Dat weten ze wel hoorquote:Op zondag 27 december 2020 11:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik vanaf mijn vriendin haar huis naar huis ga om top 2000 te luisteren maar net even te snel getypt.
Die eerste 2 heb ik gemist. Is daar bewijs van?quote:Op zondag 27 december 2020 11:59 schreef Kopiko het volgende:
De FOK! TOP2000 ZOOM ERELIJST:
@:arniealberts
@:pippenscottie
@:poppejans
Niets tegen advertenties maar zorg dan wel dat ze de gebruikerservaring niet nadelig beïnvloeden.quote:
Heb er voornamelijk mobiel last van, dus dat beperk ik gewoon tot een minimum.quote:
@houdjemondquote:Op zondag 27 december 2020 11:59 schreef Kopiko het volgende:
De FOK! TOP2000 ZOOM ERELIJST:
@:arniealberts
@:pippenscottie
@:poppejans
quote:Op zondag 27 december 2020 09:11 schreef Isorden het volgende:
Rolling Stones tijd...
@:Limoentjuh @:Dven
Waar zijn jullie
Neee, ik ben vandaag nog bij mijn ouders en vind het niet netjes om me dan terug te trekken in een kamer met oordopjes inquote:Op zondag 27 december 2020 09:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja die hebben het wel snel opgegeven
Mobiel is FOK! nauwelijks nog te doen iddquote:Op zondag 27 december 2020 11:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb er voornamelijk mobiel last van, dus dat beperk ik gewoon tot een minimum.
Ook mee eens.quote:Op zondag 27 december 2020 11:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Niets tegen advertenties maar zorg dan wel dat ze de gebruikerservaring niet nadelig beïnvloeden.
ah oke, begreep die klem al niet.quote:
Dit topic sowieso niet.quote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mobiel is FOK! nauwelijks nog te doen idd
Heb ik dat alleen of gaan de reclame linkjes fout en verdwijnen woorden als l a p t o p ????quote:Op zondag 27 december 2020 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij keken ook niet, maar heb nu even de iPad erbij gepakt. Die staat nu tussen ons in en kunnen we deels naar kijken.
Dan moet je op andere nummers stemmenquote:Op zondag 27 december 2020 11:59 schreef 4-elements het volgende:
Komend uur pas het tweede nummer van mijn stemlijst. In Dreams.![]()
Eerste nummer van mijn lijst dat voorbij kwam heb ik gemist, Q65 - The life I live. Keihard gedaald afgelopen jaren. Schande.![]()
Overigens hebben 11 nummers van mijn lijst de Top 2000 uberhaupt niet gehaald.
Ah hoi Limoentjuh. Jij schijnt mijn waarnemer te zijn geweest tijdens mijn afwezigheid tijdens de Kerstdagenquote:Op zondag 27 december 2020 11:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Neee, ik ben vandaag nog bij mijn ouders en vind het niet netjes om me dan terug te trekken in een kamer met oordopjes inDat had ik vrijdag al gedaan
Morgen ben ik weer volop bij.
En de gemiste Stones nummers zal ik natuurlijk terugluisteren![]()
Vrouwen...quote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
Gemiddelde leeftijd op Supermarkt Flowers is 26. Hoe dan.
@Dagoduckquote:Op zondag 27 december 2020 11:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die eerste 2 heb ik gemist. Is daar bewijs van?
Eeeeejjjjquote:Op zondag 27 december 2020 11:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Neee, ik ben vandaag nog bij mijn ouders en vind het niet netjes om me dan terug te trekken in een kamer met oordopjes inDat had ik vrijdag al gedaan
Morgen ben ik weer volop bij.
En de gemiste Stones nummers zal ik natuurlijk terugluisteren![]()
Bob heeft geen stomme nummersquote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef Diaan73 het volgende:
Volgend uur het stomste nummer van Bob Marley...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |