Ik denk eerder dat ik jouw ketting moet inkorten... ik heb maar een kwart van jouw posts.quote:Op zondag 27 december 2020 12:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ernstig. @:diaan73 ik ga zo even die ketting inkorten.
quote:Op zondag 27 december 2020 12:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Naar mijn mening een van de mooiste stemmen van allemaal
Hey ik ben de man hier in huis he?!quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik jouw ketting moet inkorten... ik heb maar een kwart van jouw posts.
Ik ook, dit vind ik kitsch.quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jammer, vind Pretty Woman en You Got It fijner
Pretty Woman is volgens mij wel algemeen bekender.quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is al jarenlang zijn hoogste. Ook in de Evergreen stukken hoger.
quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel grappig dat deze boomermuziek dus wel blijft en zoiets als Cliff Richard niet
Boomers verdwijnen ook....quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel grappig dat deze boomermuziek dus wel blijft en zoiets als Cliff Richard niet
Hahahahahaquote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hey ik ben de man hier in huis he?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Was Crying toch in dat theater in Mulholland Drive?quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Roy Orbison is zo'n enge david lynch zanger brrr...
Ja nu komt de aap uit de mouw. Diaan is de baasquote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
#metoo?quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hahahaha, nee ik meen het. Verplichte rustdag vandaar anders wordt mijn MS heul pissig.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
HahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Nu heeft Big O wel eind jaren 80 zijn laatste wapenfeiten ipv in het begin en dan is er ook nog die ene film.quote:Op zondag 27 december 2020 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah jij bent de man in jullie huisquote:
Dave von Raven...ook al zo een baasquote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan wel helaas Roy Orbison niet meer los zien van die rare zanger van The Kik
Rare zanger? Dave is wel leuk.quote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan wel helaas Roy Orbison niet meer los zien van die rare zanger van The Kik
Maar daar heeft ie er nog wel een stuk of 10 geloof ik? Cliff danquote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu heeft Big O wel eind jaren 80 zijn laatste wapenfeiten ipv in het begin en dan is er ook nog die ene film.
Verklaart deze notering overigens niet. Al doet Cliff het ook minder in de Evergreen als het gaat om de hoogste notering.
dat is me nooit opgevallenquote:Op zondag 27 december 2020 12:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah jij bent de man in jullie huis
Ik vind het gewoon een rare aparte kerel..quote:
15-20 denk ik welquote:Op zondag 27 december 2020 12:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar daar heeft ie er nog wel een stuk of 10 geloof ik? Cliff dan
Samen long distance bingenquote:Op zondag 27 december 2020 12:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Hahaha maar dan moet jij hem ook kijken hè![]()
Straks weet ik meer over The Stones dan jij
quote:Op zondag 27 december 2020 12:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je ook een millennial alert gif voor dit nummer?
Doe rustig aan hoorquote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hahahaha, nee ik meen het. Verplichte rustdag vandaar anders wordt mijn MS heul pissig.
Vooral als ze in de maanpakken band zitten hoe heet die ook alweerquote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een rare aparte kerel..
Dat kan zo vies gaan tegenvallenquote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef PzKpfw het volgende:
Ik lees net op nu: Kings of Leon komt over twee weken met nieuwe muziek. Dat zodoende.
Ben benieuwd
Ha, wat.quote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Arctic Monkeys staat er niet in (505)
pas je rustquote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hahahaha, nee ik meen het. Verplichte rustdag vandaar anders wordt mijn MS heul pissig.
Belediging van de stem van Orbisonquote:Op zondag 27 december 2020 12:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ringleiding jonguh!quote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staan je gehoorapparaten wel aan??
Die hadden gewoon op hun hoogtepunt moeten stoppen. Na twee singles dus.quote:
Je zou zeggen dat 505 er toch echt een keer in zou komen ja. In de Tijdloze van StuBru ook altijd erg hoog genoteerd dacht ik hequote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beste van Arctic Monkeys staat er niet in (505) en de op een na beste (Mardy Bum) ook niet
Fake tales ook nietquote:
Ja, die Evergreenlijst is weer wat te gezapig om echt goed te zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met Cliff en de Cats heb je dus gewoon de halve lijst.
Hmm, wat dat betreft zou een gehoorapparaat wel een uitkomst zijn. Als iets je niet aanstaat zet je dat ding gewoon ff uitquote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staan je gehoorapparaten wel aan??
Volgens mij is 505 daar ook pas 1 of 2 jaar genoteerd nu. Maar wel terecht. Klassieker. Als ie volgend jaar in keuzelijst staat, komt ie erin.quote:Op zondag 27 december 2020 12:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat 505 er toch echt een keer in zou komen ja. In de Tijdloze van StuBru ook altijd erg hoog genoteerd dacht ik he
quote:Op zondag 27 december 2020 12:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Die hadden gewoon op hun hoogtepunt moeten stoppen. Na twee singles dus.
quote:
Echt wel, Do I Wanna Know staat er gewoon in.quote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beste van Arctic Monkeys staat er niet in (505) en de op een na beste (Mardy Bum) ook niet
Het heeft best mooie momentjes maar het is zo zoetsappig als wat en mist toch wel wat nummers die in de Top 2000 anno 2005 stonden die het wat meer schwung zouden geven.quote:Op zondag 27 december 2020 12:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die Evergreenlijst is weer wat te gezapig om echt goed te zijn.
Water is natquote:Op zondag 27 december 2020 12:36 schreef Evenstar het volgende:
Stemplaat waar Gijs even hele intro vol lult
Zonder twijfel inderdaadquote:Op zondag 27 december 2020 12:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij is 505 daar ook pas 1 of 2 jaar genoteerd nu. Maar wel terecht. Klassieker. Als ie volgend jaar in keuzelijst staat, komt ie erin.
Het is toch een kwartet?quote:
Zo is het leven, maar het kan ook meevallen.quote:
En als ik de presentatoren en jingles hoor denk ik: echt niet alles uit de oude Top 2000s zou nu beter zijn. Sommige jingles echt te oubollig.quote:Op zondag 27 december 2020 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het heeft best mooie momentjes maar het is zo zoetsappig als wat en mist toch wel wat nummers die in de Top 2000 anno 2005 stonden die het wat meer schwung zouden geven.
dat kan alleen Gijs op meesterlijke wijzequote:
Leuk spel voor tussendoorquote:
zit je daar ook?quote:Op zondag 27 december 2020 12:37 schreef essnhills het volgende:
Ik vind dit van die chille huiskamermuziek
Ca va bien!quote:Op zondag 27 december 2020 12:37 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, ik heb mijn boodschappen gehaald. Het gaat straks harder regenen, dus ik ben blij dat ik binnen ben
De cava was volgens het blaadje van 8 naar 4 euro afgeprijsd, maar ik hoefde maar 2 euro te betalen. Dan smaakt ie vast net iets lekkerder
Volgens mij is meneerHJM wel een goede.quote:Op zondag 27 december 2020 12:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]yes.
Morgen mijn vloer ophalen en meneerHJM is nu de laatste dingen aan het schilderen dus komt goed.
Mwah, ik vind die oude jingles nog altijd 10x beter dan de jingles die de Top 2000 nu gebruikt.quote:Op zondag 27 december 2020 12:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En als ik de presentatoren en jingles hoor denk ik: echt niet alles uit de oude Top 2000s zou nu beter zijn. Sommige jingles echt te oubollig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |