zo zou ik het weerbericht wel vaker willen horen.quote:Op zondag 27 december 2020 12:03 schreef essnhills het volgende:
Het waait gewoon tyfushard, ben meerdere wakker geworden door de wind vannacht. Dit was het weerbericht
Maar ik wel.quote:
Da's al de hele weekquote:Op zondag 27 december 2020 12:03 schreef Zorro het volgende:
Er is gewoon echt niks te melden in het nieuws hoor ik wel.
95% van de stemmers op You oughta know vindt paardensport kut had er ook kunnen staan.quote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef peaceman het volgende:
5% van de stemmers op You oughta know kijkt het liefst naar paardensport
Dat is vaak wel het eerlijke verhaalquote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zo zou ik het weerbericht wel vaker willen horen.
'je wordt zeiknat buiten dus blijf lekker binnen, want van die kutregen wordt je ook niet blij van'
Anders heb je gratis lichaamsbewegingquote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
Onze lampjes kerstboom in de voortuin waait nog net niet weg. Hopelijk gaat het goed vandaag.
Het jaagt wel echt mensen weg hoor. Maar het zal wel een efficienter verdienmodel leveren ofzoquote:
En die andere 95% dan?quote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef peaceman het volgende:
5% van de stemmers op You oughta know kijkt het liefst naar paardensport
We zullen elkaar dan nog vast wel weer tegenkomen.quote:Op zondag 27 december 2020 12:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoi essnhills![]()
![]()
Ow dan neem jij het nu dus weer over![]()
![]()
Al ben ik er morgen ook weer bijMis de muziek en het meeluisteren / posten wel
Meestal gaat er op de kerstdagen ook wel een bekend iemand doodquote:Op zondag 27 december 2020 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er speelt toch ook niets in de wereld? Heerlijk zo in onze bubbel.
ja, maar dat klinkt zo negatiefquote:Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
95% van de stemmers op You oughta know vindt paardensport kut had er ook kunnen staan.
statistisch heeft dit ook helemaal geen relevantie. Dit zal ook eerder dom toeval zijn dan daadwerkelijke correlatie.quote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dit soort nietszeggende statistieken zijn echt fun
Zou Miss Montreal ook door de wind wakker zijn geworden?quote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beter wakker worden door de wind dan wakker worden met een wind
Ik denk dat ik hem laat wegwaaien danquote:Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Anders heb je gratis lichaamsbeweging
Dat hangt er maar net vanafquote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beter wakker worden door de wind dan wakker worden met een wind
De lampjeskerstboom in tegenstelling tot de lamploze kerstbomen of tot de reguliere lampjesbomen?quote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
Onze lampjes kerstboom in de voortuin waait nog net niet weg. Hopelijk gaat het goed vandaag.
Hey Essquote:Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zullen elkaar dan nog vast wel weer tegenkomen.
Mijn eerste uurlijstje hier was iig een goede start, met maar 1 nummer die ik wél kende van te voren
Je post al een aantal jaar mee toch in dit topic? Dan moet je toch wel meer nummers kennen inmiddelsquote:Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zullen elkaar dan nog vast wel weer tegenkomen.
Mijn eerste uurlijstje hier was iig een goede start, met maar 1 nummer die ik wél kende van te voren
Erg vreemd, want de coronapandemie is eerder begonnen en nog steeds bezig.quote:Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef Kopiko het volgende:
Reclameblok duurt inmiddels langer dan de corona-pandemie.
En dan krijgen we nu ook nog eens Staverman met zijn oeverloos gezwam....quote:Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef Kopiko het volgende:
Reclameblok duurt inmiddels langer dan de corona-pandemie.
Precies! Er was geloof ik heel even een reclame die zo gingquote:Op zondag 27 december 2020 12:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zo zou ik het weerbericht wel vaker willen horen.
'je wordt zeiknat buiten dus blijf lekker binnen, want van die kutregen wordt je ook niet blij van'
Ongetwijfeld zat ze daarna Rechtop in de windquote:Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou Miss Montreal ook door de wind wakker zijn geworden?
98%quote:Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn er eigenlijk cijfers over hoeveel procent van de berichten van Fok dezer dagen bij deze topicreeks vandaan komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |