Ik stem op kwaliteitquote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan moet je op andere nummers stemmen
Deze vind ik niet echt tellen als 'van Bob', is meer van een producerquote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef Diaan73 het volgende:
Volgend uur het stomste nummer van Bob Marley...![]()
voorheen wel hoor, gewoon een beetje snel lezen en tikkenquote:
Nu kan deze middag niet meer stukquote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah hoi Limoentjuh. Jij schijnt mijn waarnemer te zijn geweest tijdens mijn afwezigheid tijdens de Kerstdagen
Crazy In Love gaat nog wel, voor de rest kan je dan beter destiny's child erin hebben ja.quote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Die solonummers van Beyonce zijn eigenlijk ook geen van allen Top-2000 waardig... terwijl Destiny's Child er dan weer helemaal niet in staat...
Er zijn vast wat 70+-ers die denken dat het de opvolger van "You Don't Bring Me Flowers" is.quote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
Gemiddelde leeftijd op Supermarkt Flowers is 26. Hoe dan.
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:26 schreef Dven het volgende:
Harry Styles staat op de nominatie om in een serie over de Rolling Stones de rol van Mick Jagger op zich te nemen. Van mij mag hij de kans krijgen om zich te bewijzen
Hahaha maar dan moet jij hem ook kijken hèquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
@:limoentjuh ik zal het doorgeven wanneer deze op Netflix verschijnt trouwens
Daar kan ik ook prima mee leven. Dan heeft Bob geen stomme nummers.quote:Op zondag 27 december 2020 12:01 schreef D. het volgende:
[..]
Deze vind ik niet echt tellen als 'van Bob', is meer van een producer
Oh ja, ik was Crazy in Love vergeten, die hoort er wel inquote:Op zondag 27 december 2020 12:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Crazy In Love gaat nog wel, voor de rest kan je dan beter destiny's child erin hebben ja.
Dit idd.quote:Op zondag 27 december 2020 12:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mag dit even vertaald worden??
Opgelost, slotje!quote:Op zondag 27 december 2020 12:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar kan ik ook prima mee leven. Dan heeft Bob geen stomme nummers.
Het mag eigenlijk helemaal niet gedraaid worden....quote:Op zondag 27 december 2020 12:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mag dit even vertaald worden??
It was bound to happenquote:
Dit jaar ook wel eens fijn, eigenlijk.quote:Op zondag 27 december 2020 12:03 schreef Zorro het volgende:
Er is gewoon echt niks te melden in het nieuws hoor ik wel.
Hoi essnhillsquote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah hoi Limoentjuh. Jij schijnt mijn waarnemer te zijn geweest tijdens mijn afwezigheid tijdens de Kerstdagen
Er speelt toch ook niets in de wereld? Heerlijk zo in onze bubbel.quote:Op zondag 27 december 2020 12:03 schreef Zorro het volgende:
Beter wakker worden door de wind dan wakker worden met een windquote:Op zondag 27 december 2020 12:03 schreef essnhills het volgende:
Het waait gewoon tyfushard, ben meerdere wakker geworden door de wind vannacht. Dit was het weerbericht
Met de Kerstdagen ook die nieuwsberichten, over dan nu moeder en dochter op dezelfde IC werken.. ?? Hoe is dat nieuws?quote:Op zondag 27 december 2020 12:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit jaar ook wel eens fijn, eigenlijk.
Nergens last van.quote:Op zondag 27 december 2020 11:57 schreef PzKpfw het volgende:
Wat heeft Fok toch een ontzettend gare site met al die kut advertenties die altijd net even wat later in beeld springen etc.
Het maakt hier binnen echt best wel een lawaai, dat geluid wat van buiten komt. Je zou denken dat een woning uit 2013 wel beter is geïsoleerdquote:
Ja dit soort nietszeggende statistieken zijn echt funquote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef peaceman het volgende:
5% van de stemmers op You oughta know kijkt het liefst naar paardensport
zo zou ik het weerbericht wel vaker willen horen.quote:Op zondag 27 december 2020 12:03 schreef essnhills het volgende:
Het waait gewoon tyfushard, ben meerdere wakker geworden door de wind vannacht. Dit was het weerbericht
Maar ik wel.quote:
Da's al de hele weekquote:Op zondag 27 december 2020 12:03 schreef Zorro het volgende:
95% van de stemmers op You oughta know vindt paardensport kut had er ook kunnen staan.quote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef peaceman het volgende:
Dat is vaak wel het eerlijke verhaalquote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zo zou ik het weerbericht wel vaker willen horen.
'je wordt zeiknat buiten dus blijf lekker binnen, want van die kutregen wordt je ook niet blij van'
Anders heb je gratis lichaamsbewegingquote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
Onze lampjes kerstboom in de voortuin waait nog net niet weg. Hopelijk gaat het goed vandaag.
Het jaagt wel echt mensen weg hoor. Maar het zal wel een efficienter verdienmodel leveren ofzoquote:
En die andere 95% dan?quote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef peaceman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |