SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Ik heb heel wat live gezien, maar Gary Moore niet. Je hebt gelijk hoor. Maar ik kan nog wel genieten van Dire Straits.quote:Op zondag 27 december 2020 01:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja nou. Heb je ooit Gary Moore live gezien? Die speelde Still got the blues ... het HELE ALBUM live precies zoals de plaat was. Geen noot extra. Briljant album maar live wil ik toch wel wat extra.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik heb gewoonquote:Op zondag 27 december 2020 01:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind t wel knap hoe mensen ook nog de tijd hebben hun post van een gepaste PI te voorzien
Het Top 2000-topic is topsport.quote:
Er is inderdaad iets niet helemaal begrepenquote:Op zondag 27 december 2020 01:10 schreef PzKpfw het volgende:
Dit soort platen snap ik echt niet in de lijst. Dan heb je het niet helemaal begrepen.
quote:Op zondag 27 december 2020 01:09 schreef Gretzl het volgende:
Dit horen en dan weer bedenken dat de grootste epic van Nina Simone nog nooit in de Top 2000 heeft gestaan.Sinnerman zou echt een epische binnenkomer zijn. Vraag me wel af waar ze em dan af zouden kappen eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
quote:Op zondag 27 december 2020 01:09 schreef Gretzl het volgende:
Dit horen en dan weer bedenken dat de grootste epic van Nina Simone nog nooit in de Top 2000 heeft gestaan.Je bent (zie onder je bericht) de enige niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb die gekozen om mijn onzekerheid te verbergenquote:Op zondag 27 december 2020 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb gewoon [ afbeelding ] als standaard ingesteld omdat Den Helder (langjarig gezien) de zonnigste plaats van Nederland is!
Jazeker.quote:Op zondag 27 december 2020 01:11 schreef skysherrif het volgende:
Aint got no i got life vind ik erg tof
zal er wel in staan toch?
quote:Op zondag 27 december 2020 01:10 schreef PzKpfw het volgende:
Dit soort platen snap ik echt niet in de lijst. Dan heb je het niet helemaal begrepen.
Ja, wat is het nou?quote:
Heb gewoon standaard een ding...luiheid enzoquote:Op zondag 27 december 2020 01:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind t wel knap hoe mensen ook nog de tijd hebben hun post van een gepaste PI te voorzien
Niet.quote:Op zondag 27 december 2020 01:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Sinnerman zou echt een epische binnenkomer zijn. Vraag me wel af waar ze em dan af zouden kappen eigenlijk
Neem dan Princequote:Op zondag 27 december 2020 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb heel wat live gezien, maar Gary Moore niet. Je hebt gelijk hoor. Maar ik kan nog wel genieten van Dire Straits.
Kijken daar echt zoveel users naar? Ik ben al blij als ik de tijd heb om door alle berichten heen te scrollen en de meeste tekst te lezenquote:Op zondag 27 december 2020 01:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Duidelijk.quote:Op zondag 27 december 2020 01:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb die gekozen om mijn onzekerheid te verbergen
Gewoon kut.quote:
Ja die wel natuurlijk. Maar sinnerman moet er natuurlijk ook inquote:Op zondag 27 december 2020 01:11 schreef skysherrif het volgende:
Aint got no i got life vind ik erg tof
zal er wel in staan toch?
Als ze hem niet volledig draaien hoeft het van mij niet. Een nummer als Let It Happen of Thinking of a Place kappen ze tegenwoordig ook niet meer af.quote:Op zondag 27 december 2020 01:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Sinnerman zou echt een epische binnenkomer zijn. Vraag me wel af waar ze em dan af zouden kappen eigenlijk
quote:Op zondag 27 december 2020 01:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze heb ik ook echt nooit van m'n leven eerder gehoord
Ik koos de mijne omdat niemand die ooit gebruikt.quote:Op zondag 27 december 2020 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb gewoon [ afbeelding ] als standaard ingesteld omdat Den Helder (langjarig gezien) de zonnigste plaats van Nederland is!
Welcomeeeeeequote:Op zondag 27 december 2020 01:13 schreef houdjemond het volgende:
Beter hebben jullie allemaal gedanst op le Lacs
Ik krijg wel altijd een unheimisch gevoel van dat vraagteken.quote:Op zondag 27 december 2020 01:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik koos de mijne omdat niemand die ooit gebruikt.
Ik dans uitsluitend op alcohol.quote:Op zondag 27 december 2020 01:13 schreef houdjemond het volgende:
Als ik dans gaat niemand daar blij van worden hoorquote:Op zondag 27 december 2020 01:13 schreef houdjemond het volgende:
Dat klopt bij die 2 idd. Zijn nog wel genoeg nummers die wel ingekort of afgekapt worden helaasquote:Op zondag 27 december 2020 01:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als ze hem niet volledig draaien hoeft het van mij niet. Een nummer als Let It Happen of Thinking of a Place kappen ze tegenwoordig ook niet meer af.
Nouja, ik ben (door mijn vader) fan van Neil Young. 19x live gezien. En die is ook ieder concert weer anders. Speelt ook gerust een Down by the River-versie (9 minuten op album) live van 30 minutenquote:Op zondag 27 december 2020 01:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Neem dan Prince8x Sign of the Times gezien in 1987 en ze waren allemaal anders. Ook erg nat
Maar wat ik al zei: zo 1x per jaar trek ik muziek meer dan de rest van het jaar. Dire Straits is zo'n band. Coldplay ook trouwens. Vaak zooooooooo saai maar 1x per jaar mag het. Clocks leuk maar de rest meh
Ik gebruik wel gewoon een toepasselijke PI wanneer nodig trouwens.quote:Op zondag 27 december 2020 01:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik koos de mijne omdat niemand die ooit gebruikt.
Check!quote:Op zondag 27 december 2020 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik gebruik wel gewoon een toepasselijke PI wanneer nodig trouwens.
En die dan in potjes verkopenquote:Op zondag 27 december 2020 01:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Coldplay drie minuten lang scheten zou laten sluit ik niet uit dat we een nieuwe nummer 1 hebben.
jij bent niet gevraagd mee te doen?quote:Op zondag 27 december 2020 01:15 schreef Poppejans het volgende:
Kappen met dit niet-lollige geneuzel
Ik vind dat bij reviews over producten ook altijd zo irritant:quote:
Ga ik zometeen ook doenquote:Op zondag 27 december 2020 01:16 schreef ok01 het volgende:
Op dit soort momenten wil ik bijna stoppen met luisteren
Toffe zegquote:Op zondag 27 december 2020 01:15 schreef Gretzl het volgende:
Ook maar even een standaard PI ingesteld (maar wat heb ik er aan)
Morgen doet ie ‘m weer 😅quote:Op zondag 27 december 2020 01:16 schreef ok01 het volgende:
Ja, maar je moet de Kensingtonstemmer die wel van schijtlol houden wel te vriend houden!quote:Op zondag 27 december 2020 01:16 schreef Gretzl het volgende:
Over zendtijdverspilling gesproken. In deze minuten kun je ook een mooi nummer volledig draaien ipv op rare wijze afkappen.
Ik straal oninteressantheid uit door mn kop en Slipknot shirt vrees ikquote:Op zondag 27 december 2020 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent niet gevraagd mee te doen?
Had je anders verwachtquote:Op zondag 27 december 2020 01:16 schreef MTheBassman het volgende:
we weten dus waar al die extra 8 uur aan besteed zijn nu
Maar... wat resteert er dan nog...quote:Op zondag 27 december 2020 01:16 schreef ok01 het volgende:
Draag je ook een masker?quote:Op zondag 27 december 2020 01:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik straal oninteressantheid uit door mn kop en Slipknot shirt vrees ik
Beste wat je kunt doen: alle laagste en hoogste reviews niet lezen. Die personen die echt een review posten zullen meestal geen 100% of 0% geven als review.quote:Op zondag 27 december 2020 01:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind dat bij reviews over producten ook altijd zo irritant:
Klant A: beste product ooit, je zult geen spijt krijgen, mijn leven is fantastisch nu!!!1
Klant B: slechtste product ooit, flutkwaliteit en weggegooid geld!!1
Nee, dat is misschien nog wel het ergste van allemaalquote:
Moet je trots op zijnquote:Op zondag 27 december 2020 01:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik straal oninteressantheid uit door mn kop en Slipknot shirt vrees ik
En toch doet ie het. En ik vind Gijs serieus meevallen hoorquote:Op zondag 27 december 2020 01:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een hele prestatie
Das wel een fijne quilty pleasurequote:Op zondag 27 december 2020 01:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga voor een andere Mr President denk ik.
Guilty pleasures bestaan niet.quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Das wel een fijne quilty pleasure
Een saladekom met een beetje pech.quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef houdjemond het volgende:
Nou, allemaal saladekom op je hoofd en schijtlollig zoomen.
Man wat een armoede.
Heb ik nog iets gemist?
Muzikale armoede ja.quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef houdjemond het volgende:
Man wat een armoede.
Heb ik nog iets gemist?
Nee eigenlijk niks.quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef houdjemond het volgende:
Man wat een armoede.
Heb ik nog iets gemist?
Tot morgenquote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ok, deze is wel de druppel. Tot morgen
Alleen schuld of alleen pleasure?quote:
Ok, ik hou gewoon van het foute uurquote:
Dat wel ja... Beautiful Traumaquote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Gretzl het volgende:
Wel raar dat een nummer als deze nog steeds populairder is dan Beautiful Trauma of Sober, die zowel recenter zijn als meer pit hebben
Saaie Coldplay platenquote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef houdjemond het volgende:
Man wat een armoede.
Heb ik nog iets gemist?
quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Toch nog wat protestmuziek uitgebracht na de hippetijd.quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Gretzl het volgende:
Wel raar dat een nummer als deze nog steeds populairder is dan Beautiful Trauma of Sober, die zowel recenter zijn als meer pit hebben
later kerelquote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Je geeft wel snel op hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ziedende armkrasmeisjes vinden dit mooi.quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Gretzl het volgende:
Zo komen we nooit aan het 100ste topic.quote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
G_B
Ik ga ook het mandje opzoeken, veel plezier nog!
Nee het valt een beetje tegen nu qua muzikaal genotquote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb net een uur of anderhalf Among Us met een aantal fokkers gedaan en zie nu dat er weinig echt goede liedjes langskomen. mweh, ik weet niet of ik dit nog lang volhoud
quote:Jeroen van Inkel noemt Nina Simone net een zanger.![]()
Maf ze!quote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
G_B
trusten, ouwe reus.quote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
G_B
quote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
G_B
... is dat iets in KELquote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb net een uur of anderhalf Among Us met een aantal fokkers gedaan
Gewoon minder kritisch zijn en genieten!quote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee het valt een beetje tegen nu qua muzikaal genot
Nee! Placebo ook niet! MamaHJM zong ook dapper mee over vriendjes met wiet.. mooie dingen.quote:
Trustequote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
G_B
Sleep well StopMakingSenseoquote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
G_B
Meer drinken, bedoel je eigenlijk.quote:Op zondag 27 december 2020 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon minder kritisch zijn en genieten!
Witwel hoor.quote:
Dat helpt wel ja. Genieten sowieso. Zelf met mwhe platenquote:Op zondag 27 december 2020 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon minder kritisch zijn en genieten!
Ja.quote:Op zondag 27 december 2020 01:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Meer drinken, bedoel je eigenlijk.
Ik whitney of ik daar zo veel zin in heb eerlijk gezegd.quote:
Zuipen zuipen zuipenquote:Op zondag 27 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
Zooo, mevrouw Pippen is naar bed. Nu kan ik serieus gaan drinken.
Wat heb je in de kast staan?quote:Op zondag 27 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
Even de wansmaak wegspoelen.quote:Op zondag 27 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
Zo overleef ik carnaval altijd. Na een liter of 10 valt zelfs Snollebollekes wel mee.quote:
Ben ik te Armin?quote:Op zondag 27 december 2020 01:23 schreef Dagoduck het volgende:
Zo rond Armin weer ff nieuw flesje bier pakken denk ik.
Mijn Pippies doen dit ook. Wat... is Among Us eigenlijk?quote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb net een uur of anderhalf Among Us met een aantal fokkers gedaan en zie nu dat er weinig echt goede liedjes langskomen. mweh, ik weet niet of ik dit nog lang volhoud
Haha, nee, gelukkig niet.quote:
Volgend uur komt er nog wat en dan is het echt heel lang wachten tot handle with carequote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
Soort Home Alone-gevoelquote:Op zondag 27 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
Pfff denk dat ik daar wel 20 liter voor nodig hebquote:Op zondag 27 december 2020 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo overleef ik carnaval altijd. Na een liter of 10 valt zelfs Snollebollekes wel mee.
Nee, Armin van Buuren Lenny Ren!quote:
Zie de post onder je! Een vermakelijk en makkelijk spelletje voor als je je verveelt.quote:Op zondag 27 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn Pippies doen dit ook. Wat... is Among Us eigenlijk?
Alle single malt Islays en Dalwhinnie. En Famous Grouse voor bezoek die whisky door de cola wilquote:
Armand van Buren lijkt me een vreemde mash-up.quote:
Zooooooquote:Op zondag 27 december 2020 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik jou weg kan drinken
Daar hebben we Call of Duty voorquote:Op zondag 27 december 2020 01:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zie de post onder je! Een vermakelijk en makkelijk spelletje voor als je je verveelt.
Ben wel benieuwd eigenlijk. Als Armin meuk met Marco kan maken moet iets tofs met Armand ook wel lukkenquote:Op zondag 27 december 2020 01:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Armand van Buren lijkt me een vreemde mash-up.
Ik drink jou dan waarschijnlijk wel weer onder de tafel.quote:Op zondag 27 december 2020 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik jou weg kan drinken
Van dit uur krijg ik geen stramme hamster nee.quote:Op zondag 27 december 2020 01:26 schreef MTheBassman het volgende:
dit is toch eigenlijk geen geweldig uur. Met schijtlollige Jeroen wordt het nog minder
Das wel een topper jaquote:Op zondag 27 december 2020 01:27 schreef skysherrif het volgende:
Free Fallin redt dit uur nog wel bijna eigenhandig
Ze gingen als een malle?quote:Op zondag 27 december 2020 01:26 schreef Berkery het volgende:
Mijn laatste voor vandaag
[ afbeelding ]
Daar praten we dus niet meer meequote:Op zondag 27 december 2020 01:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij houdt niet van Nina Simone en lijkt het te menen
Ben een paar jaar geleden begonnen met de kast leeg te drinken hier (drink eigenlijk alleen maar bier). Maar alle whisk(e)y's (niets speciaals) zijn nu op en gister de Disaronno. Staat nog safari en amaranto ofzo en ouzoquote:Op zondag 27 december 2020 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alle single malt Islays en Dalwhinnie. En Famous Grouse voor bezoek die whisky door de cola wil
Jep hoe raadt je t zo...quote:Op zondag 27 december 2020 01:27 schreef Evenstar het volgende:
Denk dat ze hgebben gevraagd om klokken te pakken
Gemaakte interactie dus, en daar sta je dan 7 uur voor in de digitale wachtrijquote:Op zondag 27 december 2020 01:27 schreef TheVulture het volgende:
Die mensen op Zoom worden geïnstrueerd toch? Net met die honden en nu met die klokken
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 27 december 2020 01:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik drink jou dan waarschijnlijk wel weer onder de tafel.
zo erg kan je spontaan niet zijnquote:Op zondag 27 december 2020 01:27 schreef TheVulture het volgende:
Die mensen op Zoom worden geïnstrueerd toch? Net met die honden en nu met die klokken
En bij Yellow Submarine met de duikbrillen.quote:Op zondag 27 december 2020 01:27 schreef TheVulture het volgende:
gisternacht was er wel een guy in een zwarte sweater en kersmuts op die duidelijk wat had geslikt/gesnovenquote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef Karina het volgende:
Waarom doet niemand iets ontzettend stoms op die zoom? Je blote reet flashen of zo.
Die jongens die gisteren stripten op It's Raining Men vond ik best leuk, totdat ik me besefte dat het totaal gescript wasquote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef Karina het volgende:
Waarom doet niemand iets ontzettend stoms op die zoom? Je blote reet flashen of zo.
Is al 2x gebeurd... helaas.quote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef Karina het volgende:
Geen idee maar ik vind het leuk om naar ze te kijken.quote:Op zondag 27 december 2020 01:27 schreef TheVulture het volgende:
Safari is echt een middelbare school drankjequote:Op zondag 27 december 2020 01:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben een paar jaar geleden begonnen met de kast leeg te drinken hier (drink eigenlijk alleen maar bier). Maar alle whisk(e)y's (niets speciaals) zijn nu op en gister de Disaronno. Staat nog safari en amaranto ofzo en ouzo
paar seconde vertraging wellicht om dat te kunnen voorkomen?quote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef Karina het volgende:
Over The Script gesproken ...quote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jep hoe raadt je t zo...
Boring dit. Ook de mensen die ze filmen
Liesjequote:Op zondag 27 december 2020 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vind het leuk om naar ze te kijken.Serieus.
Net als vorige week bij SR?quote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef Karina het volgende:
was net nog hoorquote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef Karina het volgende:
Zeven uur?quote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Gemaakte interactie dus, en daar sta je dan 7 uur voor in de digitale wachtrij
Dat was p0rnquote:
Net als pisang Ambonquote:Op zondag 27 december 2020 01:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Safari is echt een middelbare school drankje![]()
Hoe oud is die fles
Alles in die kast is minimaal 15 jaar oud denk ik.quote:Op zondag 27 december 2020 01:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe oud is die fles
quote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Alleen mensen van zestien of extreme kneuzen gaan prat op hoe goed ze kunnen drinken
Dat blijkt.quote:Op zondag 27 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
Klopt, maar dat is een detail.quote:
Daar heb ik je naam en woonplaats voor nodig.quote:Op zondag 27 december 2020 01:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet deze erbij op mijn stemlijst voor volgend jaar... sue me
Ja ik lul ook maar wat maar radio2 kennende houden ze hem express in stand zodat ze weer populair kunnen doen met nieuwsberichtenquote:
Nu nog?quote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Koen.
Dit topic gaat eigenlijk een beetje te snel voor me.
ik snap nog steeds niet hoe ik al die zoete meuk safari, apfelkorn, elpicu, blue curacao ooit kon drinkenquote:Op zondag 27 december 2020 01:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe oud is die fles
Nee joh, paar uurtjes zit ik erin nuquote:
Passoa was het helemaal bij mijquote:
volgens mij is het real time als ik naar het meezingen kijk.quote:Op zondag 27 december 2020 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar seconde vertraging wellicht om dat te kunnen voorkomen?
quote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar heb ik je naam en woonplaats voor nodig.
Niet Marco?quote:Op zondag 27 december 2020 01:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die vieze lucie da weetikveel hoe ze heet heeft dit nummer echt voor mij verpest
ik lees het meestal ook niete cht 100% mee hoorquote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Koen.
Zit best een redactie wel volgens mij.quote:Op zondag 27 december 2020 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar seconde vertraging wellicht om dat te kunnen voorkomen?
Yup.quote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef Gretzl het volgende:
Ik heb dit nummer leren kennen door Lucie Silvas(favoriete zangeres van het eerste uur) en De Vreemdganger
Wie ook?
ik begon met rumquote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet hoe ik al die zoete meuk safari, apfelkorn, elpicu, blue curacao ooit kon drinken![]()
Dat is blijkbaar zo'n fase die iedereen weleens gehad heeft omdat bier bitter en vies nog was (ook al begon ik zelf ook met bier).
We doen niet eens ietsquote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Koen.
Ah. Maar zag best al een tijdje dezelfde gezichten langskomen. Nu wel weer nieuwe.quote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja ik lul ook maar wat maar radio2 kennende houden ze hem express in stand zodat ze weer populair kunnen doen met nieuwsberichten
Nu is het te doen. Een beetje.quote:
Echt héquote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet hoe ik al die zoete meuk safari, apfelkorn, elpicu, blue curacao ooit kon drinken![]()
Dat is blijkbaar zo'n fase die iedereen weleens gehad heeft omdat bier bitter en vies nog was (ook al begon ik zelf ook met bier).
Ja passoa...goede oude onwetende tijd was dat zegquote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Passoa was het helemaal bij mij![]()
Een blue Curacao. Want dat werd dan groen als je het met sinaasappelsap mixte
mmmm true truequote:Op zondag 27 december 2020 01:32 schreef Karina het volgende:
[..]
volgens mij is het real time als ik naar het meezingen kijk.
Ik ga nogsteeds over mijn nek als ik ook maar iets ruik wat neigt naar boswandelingquote:Op zondag 27 december 2020 01:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja passoa...goede oude onwetende tijd was dat zeg
En op de hoeveelste plek sta je nu?quote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee joh, paar uurtjes zit ik erin nu
Die staat er niet meer denk ik. Volgens mij paar jaar terug weggeflikkerd. Zal zo nog eens kijken.quote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Passie, want echte Passoa was te duurquote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slaap ze!quote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mijn mand opzoeken
Nog veel plezier nachtbrakers
Groetjes aan de hondquote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mijn mand opzoeken
Nog veel plezier nachtbrakers
dat heb ik nooit eerder gehoordquote:
Ik drink niet meer, maar ik hield het toen ik nog wel dronk echt alleen op bier en whisky op den duur. soms nog wodka tijdens stappen voor de grap, maar alleen om even snel dronken te wordenquote:Op zondag 27 december 2020 01:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt hé![]()
Drink nu eigenlijk alleen nog maar wijn en single malt.
Het voorspelgefriemel duurt onnodig lang?quote:Op zondag 27 december 2020 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
Waar de fuck blijven de nummers als Graceland enzo of weet ik veel IETS LEUKS.
Jagermeister is mijn kryptoniet.quote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga nogsteeds over mijn nek als ik ook maar iets ruik wat neigt naar boswandeling
Breezer, ook zoiets. Bestaat een breezerslet nog?quote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga nogsteeds over mijn nek als ik ook maar iets ruik wat neigt naar boswandeling
Duurt elk jaar langer inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het voorspelgefriemel duurt onnodig lang?
Ja.quote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Passie, want echte Passoa was te duur
2000 beltquote:Op zondag 27 december 2020 01:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Breezer, ook zoiets. Bestaat een breezerslet nog?
die vieze zoete geuren kan ik al gelijk weer ruikenquote:Op zondag 27 december 2020 01:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja passoa...goede oude onwetende tijd was dat zeg
Die vond ik lekker. De rode en de groenequote:Op zondag 27 december 2020 01:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Breezer, ook zoiets. Bestaat een breezerslet nog?
Rum in cocktails is welquote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat heb ik nooit eerder gehoord![]()
Heb rum nooit lekker gevonden. Mijn pa vind het erg chill met rum maar ik heb er niks mee.
[..]
Ik drink niet meer, maar ik hield het toen ik nog wel dronk echt alleen op bier en whisky op den duur. soms nog wodka tijdens stappen voor de grap, maar alleen om even snel dronken te worden
raketijslikeur en dropshot niet vergeten. die dropshot was echt ranzig manquote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Passie, want echte Passoa was te duur
Of Goldstrikequote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jagermeister is mijn kryptoniet.
Was jij een....quote:Op zondag 27 december 2020 01:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die vond ik lekker. De rode en de groene
Met redbullquote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn fav. festivaldrankjequote:
Ben ik twee zomers geleden een paar dagen goed ziek van geworden op vakantie in Slovenië. Dat spul is na een bepaalde hoeveelheid puur vergif.quote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op zich niet erg, maar als je kijkt wat er allemaal moet wijken voor dit soort meuk...quote:Op zondag 27 december 2020 01:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oja dit is ook al zo'n volledig inwisselbaar niksnummer.
Zeker. Had alle flesjes, ook die uit andere landen en de 0,75 liter flessen.quote:
In Zweden, was het dan meteen iets van Omnipollo?quote:Op zondag 27 december 2020 01:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zoetste wat ik met enige regelmaat dronk als tiener was denk ik Baileys, maar was nooit echt een stevige drinker destijds. Dat kwam pas toen ik bij een evenement in Zweden van een vriend van mij een stout in m'n handen kreeg, en godver wat was die lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |