SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Ik heb heel wat live gezien, maar Gary Moore niet. Je hebt gelijk hoor. Maar ik kan nog wel genieten van Dire Straits.quote:Op zondag 27 december 2020 01:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja nou. Heb je ooit Gary Moore live gezien? Die speelde Still got the blues ... het HELE ALBUM live precies zoals de plaat was. Geen noot extra. Briljant album maar live wil ik toch wel wat extra.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik heb gewoonquote:Op zondag 27 december 2020 01:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind t wel knap hoe mensen ook nog de tijd hebben hun post van een gepaste PI te voorzien
Het Top 2000-topic is topsport.quote:
Er is inderdaad iets niet helemaal begrepenquote:Op zondag 27 december 2020 01:10 schreef PzKpfw het volgende:
Dit soort platen snap ik echt niet in de lijst. Dan heb je het niet helemaal begrepen.
quote:Op zondag 27 december 2020 01:09 schreef Gretzl het volgende:
Dit horen en dan weer bedenken dat de grootste epic van Nina Simone nog nooit in de Top 2000 heeft gestaan.Sinnerman zou echt een epische binnenkomer zijn. Vraag me wel af waar ze em dan af zouden kappen eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
quote:Op zondag 27 december 2020 01:09 schreef Gretzl het volgende:
Dit horen en dan weer bedenken dat de grootste epic van Nina Simone nog nooit in de Top 2000 heeft gestaan.Je bent (zie onder je bericht) de enige niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb die gekozen om mijn onzekerheid te verbergenquote:Op zondag 27 december 2020 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb gewoon [ afbeelding ] als standaard ingesteld omdat Den Helder (langjarig gezien) de zonnigste plaats van Nederland is!
Jazeker.quote:Op zondag 27 december 2020 01:11 schreef skysherrif het volgende:
Aint got no i got life vind ik erg tof
zal er wel in staan toch?
quote:Op zondag 27 december 2020 01:10 schreef PzKpfw het volgende:
Dit soort platen snap ik echt niet in de lijst. Dan heb je het niet helemaal begrepen.
Ja, wat is het nou?quote:
Heb gewoon standaard een ding...luiheid enzoquote:Op zondag 27 december 2020 01:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind t wel knap hoe mensen ook nog de tijd hebben hun post van een gepaste PI te voorzien
Niet.quote:Op zondag 27 december 2020 01:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Sinnerman zou echt een epische binnenkomer zijn. Vraag me wel af waar ze em dan af zouden kappen eigenlijk
Neem dan Princequote:Op zondag 27 december 2020 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb heel wat live gezien, maar Gary Moore niet. Je hebt gelijk hoor. Maar ik kan nog wel genieten van Dire Straits.
Kijken daar echt zoveel users naar? Ik ben al blij als ik de tijd heb om door alle berichten heen te scrollen en de meeste tekst te lezenquote:Op zondag 27 december 2020 01:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Duidelijk.quote:Op zondag 27 december 2020 01:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb die gekozen om mijn onzekerheid te verbergen
Gewoon kut.quote:
Ja die wel natuurlijk. Maar sinnerman moet er natuurlijk ook inquote:Op zondag 27 december 2020 01:11 schreef skysherrif het volgende:
Aint got no i got life vind ik erg tof
zal er wel in staan toch?
Als ze hem niet volledig draaien hoeft het van mij niet. Een nummer als Let It Happen of Thinking of a Place kappen ze tegenwoordig ook niet meer af.quote:Op zondag 27 december 2020 01:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Sinnerman zou echt een epische binnenkomer zijn. Vraag me wel af waar ze em dan af zouden kappen eigenlijk
quote:Op zondag 27 december 2020 01:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze heb ik ook echt nooit van m'n leven eerder gehoord
Ik koos de mijne omdat niemand die ooit gebruikt.quote:Op zondag 27 december 2020 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb gewoon [ afbeelding ] als standaard ingesteld omdat Den Helder (langjarig gezien) de zonnigste plaats van Nederland is!
Welcomeeeeeequote:Op zondag 27 december 2020 01:13 schreef houdjemond het volgende:
Beter hebben jullie allemaal gedanst op le Lacs
Ik krijg wel altijd een unheimisch gevoel van dat vraagteken.quote:Op zondag 27 december 2020 01:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik koos de mijne omdat niemand die ooit gebruikt.
Ik dans uitsluitend op alcohol.quote:Op zondag 27 december 2020 01:13 schreef houdjemond het volgende:
Als ik dans gaat niemand daar blij van worden hoorquote:Op zondag 27 december 2020 01:13 schreef houdjemond het volgende:
Dat klopt bij die 2 idd. Zijn nog wel genoeg nummers die wel ingekort of afgekapt worden helaasquote:Op zondag 27 december 2020 01:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als ze hem niet volledig draaien hoeft het van mij niet. Een nummer als Let It Happen of Thinking of a Place kappen ze tegenwoordig ook niet meer af.
Nouja, ik ben (door mijn vader) fan van Neil Young. 19x live gezien. En die is ook ieder concert weer anders. Speelt ook gerust een Down by the River-versie (9 minuten op album) live van 30 minutenquote:Op zondag 27 december 2020 01:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Neem dan Prince8x Sign of the Times gezien in 1987 en ze waren allemaal anders. Ook erg nat
Maar wat ik al zei: zo 1x per jaar trek ik muziek meer dan de rest van het jaar. Dire Straits is zo'n band. Coldplay ook trouwens. Vaak zooooooooo saai maar 1x per jaar mag het. Clocks leuk maar de rest meh
Ik gebruik wel gewoon een toepasselijke PI wanneer nodig trouwens.quote:Op zondag 27 december 2020 01:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik koos de mijne omdat niemand die ooit gebruikt.
Check!quote:Op zondag 27 december 2020 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik gebruik wel gewoon een toepasselijke PI wanneer nodig trouwens.
En die dan in potjes verkopenquote:Op zondag 27 december 2020 01:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Coldplay drie minuten lang scheten zou laten sluit ik niet uit dat we een nieuwe nummer 1 hebben.
jij bent niet gevraagd mee te doen?quote:Op zondag 27 december 2020 01:15 schreef Poppejans het volgende:
Kappen met dit niet-lollige geneuzel
Ik vind dat bij reviews over producten ook altijd zo irritant:quote:
Ga ik zometeen ook doenquote:Op zondag 27 december 2020 01:16 schreef ok01 het volgende:
Op dit soort momenten wil ik bijna stoppen met luisteren
Toffe zegquote:Op zondag 27 december 2020 01:15 schreef Gretzl het volgende:
Ook maar even een standaard PI ingesteld (maar wat heb ik er aan)
Morgen doet ie ‘m weer 😅quote:Op zondag 27 december 2020 01:16 schreef ok01 het volgende:
Op dit soort momenten wil ik bijna stoppen met luisteren
Ja, maar je moet de Kensingtonstemmer die wel van schijtlol houden wel te vriend houden!quote:Op zondag 27 december 2020 01:16 schreef Gretzl het volgende:
Over zendtijdverspilling gesproken. In deze minuten kun je ook een mooi nummer volledig draaien ipv op rare wijze afkappen.
Ik straal oninteressantheid uit door mn kop en Slipknot shirt vrees ikquote:Op zondag 27 december 2020 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent niet gevraagd mee te doen?
Had je anders verwachtquote:Op zondag 27 december 2020 01:16 schreef MTheBassman het volgende:
we weten dus waar al die extra 8 uur aan besteed zijn nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |