Ah, die versie heb ik dus in mijn hoofd zitten.quote:Op zondag 27 december 2020 12:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Deze versie is wel echt veel mooier dan dei van Carole King.
Heerlijk tochquote:Op zondag 27 december 2020 12:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een van de meest fascinerende dingen van die zoomschermen vind ik wel hoe ver volwassen mensen bereid zijn te gaan om maar in beeld te komen. Dat werd in dat cafe natuurlijk al duidelijk maar nu ze zich in hun eigen huis onbespied wanen al helemaal
Ik neig naar Carole.quote:Op zondag 27 december 2020 12:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Deze versie is wel echt veel mooier dan dei van Carole King.
Dit dusquote:Op zondag 27 december 2020 12:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een van de meest fascinerende dingen van die zoomschermen vind ik wel hoe ver volwassen mensen bereid zijn te gaan om maar in beeld te komen. Dat werd in dat cafe natuurlijk al duidelijk maar nu ze zich in hun eigen huis onbespied wanen al helemaal
Ja, uiteindelijk boeit niemand het die kijkt en je staat vaak eigenlijk ook alleen maar voor lul. Dan wil ik zelf liever een beetje normaal erbij zitten (niet dat ik zelf dit via Zoom zou doen).quote:Op zondag 27 december 2020 12:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mijn geloof in de mensheid is wel hersteld. Gewoon lekker gek doenquote:Op zondag 27 december 2020 12:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou iddquote:Op zondag 27 december 2020 12:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk boeit niemand het die kijkt en je staat vaak eigenlijk ook alleen maar voor lul. Dan wil ik zelf liever een beetje normaal erbij zitten (niet dat ik zelf dit via Zoom zou doen).
WOEST PISLINK RAZEND ALLESquote:
Die hebben zon vuurpijl in hun reet nodig.quote:
Ik weet dat dit Alanis.quote:
tssssquote:Op zondag 27 december 2020 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou idd
Tijdens de werkweek zit ik al de hele dag te videobellen en moet ik er een beeeetje representatief uitzien. Dat ga ik niet nog eens doen in het weekend en vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |