Nou ben goed gaat, meer door verhuizen ookquote:Op zondag 27 december 2020 12:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
‘S avonds een meid, ‘s middags een meid
Hehequote:Op zondag 27 december 2020 12:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet na al die jaren toch wel flink wat hebben... opgestoken is misschien een leuk woord bij dit liedje?
quote:Op zondag 27 december 2020 12:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja darten en Top 2000 allebei forummend is niet te doen.
Maar ik ben momenteel Max Hopp qua postranking. Daar wil ik wel van af
Door niet te posten kom je daar ook wel van af.quote:Op zondag 27 december 2020 12:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja darten en Top 2000 allebei forummend is niet te doen.
Maar ik ben momenteel Max Hopp qua postranking. Daar wil ik wel van af
quote:Op zondag 27 december 2020 12:27 schreef Isorden het volgende:
Huidige Top 30 vanaf het begin van de lijst:En vanaf begin vd topicreeks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Doorposten danquote:Op zondag 27 december 2020 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schandalig, ik sta er nog niet eens in
Corona alarmquote:Op zondag 27 december 2020 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een loopneus jongens. Hoop niet dat het door het scherm besmet.
Of coursequote:Op zondag 27 december 2020 12:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar als het nodig is stel ik mijn mening wel bij
Jullie begonnen allemaal gewoon te vroeg, ik had dingen te doen met Kerstquote:Op zondag 27 december 2020 12:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar posts in te halen ja
quote:Op zondag 27 december 2020 12:27 schreef Isorden het volgende:
Huidige Top 30 vanaf het begin van de lijst:Zo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Dat riep de schoonmaker met een enorme bos dreadlocks op station zwolle nog wel eensquote:
Bob Dylan ja.quote:
Test matches zijn pas volgend jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |