SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
Ze zijn in ieder geval actiever. Ik vind het ook wel wat hebben. Alhoewel het soms nog wel wat apocalyptisch oogt.quote:Op zondag 27 december 2020 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind al die Zoomschermen toch leuker dan de mensen in het café
quote:We mogen dan bij James
27 december 12.00-13.00 uur
1242 You've Got A Friend James Taylor 7
1241 You Oughta Know Alanis Morissette 8
1240 Moondance Van Morrison 6
1239 The Saints Are Coming U2 & Green Day 5
1238 One Love/People Get Ready Bob Marley & The Wailers 6,5
1237 In Dreams Roy Orbison 6,5
1236 Fluorescent Adolescent Arctic Monkeys ?
1235 Take Five Dave Brubeck Quartet 4,5
1234 Baby Can I Hold You Tracy Chapman 8
1233 Madness Muse ?
1232 Resistance Muse ?
1231 Pamela Toto 5,
Klopt...quote:Op zondag 27 december 2020 11:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval actiever. Ik vind het ook wel wat hebben. Alhoewel het soms nog wel wat apocalyptisch oogt.
Waard het.quote:
Eens.quote:Op zondag 27 december 2020 11:57 schreef PzKpfw het volgende:
Wat heeft Fok toch een ontzettend gare site met al die kut advertenties die altijd net even wat later in beeld springen etc.
hoezo met klem?quote:Op zondag 27 december 2020 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overwoog stream te kijken maar dat werd hier door velen met klem afgeraden
Wij keken ook niet, maar heb nu even de iPad erbij gepakt. Die staat nu tussen ons in en kunnen we deels naar kijken.quote:Op zondag 27 december 2020 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overwoog stream te kijken maar dat werd hier door velen met klem afgeraden
Ik bedoelde meer dat ik vanaf mijn vriendin haar huis naar huis ga om top 2000 te luisteren maar net even te snel getypt.quote:Op zondag 27 december 2020 11:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ach, onderop liggen kan ook leuk zijn.
Dat weten ze wel hoorquote:Op zondag 27 december 2020 11:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik vanaf mijn vriendin haar huis naar huis ga om top 2000 te luisteren maar net even te snel getypt.
Die eerste 2 heb ik gemist. Is daar bewijs van?quote:Op zondag 27 december 2020 11:59 schreef Kopiko het volgende:
De FOK! TOP2000 ZOOM ERELIJST:
@:arniealberts
@:pippenscottie
@:poppejans
Niets tegen advertenties maar zorg dan wel dat ze de gebruikerservaring niet nadelig beïnvloeden.quote:
Heb er voornamelijk mobiel last van, dus dat beperk ik gewoon tot een minimum.quote:
@houdjemondquote:Op zondag 27 december 2020 11:59 schreef Kopiko het volgende:
De FOK! TOP2000 ZOOM ERELIJST:
@:arniealberts
@:pippenscottie
@:poppejans
quote:Op zondag 27 december 2020 09:11 schreef Isorden het volgende:
Rolling Stones tijd...
@:Limoentjuh @:Dven
Waar zijn jullie
Neee, ik ben vandaag nog bij mijn ouders en vind het niet netjes om me dan terug te trekken in een kamer met oordopjes inquote:Op zondag 27 december 2020 09:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja die hebben het wel snel opgegeven
Mobiel is FOK! nauwelijks nog te doen iddquote:Op zondag 27 december 2020 11:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb er voornamelijk mobiel last van, dus dat beperk ik gewoon tot een minimum.
Ook mee eens.quote:Op zondag 27 december 2020 11:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Niets tegen advertenties maar zorg dan wel dat ze de gebruikerservaring niet nadelig beïnvloeden.
ah oke, begreep die klem al niet.quote:
Dit topic sowieso niet.quote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mobiel is FOK! nauwelijks nog te doen idd
Heb ik dat alleen of gaan de reclame linkjes fout en verdwijnen woorden als l a p t o p ????quote:Op zondag 27 december 2020 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij keken ook niet, maar heb nu even de iPad erbij gepakt. Die staat nu tussen ons in en kunnen we deels naar kijken.
Dan moet je op andere nummers stemmenquote:Op zondag 27 december 2020 11:59 schreef 4-elements het volgende:
Komend uur pas het tweede nummer van mijn stemlijst. In Dreams.![]()
Eerste nummer van mijn lijst dat voorbij kwam heb ik gemist, Q65 - The life I live. Keihard gedaald afgelopen jaren. Schande.![]()
Overigens hebben 11 nummers van mijn lijst de Top 2000 uberhaupt niet gehaald.
Ah hoi Limoentjuh. Jij schijnt mijn waarnemer te zijn geweest tijdens mijn afwezigheid tijdens de Kerstdagenquote:Op zondag 27 december 2020 11:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Neee, ik ben vandaag nog bij mijn ouders en vind het niet netjes om me dan terug te trekken in een kamer met oordopjes inDat had ik vrijdag al gedaan
Morgen ben ik weer volop bij.
En de gemiste Stones nummers zal ik natuurlijk terugluisteren![]()
Vrouwen...quote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
Gemiddelde leeftijd op Supermarkt Flowers is 26. Hoe dan.
@Dagoduckquote:Op zondag 27 december 2020 11:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die eerste 2 heb ik gemist. Is daar bewijs van?
Eeeeejjjjquote:Op zondag 27 december 2020 11:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Neee, ik ben vandaag nog bij mijn ouders en vind het niet netjes om me dan terug te trekken in een kamer met oordopjes inDat had ik vrijdag al gedaan
Morgen ben ik weer volop bij.
En de gemiste Stones nummers zal ik natuurlijk terugluisteren![]()
Bob heeft geen stomme nummersquote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef Diaan73 het volgende:
Volgend uur het stomste nummer van Bob Marley...![]()
Ik stem op kwaliteitquote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan moet je op andere nummers stemmen
Deze vind ik niet echt tellen als 'van Bob', is meer van een producerquote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef Diaan73 het volgende:
Volgend uur het stomste nummer van Bob Marley...![]()
voorheen wel hoor, gewoon een beetje snel lezen en tikkenquote:
Nu kan deze middag niet meer stukquote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah hoi Limoentjuh. Jij schijnt mijn waarnemer te zijn geweest tijdens mijn afwezigheid tijdens de Kerstdagen
Crazy In Love gaat nog wel, voor de rest kan je dan beter destiny's child erin hebben ja.quote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Die solonummers van Beyonce zijn eigenlijk ook geen van allen Top-2000 waardig... terwijl Destiny's Child er dan weer helemaal niet in staat...
Er zijn vast wat 70+-ers die denken dat het de opvolger van "You Don't Bring Me Flowers" is.quote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
Gemiddelde leeftijd op Supermarkt Flowers is 26. Hoe dan.
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:26 schreef Dven het volgende:
Harry Styles staat op de nominatie om in een serie over de Rolling Stones de rol van Mick Jagger op zich te nemen. Van mij mag hij de kans krijgen om zich te bewijzen
Hahaha maar dan moet jij hem ook kijken hèquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:27 schreef Dven het volgende:
[..]
@:limoentjuh ik zal het doorgeven wanneer deze op Netflix verschijnt trouwens
Daar kan ik ook prima mee leven. Dan heeft Bob geen stomme nummers.quote:Op zondag 27 december 2020 12:01 schreef D. het volgende:
[..]
Deze vind ik niet echt tellen als 'van Bob', is meer van een producer
Oh ja, ik was Crazy in Love vergeten, die hoort er wel inquote:Op zondag 27 december 2020 12:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Crazy In Love gaat nog wel, voor de rest kan je dan beter destiny's child erin hebben ja.
Dit idd.quote:Op zondag 27 december 2020 12:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mag dit even vertaald worden??
Opgelost, slotje!quote:Op zondag 27 december 2020 12:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar kan ik ook prima mee leven. Dan heeft Bob geen stomme nummers.
Het mag eigenlijk helemaal niet gedraaid worden....quote:Op zondag 27 december 2020 12:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mag dit even vertaald worden??
It was bound to happenquote:
Dit jaar ook wel eens fijn, eigenlijk.quote:Op zondag 27 december 2020 12:03 schreef Zorro het volgende:
Er is gewoon echt niks te melden in het nieuws hoor ik wel.
Hoi essnhillsquote:Op zondag 27 december 2020 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah hoi Limoentjuh. Jij schijnt mijn waarnemer te zijn geweest tijdens mijn afwezigheid tijdens de Kerstdagen
Er speelt toch ook niets in de wereld? Heerlijk zo in onze bubbel.quote:Op zondag 27 december 2020 12:03 schreef Zorro het volgende:
Beter wakker worden door de wind dan wakker worden met een windquote:Op zondag 27 december 2020 12:03 schreef essnhills het volgende:
Het waait gewoon tyfushard, ben meerdere wakker geworden door de wind vannacht. Dit was het weerbericht
Met de Kerstdagen ook die nieuwsberichten, over dan nu moeder en dochter op dezelfde IC werken.. ?? Hoe is dat nieuws?quote:Op zondag 27 december 2020 12:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit jaar ook wel eens fijn, eigenlijk.
Nergens last van.quote:Op zondag 27 december 2020 11:57 schreef PzKpfw het volgende:
Wat heeft Fok toch een ontzettend gare site met al die kut advertenties die altijd net even wat later in beeld springen etc.
Het maakt hier binnen echt best wel een lawaai, dat geluid wat van buiten komt. Je zou denken dat een woning uit 2013 wel beter is geïsoleerdquote:
Ja dit soort nietszeggende statistieken zijn echt funquote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef peaceman het volgende:
5% van de stemmers op You oughta know kijkt het liefst naar paardensport
zo zou ik het weerbericht wel vaker willen horen.quote:Op zondag 27 december 2020 12:03 schreef essnhills het volgende:
Het waait gewoon tyfushard, ben meerdere wakker geworden door de wind vannacht. Dit was het weerbericht
Maar ik wel.quote:
Da's al de hele weekquote:Op zondag 27 december 2020 12:03 schreef Zorro het volgende:
95% van de stemmers op You oughta know vindt paardensport kut had er ook kunnen staan.quote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef peaceman het volgende:
Dat is vaak wel het eerlijke verhaalquote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zo zou ik het weerbericht wel vaker willen horen.
'je wordt zeiknat buiten dus blijf lekker binnen, want van die kutregen wordt je ook niet blij van'
Anders heb je gratis lichaamsbewegingquote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
Onze lampjes kerstboom in de voortuin waait nog net niet weg. Hopelijk gaat het goed vandaag.
Het jaagt wel echt mensen weg hoor. Maar het zal wel een efficienter verdienmodel leveren ofzoquote:
En die andere 95% dan?quote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef peaceman het volgende:
We zullen elkaar dan nog vast wel weer tegenkomen.quote:Op zondag 27 december 2020 12:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoi essnhills![]()
![]()
Ow dan neem jij het nu dus weer over![]()
![]()
Al ben ik er morgen ook weer bijMis de muziek en het meeluisteren / posten wel
Meestal gaat er op de kerstdagen ook wel een bekend iemand doodquote:Op zondag 27 december 2020 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er speelt toch ook niets in de wereld? Heerlijk zo in onze bubbel.
ja, maar dat klinkt zo negatiefquote:Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
95% van de stemmers op You oughta know vindt paardensport kut had er ook kunnen staan.
statistisch heeft dit ook helemaal geen relevantie. Dit zal ook eerder dom toeval zijn dan daadwerkelijke correlatie.quote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dit soort nietszeggende statistieken zijn echt fun
Zou Miss Montreal ook door de wind wakker zijn geworden?quote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beter wakker worden door de wind dan wakker worden met een wind
Ik denk dat ik hem laat wegwaaien danquote:Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Anders heb je gratis lichaamsbeweging
Dat hangt er maar net vanafquote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beter wakker worden door de wind dan wakker worden met een wind
De lampjeskerstboom in tegenstelling tot de lamploze kerstbomen of tot de reguliere lampjesbomen?quote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
Onze lampjes kerstboom in de voortuin waait nog net niet weg. Hopelijk gaat het goed vandaag.
Hey Essquote:Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zullen elkaar dan nog vast wel weer tegenkomen.
Mijn eerste uurlijstje hier was iig een goede start, met maar 1 nummer die ik wél kende van te voren
Je post al een aantal jaar mee toch in dit topic? Dan moet je toch wel meer nummers kennen inmiddelsquote:Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zullen elkaar dan nog vast wel weer tegenkomen.
Mijn eerste uurlijstje hier was iig een goede start, met maar 1 nummer die ik wél kende van te voren
Erg vreemd, want de coronapandemie is eerder begonnen en nog steeds bezig.quote:Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef Kopiko het volgende:
Reclameblok duurt inmiddels langer dan de corona-pandemie.
En dan krijgen we nu ook nog eens Staverman met zijn oeverloos gezwam....quote:Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef Kopiko het volgende:
Reclameblok duurt inmiddels langer dan de corona-pandemie.
Precies! Er was geloof ik heel even een reclame die zo gingquote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zo zou ik het weerbericht wel vaker willen horen.
'je wordt zeiknat buiten dus blijf lekker binnen, want van die kutregen wordt je ook niet blij van'
Ongetwijfeld zat ze daarna Rechtop in de windquote:Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou Miss Montreal ook door de wind wakker zijn geworden?
98%quote:Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn er eigenlijk cijfers over hoeveel procent van de berichten van Fok dezer dagen bij deze topicreeks vandaan komt?
Op de Kerstdagen gaat dat niet meer lukken dit jaar.quote:Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Meestal gaat er op de kerstdagen ook wel een bekend iemand dood
Dat vond ik 2 uur geleden al maar ik vind jullie toch te gezelligquote:Op zondag 27 december 2020 12:06 schreef MTheBassman het volgende:
het topic begint toch weer een beetje hard voor me te gaan
Bij mij gaan veel liedjes ook het ene oor in en het andere uit, eigenlijkquote:Op zondag 27 december 2020 12:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Je post al een aantal jaar mee toch in dit topic? Dan moet je toch wel meer nummers kennen inmiddels
We zitten nog niet aan 8 min/topic hoorquote:Op zondag 27 december 2020 12:06 schreef MTheBassman het volgende:
het topic begint toch weer een beetje hard voor me te gaan
Nou en? Gijs kan ook een half uur lullen in vijf minuten.quote:Op zondag 27 december 2020 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg vreemd, want de coronapandemie is eerder begonnen en nog steeds bezig.
40-45quote:Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn er eigenlijk cijfers over hoeveel procent van de berichten van Fok dezer dagen bij deze topicreeks vandaan komt?
Kun je nagaan!!!!1!!quote:Op zondag 27 december 2020 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg vreemd, want de coronapandemie is eerder begonnen en nog steeds bezig.
Nee, opvallend. En ik tel vandaag gewoon mee hoor als kerstdagquote:Op zondag 27 december 2020 12:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op de Kerstdagen gaat dat niet meer lukken dit jaar.
mot nog even inkomenquote:Op zondag 27 december 2020 12:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
We zitten nog niet aan 8 min/topic hoor
quote:
Beide denk ik.quote:Op zondag 27 december 2020 12:06 schreef Strani het volgende:
[..]
De lampjeskerstboom in tegenstelling tot de lamploze kerstbomen of tot de reguliere lampjesbomen?
quote:Op zondag 27 december 2020 12:07 schreef Limoentjuh het volgende:
Fijne dag nog allemaal .![]()
![]()
Ik ben weer weg
Fijna dag Limoentjuh! ik @ je wel bij de stonesquote:Op zondag 27 december 2020 12:07 schreef Limoentjuh het volgende:
![]()
Ik ben weer weg
Ik ken de nummers vaak wel, maar ik ben ontzettend slecht in het onthouden van de bijbehorende titels. Dus vanaf een titel alleen heb ik meestal geen idee welk liedje het isquote:Op zondag 27 december 2020 12:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Je post al een aantal jaar mee toch in dit topic? Dan moet je toch wel meer nummers kennen inmiddels
@essnhills eat your heart outquote:Op zondag 27 december 2020 12:07 schreef Limoentjuh het volgende:
Jammer dat ik het moet missenwas wel benieuwd naar sommige artiesten en nummers.
1242 You've Got A Friend James Taylor
1241 You Oughta Know Alanis Morissette
1240 Moondance Van Morrison
1239 The Saints Are Coming U2 & Green Day
1238 One Love/People Get Ready Bob Marley & The Wailers
1237 In Dreams Roy Orbison
1236 Fluorescent Adolescent Arctic Monkeys
1235 Take Five Dave Brubeck Quartet![]()
1234 Baby Can I Hold You Tracy Chapman
1233 Madness Muse
1232 Resistance Muse
1231 Pamela Toto
![]()
Ik ben weer weg
Ah zo, maar als je ze hoort weet je het wel toch?quote:Op zondag 27 december 2020 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken de nummers vaak wel, maar ik ben ontzettend slecht in het onthouden van de bijbehorende titels. Dus vanaf een titel alleen heb ik meestal geen idee welk liedje het is
Ten onrechte hoor, het is gewoon zondag 27 december 2020.quote:Op zondag 27 december 2020 12:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee, opvallend. En ik tel vandaag gewoon mee hoor als kerstdag
quote:Op zondag 27 december 2020 12:08 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
I'll come running, to see you again![]()
I've got a friend?quote:
Bye Limoentjuhquote:Op zondag 27 december 2020 12:07 schreef Limoentjuh het volgende:
![]()
Ik ben weer weg
Resistance van Muse wel kennen en Madness niet is haast onmogelijkquote:Op zondag 27 december 2020 12:07 schreef Limoentjuh het volgende:
Jammer dat ik het moet missenwas wel benieuwd naar sommige artiesten en nummers.
1233 Madness Muse
1232 Resistance Muse
1231 Pamela Toto
De laatste 27 december 2020 OOITquote:Op zondag 27 december 2020 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ten onrechte hoor, het is gewoon zondag 27 december 2020.
Jammer dat ik het moet missenwas wel benieuwd naar sommige ALLE artiesten en nummers.
1233 Madness Muse
1232 Resistance Muse
1231 Pamela Toto
Dit ziet er uit als mijn eerste uurlijstje van vandaagquote:Op zondag 27 december 2020 12:07 schreef Limoentjuh het volgende:
1233 Madness Muse
1232 Resistance Muse
1231 Pamela Toto
Het was 3e kerstdag, 2020, Alopio wist het nog goedquote:Op zondag 27 december 2020 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ten onrechte hoor, het is gewoon zondag 27 december 2020.
Nee johquote:
Ja dit heb ik dus ook. Ik ken genoeg muziek maar ik ben nooit zo bezig met titels om het concreet te onthouden.quote:Op zondag 27 december 2020 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken de nummers vaak wel, maar ik ben ontzettend slecht in het onthouden van de bijbehorende titels. Dus vanaf een titel alleen heb ik meestal geen idee welk liedje het is
eerste dag viel nog mee, maar gisteren was ie irritant ja.quote:Op zondag 27 december 2020 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Gijs er weer?
GODVERDOMME. Die was afgelopen 2 dagen weer heel kut. Echt heel kut.
Vaak welquote:Op zondag 27 december 2020 12:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Ah zo, maar als je ze hoort weet je het wel toch?
met z'n kutalarm.quote:Op zondag 27 december 2020 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Gijs er weer?
GODVERDOMME. Die was afgelopen 2 dagen weer heel kut. Echt heel kut.
Door de storm, door de regenquote:Op zondag 27 december 2020 12:09 schreef DW457 het volgende:
Kak, tandpasta is op...moet ik toch naar de winkel door de storm...
[ afbeelding ]
Sooowww als zelfs jij Gijs als irritant vindquote:Op zondag 27 december 2020 12:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
eerste dag viel nog mee, maar gisteren was ie irritant ja.
Ja ook dat nogquote:Op zondag 27 december 2020 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De laatste 27 december 2020 OOIT
Zit peacema iet zo te plage!quote:Op zondag 27 december 2020 12:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je vergeet de N
@:essnhills
Ja bedankt Stefanquote:Op zondag 27 december 2020 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De laatste 27 december 2020 OOIT
Bosje altijd juiste spellingquote:Op zondag 27 december 2020 12:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je vergeet de N
@:essnhills
Gijs is Gijsquote:Op zondag 27 december 2020 12:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
eerste dag viel nog mee, maar gisteren was ie irritant ja.
hoezo? is toch gewoon zo.quote:Op zondag 27 december 2020 12:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sooowww als zelfs jij Gijs als irritant vind
quote:Op zondag 27 december 2020 12:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Het was 3e kerstdag, 2020, Alopio wist het nog goed
Ohja de n knop deed het gewoon niet zekerquote:
Dacht dat jij Gijs altijd wel ok vond.... blijkbaar nietquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja de n knop deed het gewoon niet zeker
Alanis ken je echt wel als je t hoortquote:Op zondag 27 december 2020 12:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Resistance van Muse wel kennen en Madness niet is haast onmogelijk
Ik vergeef het je, Bosmansquote:Op zondag 27 december 2020 12:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet altijd hoor.. heuveltjes
![]()
![]()
ja hoor, gedurende het jaar vond ik het erg meevallen, maar sinds kerst is ie weer losquote:Op zondag 27 december 2020 12:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dacht dat jij Gijs altijd wel ok vond.... blijkbaar niet
...... en toen?quote:Op zondag 27 december 2020 12:11 schreef alopio het volgende:
[..]
En zn vriendin zei toen, als ie lief ging Fokken hij dan wat lekkers kreeg
Ah, die versie heb ik dus in mijn hoofd zitten.quote:Op zondag 27 december 2020 12:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Deze versie is wel echt veel mooier dan dei van Carole King.
Heerlijk tochquote:Op zondag 27 december 2020 12:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een van de meest fascinerende dingen van die zoomschermen vind ik wel hoe ver volwassen mensen bereid zijn te gaan om maar in beeld te komen. Dat werd in dat cafe natuurlijk al duidelijk maar nu ze zich in hun eigen huis onbespied wanen al helemaal
Ik neig naar Carole.quote:Op zondag 27 december 2020 12:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Deze versie is wel echt veel mooier dan dei van Carole King.
Dit dusquote:Op zondag 27 december 2020 12:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een van de meest fascinerende dingen van die zoomschermen vind ik wel hoe ver volwassen mensen bereid zijn te gaan om maar in beeld te komen. Dat werd in dat cafe natuurlijk al duidelijk maar nu ze zich in hun eigen huis onbespied wanen al helemaal
Ja, uiteindelijk boeit niemand het die kijkt en je staat vaak eigenlijk ook alleen maar voor lul. Dan wil ik zelf liever een beetje normaal erbij zitten (niet dat ik zelf dit via Zoom zou doen).quote:Op zondag 27 december 2020 12:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mijn geloof in de mensheid is wel hersteld. Gewoon lekker gek doenquote:Op zondag 27 december 2020 12:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou iddquote:Op zondag 27 december 2020 12:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk boeit niemand het die kijkt en je staat vaak eigenlijk ook alleen maar voor lul. Dan wil ik zelf liever een beetje normaal erbij zitten (niet dat ik zelf dit via Zoom zou doen).
WOEST PISLINK RAZEND ALLESquote:
Die hebben zon vuurpijl in hun reet nodig.quote:
Ik weet dat dit Alanis.quote:
tssssquote:Op zondag 27 december 2020 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou idd
Tijdens de werkweek zit ik al de hele dag te videobellen en moet ik er een beeeetje representatief uitzien. Dat ga ik niet nog eens doen in het weekend en vakantie
Het is elk jaar, maar nu lijkt er nog meer de nadruk op te liggenquote:
En ik wil natuurlijk niet gespot worden hierquote:
Iets met inteelt enzoquote:Op zondag 27 december 2020 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is elk jaar, maar nu lijkt er nog meer de nadruk op te liggen
Dat wordt nog een feestje donderdag.quote:
Riders on the Stormquote:Op zondag 27 december 2020 12:09 schreef DW457 het volgende:
Kak, tandpasta is op...moet ik toch naar de winkel door de storm...
[ afbeelding ]
Bij de adel is het toch ook allemaal inteelt. Die zie ik dit ook niet doen.quote:
tuig moet je als tuig behandelen.quote:Op zondag 27 december 2020 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2020 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik wil natuurlijk niet gespot worden hier
RIPquote:
Spoilers!!!quote:
Elk jaar daar? Schandalig!quote:Op zondag 27 december 2020 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet bevredigend?quote:Op zondag 27 december 2020 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spoilers!!!
Het is nog ochtend!
Nouja, niet echt meer, maar alsnog!
Ik vind deze wel genot ja. Lekker je ex slechte seks wensen.quote:Op zondag 27 december 2020 12:15 schreef Zorro het volgende:
Is she perverted like me?
Would she go down on you in a theater?
And are you thinking of me when you fuck her?
Goed nummer
ik wist niet dat iemand zo ziedend zou worden van fok! berichten krijgen.quote:
Wat zijn jullie vreselijk saai zeg.quote:Op zondag 27 december 2020 12:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sorry....quote:Op zondag 27 december 2020 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spoilers!!!
Het is nog ochtend!
Nouja, niet echt meer, maar alsnog!
Das waar, misschien is dit extra inteelt?quote:Op zondag 27 december 2020 12:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij de adel is het toch ook allemaal inteelt. Die zie ik dit ook niet doen.
Niet bepaald neequote:
wie bedoel je met jullie?quote:Op zondag 27 december 2020 12:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zijn jullie vreselijk saai zeg.
Is leuk toch. Moet alles maar keurig in het gareel, bang om te laten zien dat je wel eens ongegeneerd lol kan hebben en bij wil dragen aan een beetje sfeer op beeld?
quote:
Ja elk jaar rond O/N is Veen wel in het nieuws, maar nu is het meer in het nieuws omdat het nu nog een grotere negatieve bijklank heeft door de COVID-maatregelen, het daardoor ook weer erger is (ze willen nu nog meer rellen) én er minder ander negatief vuurwerknieuws is.quote:
hunniequote:
Nee hoor, je hebt helemaal gelijk. Moet iedereen zelf weten. Het is alleen niet mijn dingquote:Op zondag 27 december 2020 12:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Is leuk toch. Moet alles maar keurig in het gareel, bang om te laten zien dat je wel eens ongegeneerd lol kan hebben en bij wil dragen aan een beetje sfeer op beeld?
Saai? Geenszins, maar vind t uiterst vermakelijk dat zo'n kantoorklerk dan hier met een gekke muts op een of ander dansje gaat staan doen om maar op tv te komenquote:Op zondag 27 december 2020 12:15 schreef Cee het volgende:
[..]
De mensen die zich aangesproken voelen als ze dit lezen. Die het allemaal maar debiel vinden als er volwassen mensen voor de camera dansen.quote:
Hullie!quote:
Keihard aanpakken.quote:Op zondag 27 december 2020 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ja elk jaar rond O/N is Veen wel in het nieuws, maar nu is het meer in het nieuws omdat het nu nog een grotere negatieve bijklank heeft door de COVID-maatregelen, het daardoor ook weer erger is (ze willen nu nog meer rellen) én er minder ander negatief vuurwerknieuws is.
Zolang het maar niet met Marlous (die van dat ene leuke topic in ESF) was is het goed.quote:Op zondag 27 december 2020 12:16 schreef Fred_B het volgende:
Even onder de douche en jullie zijn weer een topic verder.
#FakeNewsquote:Op zondag 27 december 2020 12:17 schreef cafca het volgende:
Ik zag net een berichtje langskomen dat Gijs een top DJ is.
Ow okay, ik hoor voor het eerst hierover. Andere jaren aan mij voorbij gegaan.quote:Op zondag 27 december 2020 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ja elk jaar rond O/N is Veen wel in het nieuws, maar nu is het meer in het nieuws omdat het nu nog een grotere negatieve bijklank heeft door de COVID-maatregelen, het daardoor ook weer erger is (ze willen nu nog meer rellen) én er minder ander negatief vuurwerknieuws is.
Van een doofblinde?quote:Op zondag 27 december 2020 12:17 schreef cafca het volgende:
Ik zag net een berichtje langskomen dat Gijs een top DJ is.
Oei. Pardon my French.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 12:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Marco schijnt ook wel eens een moondance te hebben gedaan
Ah, zo. Ja, maar misschien speelt ie juist een rol als kantoorklerk en komt zijn ware aard naar boven als hij de deur van zijn kubieke meter achter zich dicht trekt.quote:Op zondag 27 december 2020 12:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Saai? Geenszins, maar vind t uiterst vermakelijk dat zo'n kantoorklerk dan hier met een gekke muts op een of ander dansje gaat staan doen om maar op tv te komen
Vind ik ook, het is dat laffe gedoe in dit land altijd dat dit soort kleuters hun gang kunnen gaan. Sowieso lijken dit soort reli-gemeenten altijd het handje boven het hoofd gehouden te worden.quote:
Zeker niet, ook niet met een draaiorgel trouwens.quote:Op zondag 27 december 2020 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang het maar niet met Marlous (die van dat ene leuke topic in ESF) was is het goed.
Hey., dat is mijn tekstquote:
Genotquote:Op zondag 27 december 2020 12:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Smiley voor bij je UI trouwens:
[ afbeelding ]
Daar is ze een vrouw voorquote:Op zondag 27 december 2020 12:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja ze zegt het een en bedoelt het ander. Ik snap het ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |