Zoo dat was een partijtje erg.quote:Op zondag 27 december 2020 12:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik maar denken dat het niet slechter kon na de samenwerking tussen Lou Reed en Metallica
Ik qua muziek ook, maar ik trek Tarja's stem heel slecht, too much operettequote:Op zondag 27 december 2020 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van mijn favorieten van ze, sowieso heb ik meer met hun oudere werk. Ligt dichter bij wat ik normaal leuk vind in metal. Dead Boy's Poem
Maar helaas is dat niet bekend bij het wat grotere publiek.
Parodie op een voetbalvereniging.quote:
jij ook goede middagquote:
Oja, AZ moet vanmiddag. Top 2000/dartsen/voetbal meervoudigtakengenot.quote:
Van bepaalde groepen moet het stemrecht worden ontnomenquote:Op zondag 27 december 2020 12:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Omdat er (helaas) voldoende op is gestemd blijkbaar....
Ik snap het gezeur daarover ook niet zo. Ik vind het juist leuk om mensen te zien die het naar hun zin hebben. Als het je irriteert moet je maar gewoon naar de radiostream luisteren. En als je ook een hekel hebt aan voorgelezen berichtjes of af en toe een telefoongesprekje met een luisteraar, kan je altijd nog een enkeltje Spotify regelen.quote:Op zondag 27 december 2020 12:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zijn jullie vreselijk saai zeg.
Is leuk toch. Moet alles maar keurig in het gareel, bang om te laten zien dat je wel eens ongegeneerd lol kan hebben en bij wil dragen aan een beetje sfeer op beeld?
Jup, gelukkig bij Moondance dan weer niet zoveel last vanquote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik qua muziek ook, maar ik trek Tarja's stem heel slecht, too much operette
Ja dit wordt echt 6 schermen bedienenquote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, AZ moet vanmiddag. Top 2000/dartsen/voetbal meervoudigtakengenot.
Ondeugend boekhouden.quote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Parodie op een voetbalvereniging.
Ik voel de drukquote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar hebben we Feyenoord voor.quote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Parodie op een voetbalvereniging.
Je bent wel consequent.quote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef D. het volgende:
Iemand zei al iets over een draak van een nummer
Ow, dat was ik
Ik beperk mij tot pijltjesgooien en dit topic (ja en de radio)quote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dit wordt echt 6 schermen bedienen
ook weer premier league straks, wordt weer lekker multitasken vandaag.quote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het laatste dusquote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
... dat je het nog nooit gehoord hebt?
Of gewoon: vreselijk, dit?
Coldplaystemmersquote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van bepaalde groepen moet het stemrecht worden ontnomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ook meteen op een nette 689e plek!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
vrouwen?quote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van bepaalde groepen moet het stemrecht worden ontnomen
Ho ho klagen en zeiken is een essentieel onderdeel van deze week in dit topic.quote:Op zondag 27 december 2020 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap het gezeur daarover ook niet zo. Ik vind het juist leuk om mensen te zien die het naar hun zin hebben. Als het je irriteert moet je maar gewoon naar de radiostream luisteren. En als je ook een hekel hebt aan voorgelezen berichtjes of af en toe een telefoongesprekje met een luisteraar, kan je altijd nog een enkeltje Spotify regelen.
2008 usersquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 12:27 schreef Isorden het volgende:
Huidige Top 30 vanaf het begin van de lijst:Schandalig, ik sta er nog niet eens inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Je moet na al die jaren toch wel flink wat hebben... opgestoken is misschien een leuk woord bij dit liedje?quote:
Ja darten en Top 2000 allebei forummend is niet te doen.quote:Op zondag 27 december 2020 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik beperk mij tot pijltjesgooien en dit topic (ja en de radio)
Je hebt nog een paar posts in te halen jaquote:Op zondag 27 december 2020 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schandalig, ik sta er nog niet eens in
En zo is hetquote:Op zondag 27 december 2020 12:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Ho ho klagen en zeiken is een essentieel onderdeel van deze week in dit topic.
En uiteindelijk vinden we elkaar allemaal liev
Testen!quote:Op zondag 27 december 2020 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een loopneus jongens. Hoop niet dat het door het scherm besmet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |