jij hem ook kijken hè![]()
Straks weet ik meer over The Stones dan jij
quote:Op zondag 27 december 2020 12:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je ook een millennial alert gif voor dit nummer?
Doe rustig aan hoorquote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hahahaha, nee ik meen het. Verplichte rustdag vandaar anders wordt mijn MS heul pissig.
Vooral als ze in de maanpakken band zitten hoe heet die ook alweerquote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een rare aparte kerel..
Dat kan zo vies gaan tegenvallenquote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef PzKpfw het volgende:
Ik lees net op nu: Kings of Leon komt over twee weken met nieuwe muziek. Dat zodoende.
Ben benieuwd
Ha, wat.quote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Arctic Monkeys staat er niet in (505)
pas je rustquote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hahahaha, nee ik meen het. Verplichte rustdag vandaar anders wordt mijn MS heul pissig.
Belediging van de stem van Orbisonquote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |