is dat niet zowat 50% van muziek uiteindelijk?quote:Op zondag 27 december 2020 11:51 schreef peaceman het volgende:
Fun fact:
Het volgende nummer gaat over neuken.
... hevig ontluisterd ga ik eens goed luisteren!quote:Op zondag 27 december 2020 11:51 schreef peaceman het volgende:
Fun fact:
Nou nou nou...over samen intiem doenquote:Op zondag 27 december 2020 11:51 schreef peaceman het volgende:
Fun fact:
Omdat ik naar huis ga vanaf mijn vriendin om daar top 2000 te luisteren.quote:Op zondag 27 december 2020 11:51 schreef essnhills het volgende:
W
[..]
Waarom moest je de trein halen?
Ohja superduidelijk bewijs ditquote:
true, maar soms ligt het er wat dikker bovenopquote:Op zondag 27 december 2020 11:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
is dat niet zowat 50% van muziek uiteindelijk?
Ik ben best trots op mijn skills om geen goede printscreen te maken.quote:
heeft ie geen bezem?quote:Op zondag 27 december 2020 11:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Denk dat Peter R de vloer ermee aanveegt
Toen wel. Nu is 1000m al een uitdaging denk ikquote:
Dit!quote:Op zondag 27 december 2020 11:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mensen die hun baby prostitueren voor dit soort ongein
Al die tijd lag je op je vriendinquote:Op zondag 27 december 2020 11:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat ik naar huis ga vanaf mijn vriendin om daar top 2000 te luisteren.
Oh, ik dacht dat wij de vloer aanveegden met Peter Rquote:Op zondag 27 december 2020 11:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Denk dat Peter R de vloer ermee aanveegt
using zijn sledgehammer...quote:
Hij is wel gestegenquote:Op zondag 27 december 2020 11:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vroeg inderdaad. Al stond die nooit extreem hoog.
quote:
Dat krijg je als je dat met een hamertje van hamertje tik doet. Sledgehammer moet je hebbenquote:
het gaat niet direct over swingen, wel over neuken.quote:
ach, onderop liggen kan ook leuk zijn.quote:
Vind dit eigenlijk de leukste van Peter Gabriel. Het publiek heeft anders beslist.quote:Op zondag 27 december 2020 11:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vroeg inderdaad. Al stond die nooit extreem hoog.
Ik mis toch de ongemakkelijke bejaarden die net niet bewegen maar toch weer wel. En uitbundig dansende ouders met ongemakkelijk kijkende kinderen erbij. En Iron Maiden manquote:Op zondag 27 december 2020 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind al die Zoomschermen toch leuker dan de mensen in het café
Ik mocht niet kijkenquote:Op zondag 27 december 2020 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind al die Zoomschermen toch leuker dan de mensen in het café
Dit is mij niet opgevallen.quote:Op zondag 27 december 2020 11:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
het gaat niet direct over swingen, wel over neuken.
Die van hamertje tik is zo licht die valt omhoog.quote:Op zondag 27 december 2020 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat krijg je als je dat met een hamertje van hamertje tik doet. Sledgehammer moet je hebben
Spotten met Parkisonquote:Op zondag 27 december 2020 11:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik mis toch de ongemakkelijke bejaarden die net niet bewegen maar toch weer wel. En uitbundig dansende ouders met ongemakkelijk kijkende kinderen erbij. En Iron Maiden man
... Da's wat swingers veelal doen: neuken.quote:Op zondag 27 december 2020 11:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
het gaat niet direct over swingen, wel over neuken.
quote:Op zondag 27 december 2020 11:55 schreef Kopiko het volgende:
SLEDGEHAMMERTJE TIK TOK
Ai, geklopt door @:essnhills
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |