Maar... wat resteert er dan nog...quote:Op zondag 27 december 2020 01:16 schreef ok01 het volgende:
Op dit soort momenten wil ik bijna stoppen met luisteren
Draag je ook een masker?quote:Op zondag 27 december 2020 01:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik straal oninteressantheid uit door mn kop en Slipknot shirt vrees ik
Beste wat je kunt doen: alle laagste en hoogste reviews niet lezen. Die personen die echt een review posten zullen meestal geen 100% of 0% geven als review.quote:Op zondag 27 december 2020 01:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind dat bij reviews over producten ook altijd zo irritant:
Klant A: beste product ooit, je zult geen spijt krijgen, mijn leven is fantastisch nu!!!1
Klant B: slechtste product ooit, flutkwaliteit en weggegooid geld!!1
Nee, dat is misschien nog wel het ergste van allemaalquote:
Moet je trots op zijnquote:Op zondag 27 december 2020 01:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik straal oninteressantheid uit door mn kop en Slipknot shirt vrees ik
En toch doet ie het. En ik vind Gijs serieus meevallen hoorquote:Op zondag 27 december 2020 01:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een hele prestatie
Das wel een fijne quilty pleasurequote:Op zondag 27 december 2020 01:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga voor een andere Mr President denk ik.
Guilty pleasures bestaan niet.quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Das wel een fijne quilty pleasure
Een saladekom met een beetje pech.quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef houdjemond het volgende:
Nou, allemaal saladekom op je hoofd en schijtlollig zoomen.
Man wat een armoede.
Heb ik nog iets gemist?
Muzikale armoede ja.quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef houdjemond het volgende:
Man wat een armoede.
Heb ik nog iets gemist?
Nee eigenlijk niks.quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef houdjemond het volgende:
Man wat een armoede.
Heb ik nog iets gemist?
Tot morgenquote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ok, deze is wel de druppel. Tot morgen
Alleen schuld of alleen pleasure?quote:
Ok, ik hou gewoon van het foute uurquote:
Dat wel ja... Beautiful Traumaquote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Gretzl het volgende:
Wel raar dat een nummer als deze nog steeds populairder is dan Beautiful Trauma of Sober, die zowel recenter zijn als meer pit hebben
Saaie Coldplay platenquote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef houdjemond het volgende:
Man wat een armoede.
Heb ik nog iets gemist?
quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ok, deze is wel de druppel. Tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |