Ik denk eerder dat ik jouw ketting moet inkorten... ik heb maar een kwart van jouw posts.quote:Op zondag 27 december 2020 12:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ernstig. @:diaan73 ik ga zo even die ketting inkorten.
quote:Op zondag 27 december 2020 12:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Naar mijn mening een van de mooiste stemmen van allemaal
Hey ik ben de man hier in huis he?!quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik jouw ketting moet inkorten... ik heb maar een kwart van jouw posts.
Ik ook, dit vind ik kitsch.quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jammer, vind Pretty Woman en You Got It fijner
Pretty Woman is volgens mij wel algemeen bekender.quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is al jarenlang zijn hoogste. Ook in de Evergreen stukken hoger.
quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel grappig dat deze boomermuziek dus wel blijft en zoiets als Cliff Richard niet
Boomers verdwijnen ook....quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel grappig dat deze boomermuziek dus wel blijft en zoiets als Cliff Richard niet
Hahahahahaquote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hey ik ben de man hier in huis he?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Was Crying toch in dat theater in Mulholland Drive?quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Roy Orbison is zo'n enge david lynch zanger brrr...
Ja nu komt de aap uit de mouw. Diaan is de baasquote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
#metoo?quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hahahaha, nee ik meen het. Verplichte rustdag vandaar anders wordt mijn MS heul pissig.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
HahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Nu heeft Big O wel eind jaren 80 zijn laatste wapenfeiten ipv in het begin en dan is er ook nog die ene film.quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |