#FakeNewsquote:Op zondag 27 december 2020 12:17 schreef cafca het volgende:
Ik zag net een berichtje langskomen dat Gijs een top DJ is.
Ow okay, ik hoor voor het eerst hierover. Andere jaren aan mij voorbij gegaan.quote:Op zondag 27 december 2020 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ja elk jaar rond O/N is Veen wel in het nieuws, maar nu is het meer in het nieuws omdat het nu nog een grotere negatieve bijklank heeft door de COVID-maatregelen, het daardoor ook weer erger is (ze willen nu nog meer rellen) én er minder ander negatief vuurwerknieuws is.
Van een doofblinde?quote:Op zondag 27 december 2020 12:17 schreef cafca het volgende:
Ik zag net een berichtje langskomen dat Gijs een top DJ is.
Oei. Pardon my French.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 12:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Marco schijnt ook wel eens een moondance te hebben gedaan
Ah, zo. Ja, maar misschien speelt ie juist een rol als kantoorklerk en komt zijn ware aard naar boven als hij de deur van zijn kubieke meter achter zich dicht trekt.quote:Op zondag 27 december 2020 12:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Saai? Geenszins, maar vind t uiterst vermakelijk dat zo'n kantoorklerk dan hier met een gekke muts op een of ander dansje gaat staan doen om maar op tv te komen
Vind ik ook, het is dat laffe gedoe in dit land altijd dat dit soort kleuters hun gang kunnen gaan. Sowieso lijken dit soort reli-gemeenten altijd het handje boven het hoofd gehouden te worden.quote:
Zeker niet, ook niet met een draaiorgel trouwens.quote:Op zondag 27 december 2020 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang het maar niet met Marlous (die van dat ene leuke topic in ESF) was is het goed.
Hey., dat is mijn tekstquote:
Genotquote:Op zondag 27 december 2020 12:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Smiley voor bij je UI trouwens:
[ afbeelding ]
Daar is ze een vrouw voorquote:Op zondag 27 december 2020 12:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja ze zegt het een en bedoelt het ander. Ik snap het ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |