Ben wel benieuwd eigenlijk. Als Armin meuk met Marco kan maken moet iets tofs met Armand ook wel lukkenquote:Op zondag 27 december 2020 01:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Armand van Buren lijkt me een vreemde mash-up.
Ik drink jou dan waarschijnlijk wel weer onder de tafel.quote:Op zondag 27 december 2020 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik jou weg kan drinken
Van dit uur krijg ik geen stramme hamster nee.quote:Op zondag 27 december 2020 01:26 schreef MTheBassman het volgende:
dit is toch eigenlijk geen geweldig uur. Met schijtlollige Jeroen wordt het nog minder
Das wel een topper jaquote:Op zondag 27 december 2020 01:27 schreef skysherrif het volgende:
Free Fallin redt dit uur nog wel bijna eigenhandig
Ze gingen als een malle?quote:Op zondag 27 december 2020 01:26 schreef Berkery het volgende:
Mijn laatste voor vandaag
[ afbeelding ]
Daar praten we dus niet meer meequote:Op zondag 27 december 2020 01:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij houdt niet van Nina Simone en lijkt het te menen
Ben een paar jaar geleden begonnen met de kast leeg te drinken hier (drink eigenlijk alleen maar bier). Maar alle whisk(e)y's (niets speciaals) zijn nu op en gister de Disaronno. Staat nog safari en amaranto ofzo en ouzoquote:Op zondag 27 december 2020 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alle single malt Islays en Dalwhinnie. En Famous Grouse voor bezoek die whisky door de cola wil
Jep hoe raadt je t zo...quote:Op zondag 27 december 2020 01:27 schreef Evenstar het volgende:
Denk dat ze hgebben gevraagd om klokken te pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |