Ja dat inderdaad. Deze mensen zijn veel meer betrokken. Leuker om te zien vind ik.quote:Op zondag 27 december 2020 12:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Merk wel dat ik met publiek in het café veel vaker naar het scherm zat te turen dan nu met de zoomers
Dat is het ook, maar dat maakt het niet oke.quote:Op zondag 27 december 2020 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja heel bijzonder. Urk is daar ook een voorbeeld van. Ik sprak een collega die in Urk woont en hadden we het erover, hij: ach gewoon wat jongeren die zich vervelen...![]()
Op Urk, Diaan. Op Urk!quote:Op zondag 27 december 2020 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja heel bijzonder. Urk is daar ook een voorbeeld van. Ik sprak een collega die in Urk woont en hadden we het erover, hij: ach gewoon wat jongeren die zich vervelen...![]()
Bwoah, ik vind hem in zijn eigen programma maar matig...Wouter van der Goes daarentegen...dat vind ik wel een held.quote:
Krijgt crew korting ja? Dan misschien wel doen ja.quote:Op zondag 27 december 2020 12:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Anders gaat FOK! failliet.
Maar zeker voor de crew is een abo echt goedkoop. Kleine moeite.
Ohja, dat is wel een valide reden om naar buiten te gaan iddquote:Op zondag 27 december 2020 12:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Snap ik, maar koffie was niet genoeg voor mijn kater
Staat er drie keer op zelfsquote:Op zondag 27 december 2020 12:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Met het geniale 21st Century Schizoid Man ook erop
de jeugd is niet meer gewend om een hobby te hebben. alles moet voorgekauwd worden.quote:Op zondag 27 december 2020 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar dat maakt het niet oke.
Precies maar hoe laconiek hij erover deed... vond ik wel bijzonder.quote:Op zondag 27 december 2020 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar dat maakt het niet oke.
zo duur is het uberhaupt niet toch?quote:Op zondag 27 december 2020 12:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Anders gaat FOK! failliet.
Maar zeker voor de crew is een abo echt goedkoop. Kleine moeite.
De youtube-generatiequote:Op zondag 27 december 2020 12:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
de jeugd is niet meer gewend om een hobby te hebben. alles moet voorgekauwd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |