Zonder twijfel inderdaadquote:Op zondag 27 december 2020 12:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij is 505 daar ook pas 1 of 2 jaar genoteerd nu. Maar wel terecht. Klassieker. Als ie volgend jaar in keuzelijst staat, komt ie erin.
Het is toch een kwartet?quote:
Zo is het leven, maar het kan ook meevallen.quote:
En als ik de presentatoren en jingles hoor denk ik: echt niet alles uit de oude Top 2000s zou nu beter zijn. Sommige jingles echt te oubollig.quote:Op zondag 27 december 2020 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het heeft best mooie momentjes maar het is zo zoetsappig als wat en mist toch wel wat nummers die in de Top 2000 anno 2005 stonden die het wat meer schwung zouden geven.
dat kan alleen Gijs op meesterlijke wijzequote:
Leuk spel voor tussendoorquote:
zit je daar ook?quote:Op zondag 27 december 2020 12:37 schreef essnhills het volgende:
Ik vind dit van die chille huiskamermuziek
Ca va bien!quote:Op zondag 27 december 2020 12:37 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, ik heb mijn boodschappen gehaald. Het gaat straks harder regenen, dus ik ben blij dat ik binnen ben
De cava was volgens het blaadje van 8 naar 4 euro afgeprijsd, maar ik hoefde maar 2 euro te betalen. Dan smaakt ie vast net iets lekkerder
Volgens mij is meneerHJM wel een goede.quote:Op zondag 27 december 2020 12:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]yes.
Morgen mijn vloer ophalen en meneerHJM is nu de laatste dingen aan het schilderen dus komt goed.
Mwah, ik vind die oude jingles nog altijd 10x beter dan de jingles die de Top 2000 nu gebruikt.quote:Op zondag 27 december 2020 12:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En als ik de presentatoren en jingles hoor denk ik: echt niet alles uit de oude Top 2000s zou nu beter zijn. Sommige jingles echt te oubollig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |