Niet gezien, maar hij zal ongetwijfeld zijn jaarlijkse 'ik zeg van niet, maar ik ben wel jaloers' momentje even gepakt hebben.quote:Op woensdag 2 december 2020 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
De column van Kicken is hier zeker ook al de revue gepasseerd he?
Zeker.quote:Op woensdag 2 december 2020 15:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Niet gezien, maar hij zal ongetwijfeld zijn jaarlijkse 'ik zeg van niet, maar ik ben wel jaloers' momentje even gepakt hebben.
Ook lekker natuurlijk. Toch die oude Susanna Hofs poster nog eens afstoffen en met een frisse blik bekijken.quote:Op woensdag 2 december 2020 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker.
Hij wist ons ook te melden dat Eternal Flame naakt zou zijn ingezongen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze artiesten stonden vorig jaar helemaal niet in de keuzelijst en dit jaar wel (2019 toevoegingen niet meegerekend):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de volledigheid ook nog los de 2019 toevoegingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615![]()
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:36 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben tot een mix van boomermuziek, jeugdsentiment en nummers die er nooit in gaan komen gekomen.
Had bijna nog op Baccara gestemd in de hoop dat die wanstaltige plaat er weer in zou komen, hoogste positie was ook echt 743
Porcupine TreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren![]()
Ik zie het, dat het geen echte hond is.quote:Op woensdag 2 december 2020 14:59 schreef cafca het volgende:
Het stemlijstje van mijn hond die ik niet heb:
Bob Dylan - Ballad Of A Thin Man (1965)
Kinks - You Really Got Me (1964)
Otis Redding - I've Been Loving You Too Long (1965)
Velvet Underground & Nico - Sunday Morning (1967)
The Who - Pinball Wizard (1969)
Marvin Gaye - What's Going On (1971)
Fleetwood Mac - The Chain (1977)
Ramones - Blitzkrieg Bop (1976)
Thin Lizzy - Dancing In The Moonlight (1977)
Paul Simon - Kodachrome (1973)
Big Country - Chance (1983)
Hothouse Flowers - Don't Go (1988)
Lloyd Cole - Rattlesnakes (1984)
Cult - She Sells Sanctuary (1986)
John Hiatt - Have A Little Faith In Me (1989)
Portishead - Glory Box (1994)
Deacon Blue - Your Town (1992)
Blur - Parklife (1994)
Moby - Natural Blues (1999)
Cranberries - Linger (1993)
Ryan Adams - New York New York (2001)
Damien Rice - The Blower's Daughter (2005)
Bright Eyes - First Day Of My Life (2005)
The Killers - Mr. Brightside (2005)
KT Tunstall - Suddenly I See (2005)
First Aid Kit - My Silver Lining (2014)
Paolo Nutini - Iron Sky (2014)
Judy Blank - Mary Jane (2018)
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart (2016)
Lana Del Rey - Doin' Time (2019)
Bobbie Gentry - Ode to Billy Joe
Love - Alone Again Or
Del Shannon - Runaway
Procol Harum - A Whiter Shade Of Pale (1967)
Deep Purple - Child In Time (1970)
Die had er wel een nummer van The Beagles in geezet.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Wie?quote:Op woensdag 2 december 2020 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
De column van Kicken is hier zeker ook al de revue gepasseerd he?I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
En Black Dog en The Boxer bovendien.quote:Op woensdag 2 december 2020 15:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie het, dat het geen echte hond is.
Die had er wel een nummer van The Beagles in geezet.![]()
Denk van wel ja. Want die lijst van Radio Veronica is ook zoooo veel beter dan de Top 2000quote:Op woensdag 2 december 2020 15:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Niet gezien, maar hij zal ongetwijfeld zijn jaarlijkse 'ik zeg van niet, maar ik ben wel jaloers' momentje even gepakt hebben.![]()
![]()
Zeuren dat de Top2000 wat langer duurt (logisch te verklaren kijkende naar de lengte van lijstverlaters de afgelopen 5 jaar en de binnenkomers), terwijl Veronica 12 dagen over hun top 1000 doetquote:Op woensdag 2 december 2020 15:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Denk van wel ja. Want die lijst van Radio Veronica is ook zoooo veel beter dan de Top 2000![]()
![]()
Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615![]()
Of het beste nummer van Raymond van het Groenewoud natuurlijkquote:Op woensdag 2 december 2020 15:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie het, dat het geen echte hond is.
Die had er wel een nummer van The Beagles in geezet.![]()
![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Heb al zo'n voorpret met lijstje samenstellen
Nu Summertime aan het luisteren en langzaam aan het wegsmelten .....
Verdomme wat een stemmen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 december 2020 15:28 schreef Cassa95 het volgende:
Veranderingen in de keuzelijst
Het aantal nummers in de keuzelijst ging in eerste instantie van 6539 vorig jaar naar 6772. Na een klein foutje (Soldier On stond in de keuzelijst), zijn dat er nu nog 6771. Ondanks deze stijging zijn er ook een hoop (kerst)nummers uit de keuzelijst gehaald. Simpel zoeken op “Christmas” in de keuzelijst levert al bijna 100 resultaten minder op. In totaal zijn bijna 500 nummers nieuw in de keuzelijst in vergelijking met vorig jaar.
-knip-
Hieronder eerst de volledige lijst aan nieuwe toevoegingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze artiesten stonden vorig jaar helemaal niet in de keuzelijst en dit jaar wel (2019 toevoegingen niet meegerekend):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de volledigheid ook nog los de 2019 toevoegingen:Ik vind het sowieso al veel dat er blijkbaar meer dan 100 kerstnummers in de keuzelijst stondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je meer info welke nummers eruit zijn gevallen? Vooral welke nummers die ooit in de Top 2000 stonden![]()
In alle eerlijkheid vind ik het leuker dat de Top 2000 ook 's nachts doorgaat i.p.v. rond 18.00 alle die dag gedraaide platen opnieuw te draaien. Hoort een beetje bij de charme.quote:Op woensdag 2 december 2020 15:46 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Zeuren dat de Top2000 wat langer duurt (logisch te verklaren kijkende naar de lengte van lijstverlaters de afgelopen 5 jaar en de binnenkomers), terwijl Veronica 12 dagen over hun top 1000 doet![]()
![]()
Was wel even van 'wtf, Nickelback met Hero, die hoorde ik vanochtend ook al' toen ik voor het eerst hun lijst luisterde![]()
![]()
Staat ook op mijn ingezonden lijst, geweldig nummer.quote:Op woensdag 2 december 2020 15:29 schreef Guanabana het volgende:
25 Porcupine Tree - Arriving Somewhere But Not Here![]()
Ik word op zich wel blij van de toevoegingen van Funkadelic, Badfinger en Grant Lee Buffalo, maar verwacht niet dat die de lijst gaan halen.
En al die kerstnummers zijn inderdaad belachelijk.![]()
Kaz Lux Godquote:Op woensdag 2 december 2020 15:51 schreef Kyran het volgende:
Heb al zo'n voorpret met lijstje samenstellen
Nu Summertime aan het luisteren en langzaam aan het wegsmelten .....
Verdomme wat een stemmen![]()
![]()
![]()
Vorig jaar waren er om onduidelijke redenen opeens heel veel kerstnummers toegevoegd aan de keuzelijst. Daar stemde niet geheel verrassend geen hond (en geen Cafca) op, en die zijn nu blijkbaar weer weg.quote:Op woensdag 2 december 2020 15:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al veel dat er blijkbaar meer dan 100 kerstnummers in de keuzelijst stonden
Heb je meer info welke nummers eruit zijn gevallen? Vooral welke nummers die ooit in de Top 2000 stondenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Onzin dat die er nooit in komt, aan de andere kant hebben we daar de snob 2000 voor.quote:Op woensdag 2 december 2020 15:53 schreef madeleine-b het volgende:
[..]
Staat ook op mijn ingezonden lijst, geweldig nummer.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Oh, maar dat heb ik in de top 2000 ook regelmatigquote:Op woensdag 2 december 2020 15:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Was wel even van 'wtf, die hoorde ik vanochtend ook al' toen ik voor het eerst hun lijst luisterde![]()
![]()
Die ken ik niet. Wie is dat?quote:Op woensdag 2 december 2020 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
De column van Kicken is hier zeker ook al de revue gepasseerd he?"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Ik heb altijd een volstrekt bizarre lijst. Geen idee waarom
Burgerlijk, standaard, dan weer weird of onbegrijpelijk...
Elton John - Goodbye Yellow Brick Road
Danny Vera - Roller Coaster
Queen - Love Of My Life
Dire Straits - Romeo And Juliet
Nightwish - Ghost Love Score (Live@Wacken 2013)
Mumford & Sons - Little Lion Man
Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
Billy Joel - Piano Man
Disturbed -The Sound Of Silence
Lady Gaga & Bradley Cooper - Shallow
Freddie Mercury & Montserrat Caballé - The Golden Boy
David Guetta & Sia - Titanium
Sia - Chandelier
Hozier - Take Me To Church
Tom Odell - Another Love
White Plains - When you're a king
Bill Withers - Ain't No Sunshine
Chef'Special - In Your Arms
Fleetwood Mac - Rhiannon (Will You Ever Win)
Gilbert O'Sullivan - Nothing Rhymed
Ben E. King - Stand By Me
Michel Sardou - Les Lacs Du Connemara
Pentatonix - Hallelujah
Beach Boys - God Only Knows
Smashing Pumpkins - Tonight Tonight
John Lennon - Imaginebeter een knipoog dan een blauw oog![]()
Metallica - Mama Said
Slayer - Angel Of Death
Rob de Nijs - Zondag
UB40 - Sing Our Own Song
Guns N' Roses - Live And Let Die
Wham - Everything She Wants
Duran Duran - A View To A Kill
Queen - Who Wants To Live Forever
Michael Jackson - Earth Song
Drs. P - Dodenrit
Led Zeppelin - Immigrant Song
Led Zeppelin - Kashmir
Spandau Ballet - I'll Fly For You
ScHoolboy Q, A$AP Rocky - Hands On The Wheel (Zelf ingevuld)
Prince & The Revolution - Raspberry Beret
Edwyn Collins - A Girl Like You
White Town - Your Woman
Monkees - Daydream Believer
What Fun - The Right Side Won
Donna Summer - Bad Girls
Tina Turner - The Best
Rod Stewart - Young Turks
Creedence Clearwater Revival - Green River
Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son
Joe Cocker - Woman To Woman
Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
David Bowie - Starman
David Bowie - Heroes (album versie)
David Bowie - China Girl
Metallica - Master Of Puppets
Pink Floyd - Another Brick In The WallIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Een lijst met een knipoogje, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 2 december 2020 16:28 schreef Knipoogje het volgende:
Ik heb altijd een volstrekt bizarre lijst. Geen idee waarom
Burgerlijk, standaard, dan weer weird of onbegrijpelijk...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: