Ringleiding jonguh!quote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staan je gehoorapparaten wel aan??
Die hadden gewoon op hun hoogtepunt moeten stoppen. Na twee singles dus.quote:
Je zou zeggen dat 505 er toch echt een keer in zou komen ja. In de Tijdloze van StuBru ook altijd erg hoog genoteerd dacht ik hequote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beste van Arctic Monkeys staat er niet in (505) en de op een na beste (Mardy Bum) ook niet
Fake tales ook nietquote:
Ja, die Evergreenlijst is weer wat te gezapig om echt goed te zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met Cliff en de Cats heb je dus gewoon de halve lijst.
Hmm, wat dat betreft zou een gehoorapparaat wel een uitkomst zijn. Als iets je niet aanstaat zet je dat ding gewoon ff uitquote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staan je gehoorapparaten wel aan??
Volgens mij is 505 daar ook pas 1 of 2 jaar genoteerd nu. Maar wel terecht. Klassieker. Als ie volgend jaar in keuzelijst staat, komt ie erin.quote:Op zondag 27 december 2020 12:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat 505 er toch echt een keer in zou komen ja. In de Tijdloze van StuBru ook altijd erg hoog genoteerd dacht ik he
quote:Op zondag 27 december 2020 12:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Die hadden gewoon op hun hoogtepunt moeten stoppen. Na twee singles dus.
quote:
Echt wel, Do I Wanna Know staat er gewoon in.quote:Op zondag 27 december 2020 12:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beste van Arctic Monkeys staat er niet in (505) en de op een na beste (Mardy Bum) ook niet
Het heeft best mooie momentjes maar het is zo zoetsappig als wat en mist toch wel wat nummers die in de Top 2000 anno 2005 stonden die het wat meer schwung zouden geven.quote:Op zondag 27 december 2020 12:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die Evergreenlijst is weer wat te gezapig om echt goed te zijn.
Water is natquote:Op zondag 27 december 2020 12:36 schreef Evenstar het volgende:
Stemplaat waar Gijs even hele intro vol lult
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |