Ja, Toni heeft goed werk gedaan voor Primoz in de tour.quote:Op donderdag 10 december 2020 17:53 schreef methodmich het volgende:
Tino Martin, da's wel leuk. Na alles heeft hij dit verdiend.
Ja, bijna een jaar al geen optredens met z'n gekweel, dat heeft hij inderdaad wel dik verdiend...quote:Op donderdag 10 december 2020 17:53 schreef methodmich het volgende:
Tino Martin, da's wel leuk. Na alles heeft hij dit verdiend.
Dank voor de quote...quote:Op donderdag 10 december 2020 22:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, Toni heeft goed werk gedaan voor Primoz in de tour.
Haal mijn lijstje er maar uit...quote:Op donderdag 10 december 2020 22:18 schreef peaceman het volgende:
Heb ik het bericht klaar is het te groot
Dan maak je gauw twee loze posts achter elkaar zodat ze na elkaar staan en edit ze vervolgens zodat deel 1 in post 1 staat en deel 2 in post 2.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:18 schreef peaceman het volgende:
Heb ik het bericht klaar is het te groot
t worden er wel wat meer....quote:Op donderdag 10 december 2020 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan maak je gauw twee loze posts achter elkaar zodat ze na elkaar staan en edit ze vervolgens zodat deel 1 in post 1 staat en deel 2 in post 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door peaceman op 10-12-2020 22:31:11 ]I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door peaceman op 10-12-2020 22:30:38 ]I love music |Ajax forever
[ Bericht 93% gewijzigd door peaceman op 10-12-2020 22:30:19 ]I love music |Ajax forever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
O dus een halve is ook nog te grootquote:
En zijn dronken valse schnabbelsquote:Op donderdag 10 december 2020 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, bijna een jaar al geen optredens met z'n gekweel, dat heeft hij inderdaad wel dik verdiend...
quote:Op donderdag 10 december 2020 22:24 schreef peaceman het volgende:
Dan qua titels zijn er 2426 verschillende nummers genoemd zijn, die samen een top 19 vormen. Hierbij moet ik wel even vermelden dat ik bij de titel Don't Go tussen haakjes erachter heb gezet welke artiest het was en dat ik een scheiding heb gemaakt tussen Sound of Silence (Disturbed) en The Sound of Silence (S&G).
Ik hoop dat er verder geen fouten meer in geslopen zijn.
Ik plaats weer de top 10 (eigenlijk de top 39) en de rest in spoiler.
De nummer 1 was misschien wel een beetje te voorzien, maar Killers op 2 en Radiohead op 3 vond ik zeer verrassend.
Enfin, dit stemde fok!
1 Deep Purple - Child In Time 31
2 Killers - Mr. Brightside 19
3 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart 18
3 Radiohead - Exit Music (For A Film) 18
4 Tame Impala - Let It Happen 17
5 Led Zeppelin - Stairway To Heaven 15
5 Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence 15
6 Linkin Park - In The End 14
7 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5) 13
7 Smiths - There Is a Light That Never Goes Out 13
8 Arcade Fire - Reflektor 12
8 Bill Withers - Ain't No Sunshine 12
8 Cure - A Forest 12
8 Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms 12
8 Nick Drake - Day Is Done 12
8 Radiohead - Paranoid Android 12
9 Echo & The Bunnymen - Killing Moon 11
9 Gorillaz - Feel Good Inc. 11
9 Gorki - Mia 11
9 Jefferson Airplane - White rabbit 11
9 Pearl Jam - Black 11
9 Queen - Innuendo 11
9 Tim Hardin - How Can We Hang On To A Dream 11
9 War On Drugs - Thinking of A Place 11
10 Beach Boys - God Only Knows 10
10 Billy Joel - Piano Man 10
10 Dire Straits - Telegraph Road 10
10 Kendrick Lamar - King Kunta 10
10 Lynyrd Skynyrd - Free Bird 10
10 Meat Loaf - Bat Out Of Hell 10
10 MGMT - Kids 10
10 Muse - Knights Of Cydonia 10
10 National - Fake Empire 10
10 Pink Floyd - Comfortably Numb 10
10 Queen - Bohemian Rhapsody 10
10 Rage Against The Machine - Killing In The Name 10
10 Rammstein - Deutschland 10
10 Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water 10
10 Slayer - Angel Of Death 10Het is wel heel erg classic rock en indierock, weinig ertussen in de top. En we zijn wat progressiever dan Jannie die oliebollen bakt, maar dat mag geen verrassing zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Topquote:
ja maar dan ga ik klagen over de nummer 2quote:Op donderdag 10 december 2020 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Super gedaan @:peaceman
Laten we even Radio 2 mailen dat hun top 10 niet klopt!
quote:Op donderdag 10 december 2020 22:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het is wel heel erg classic rock en indierock, weinig ertussen in de top. En we zijn wat progressiever dan Diaan die oliebollen bakt, maar dat mag geen verrassing zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |