Viesdikquote:Op zondag 27 december 2020 11:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Coopertest, daarop ben ik ooit bijna blijven zitten. Had m niet gehaald in eerste instantie. Wist niet dat je op gym kon blijven zitten
Ja als je daarop blijft zitten snap ik wel dat je een onvoldoende krijgt.quote:Op zondag 27 december 2020 11:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Coopertest, daarop ben ik ooit bijna blijven zitten. Had m niet gehaald in eerste instantie. Wist niet dat je op gym kon blijven zitten
3000 m minstensquote:
Haha allesbehalve. Maar gewoon niet te motiveren voor dit soort ongeinquote:
Ik ook, bar slecht was ik er in. Zodra ik wist dat ik net een voldoende had bij die test kapte ik er mee en ging ik half huilend, volop hijgend langs de kant bijkomen.quote:Op zondag 27 december 2020 11:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom moest je de trein halen?quote:Op zondag 27 december 2020 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Epic gemist omdat ik de trein moest halen
Precies, komt allemaal goedquote:Op zondag 27 december 2020 11:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, bar slecht was ik er in. Zodra ik wist dat ik net een voldoende had bij die test kapte ik er mee en ging ik half huilend, volop hijgend langs de kant bijkomen.
Ondertussen wel 2 keer een halve marathon gelopen dus uiteindelijk is het goedgekomen.
Ja leuk Bartquote:Op zondag 27 december 2020 11:51 schreef peaceman het volgende:
Fun fact:
Het volgende nummer gaat over neuken.
Haha ja snap ik, kansloos ook gewoonquote:Op zondag 27 december 2020 11:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haha allesbehalve. Maar gewoon niet te motiveren voor dit soort ongein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |