Ik stem op kwaliteitquote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan moet je op andere nummers stemmen
Deze vind ik niet echt tellen als 'van Bob', is meer van een producerquote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef Diaan73 het volgende:
Volgend uur het stomste nummer van Bob Marley...![]()
voorheen wel hoor, gewoon een beetje snel lezen en tikkenquote:
Nu kan deze middag niet meer stukquote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah hoi Limoentjuh. Jij schijnt mijn waarnemer te zijn geweest tijdens mijn afwezigheid tijdens de Kerstdagen
Crazy In Love gaat nog wel, voor de rest kan je dan beter destiny's child erin hebben ja.quote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Die solonummers van Beyonce zijn eigenlijk ook geen van allen Top-2000 waardig... terwijl Destiny's Child er dan weer helemaal niet in staat...
Er zijn vast wat 70+-ers die denken dat het de opvolger van "You Don't Bring Me Flowers" is.quote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
Gemiddelde leeftijd op Supermarkt Flowers is 26. Hoe dan.
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:26 schreef Dven het volgende:
Harry Styles staat op de nominatie om in een serie over de Rolling Stones de rol van Mick Jagger op zich te nemen. Van mij mag hij de kans krijgen om zich te bewijzen
Hahaha maar dan moet jij hem ook kijken hèquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
@:limoentjuh ik zal het doorgeven wanneer deze op Netflix verschijnt trouwens
Daar kan ik ook prima mee leven. Dan heeft Bob geen stomme nummers.quote:Op zondag 27 december 2020 12:01 schreef D. het volgende:
[..]
Deze vind ik niet echt tellen als 'van Bob', is meer van een producer
Oh ja, ik was Crazy in Love vergeten, die hoort er wel inquote:Op zondag 27 december 2020 12:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Crazy In Love gaat nog wel, voor de rest kan je dan beter destiny's child erin hebben ja.
Dit idd.quote:Op zondag 27 december 2020 12:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mag dit even vertaald worden??
Opgelost, slotje!quote:Op zondag 27 december 2020 12:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar kan ik ook prima mee leven. Dan heeft Bob geen stomme nummers.
Het mag eigenlijk helemaal niet gedraaid worden....quote:Op zondag 27 december 2020 12:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mag dit even vertaald worden??
It was bound to happenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |