Neem dan Princequote:Op zondag 27 december 2020 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb heel wat live gezien, maar Gary Moore niet. Je hebt gelijk hoor. Maar ik kan nog wel genieten van Dire Straits.
Kijken daar echt zoveel users naar? Ik ben al blij als ik de tijd heb om door alle berichten heen te scrollen en de meeste tekst te lezenquote:Op zondag 27 december 2020 01:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind t wel knap hoe mensen ook nog de tijd hebben hun post van een gepaste PI te voorzien
Duidelijk.quote:Op zondag 27 december 2020 01:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb die gekozen om mijn onzekerheid te verbergen
Gewoon kut.quote:
Ja die wel natuurlijk. Maar sinnerman moet er natuurlijk ook inquote:Op zondag 27 december 2020 01:11 schreef skysherrif het volgende:
Aint got no i got life vind ik erg tof
zal er wel in staan toch?
Als ze hem niet volledig draaien hoeft het van mij niet. Een nummer als Let It Happen of Thinking of a Place kappen ze tegenwoordig ook niet meer af.quote:Op zondag 27 december 2020 01:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Sinnerman zou echt een epische binnenkomer zijn. Vraag me wel af waar ze em dan af zouden kappen eigenlijk
quote:Op zondag 27 december 2020 01:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze heb ik ook echt nooit van m'n leven eerder gehoord
Ik koos de mijne omdat niemand die ooit gebruikt.quote:Op zondag 27 december 2020 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb gewoon [ afbeelding ] als standaard ingesteld omdat Den Helder (langjarig gezien) de zonnigste plaats van Nederland is!
Welcomeeeeeequote:Op zondag 27 december 2020 01:13 schreef houdjemond het volgende:
Beter hebben jullie allemaal gedanst op le Lacs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |