Viva Hollandia?quote:Op zondag 27 december 2020 01:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Verdomme, ik was vergeten dat dat bestond. En dat was prima
Om jezelf te zien in die lounge duurde niet lang. Maarre eenmaal in beeld...al úren zit ik er nu op. Ze hebben maar 20 Schermen die daadwerkelijk op tv komen en die roulerenquote:
Maar wie hakt die broodplank dan voor je?quote:Op zondag 27 december 2020 01:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tja, er moet toch brood op de plank komen.
Je wordt aan het lijntje gehouden.quote:Op zondag 27 december 2020 01:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, maar ik had de host even aangesproken middels chat en die zei dat het prima was dat ik bij Blink182 wou
Dat mag je vinden, ze zijn het niet.quote:
Boze Boomers gok ik.quote:Op zondag 27 december 2020 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
Je moet ook geen houthakken. SAVE THE TREES!
hebben ze hout nodig voor die plank?quote:Op zondag 27 december 2020 01:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tja, er moet toch brood op de plank komen.
Ja hoor. Schoorl doen?quote:Op zondag 27 december 2020 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand zin om een strandwandeling te maken morgenochtend?
Wel warm houden hè.quote:Op zondag 27 december 2020 01:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, maar ik had de host even aangesproken middels chat en die zei dat het prima was dat ik bij Blink182 wou
quote:Op zondag 27 december 2020 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
Je moet ook geen houthakken. SAVE THE TREES!
Ah, dat is ook zonde.quote:Op zondag 27 december 2020 01:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah dat is mooi klote, want daarna is het uiteraard ook niet meer gelukt. Geen idee of zo een band nog vaak in europa gaat touren
Ik zou in 2020 voor het eerst echt wat dingen gaan bezoeken (oa sandy alex G en bombay bicycle club in paradiso en voor t eerst een keer naar rock werchter) maarja
wow, matig. Maar heb je jezelf al gespot op tv?quote:Op zondag 27 december 2020 01:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Om jezelf te zien in die lounge duurde niet lang. Maarre eenmaal in beeld...al úren zit ik er nu op. Ze hebben maar 20 Schermen die daadwerkelijk op tv komen en die rouleren
Hier waait het harderquote:
Ik had deze week contact met iemand die nu corona blijkt te hebben dus ik blijf voorlopig nog binnen vrees ikquote:Op zondag 27 december 2020 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer komt Blink 182 dan eigenlijk?quote:Op zondag 27 december 2020 01:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
you're so far away from me, gaat me niet lukkenquote:Op zondag 27 december 2020 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
Volgend uurquote:Op zondag 27 december 2020 01:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wanneer komt Blink 182 dan eigenlijk?
30 decemberquote:Op zondag 27 december 2020 01:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wanneer komt Blink 182 dan eigenlijk?
Nee, alleen in die wachtruimte, maar ik loop inmiddels ook steeds weg bij de camera.quote:Op zondag 27 december 2020 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, matig. Maar heb je jezelf al gespot op tv?
2, 3 leuke nummers maar wat me tegenstaat: nooit eens een extra uithaal met de gitaren. Zelfs live niet... alles precies zoals ooit bedacht.quote:
Ach, mijn moeder werkt in het ziekenhuis. Helft van haar collega's heeft corona.quote:Op zondag 27 december 2020 01:04 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik had deze week contact met iemand die nu corona blijkt te hebben dus ik blijf voorlopig nog binnen vrees ik
Over een uur, bij Blink.quote:Op zondag 27 december 2020 01:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, matig. Maar heb je jezelf al gespot op tv?
quote:
Daar zijn dan weer andere bands voor.quote:Op zondag 27 december 2020 01:05 schreef wdn het volgende:
[..]
2, 3 leuke nummers maar wat me tegenstaat: nooit eens een extra uithaal met de gitaren. Zelfs live niet... alles precies zoals ooit bedacht.
En dan ook nog saaie zang erbijquote:Op zondag 27 december 2020 01:05 schreef wdn het volgende:
[..]
2, 3 leuke nummers maar wat me tegenstaat: nooit eens een extra uithaal met de gitaren. Zelfs live niet... alles precies zoals ooit bedacht.
ze hebben idd ook wel heel veel matige meuk, wat ik erg raar vind gezien alle meesterwerken die ze wel hebben uitgebracht.quote:Op zondag 27 december 2020 01:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja het is nou eenmaal niet andersquote:Op zondag 27 december 2020 01:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, mijn moeder werkt in het ziekenhuis. Helft van haar collega's heeft corona.
De Dire Straits zijn dat helemaal niet nodig, die zijn al geniaal met gitaren.quote:Op zondag 27 december 2020 01:05 schreef wdn het volgende:
[..]
dus als we een lege tv zien weten we dat jij het bentquote:Op zondag 27 december 2020 01:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, alleen in die wachtruimte, maar ik loop inmiddels ook steeds weg bij de camera.
Ja nou. Heb je ooit Gary Moore live gezien? Die speelde Still got the blues ... het HELE ALBUM live precies zoals de plaat was. Geen noot extra. Briljant album maar live wil ik toch wel wat extra.quote:Op zondag 27 december 2020 01:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar zijn dan weer andere bands voor.
De teksten van veel nummers zijn dan wel briljant. Telegraph road bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 december 2020 01:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ze hebben idd ook wel heel veel matige meuk, wat ik erg raar vind gezien alle meesterwerken die ze wel hebben uitgebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |