Ik krijg wel altijd een unheimisch gevoel van dat vraagteken.quote:Op zondag 27 december 2020 01:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik koos de mijne omdat niemand die ooit gebruikt.
Ik dans uitsluitend op alcohol.quote:Op zondag 27 december 2020 01:13 schreef houdjemond het volgende:
Beter hebben jullie allemaal gedanst op le Lacs
Als ik dans gaat niemand daar blij van worden hoorquote:Op zondag 27 december 2020 01:13 schreef houdjemond het volgende:
Beter hebben jullie allemaal gedanst op le Lacs
Dat klopt bij die 2 idd. Zijn nog wel genoeg nummers die wel ingekort of afgekapt worden helaasquote:Op zondag 27 december 2020 01:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als ze hem niet volledig draaien hoeft het van mij niet. Een nummer als Let It Happen of Thinking of a Place kappen ze tegenwoordig ook niet meer af.
Nouja, ik ben (door mijn vader) fan van Neil Young. 19x live gezien. En die is ook ieder concert weer anders. Speelt ook gerust een Down by the River-versie (9 minuten op album) live van 30 minutenquote:Op zondag 27 december 2020 01:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Neem dan Prince8x Sign of the Times gezien in 1987 en ze waren allemaal anders. Ook erg nat
Maar wat ik al zei: zo 1x per jaar trek ik muziek meer dan de rest van het jaar. Dire Straits is zo'n band. Coldplay ook trouwens. Vaak zooooooooo saai maar 1x per jaar mag het. Clocks leuk maar de rest meh
Ik gebruik wel gewoon een toepasselijke PI wanneer nodig trouwens.quote:Op zondag 27 december 2020 01:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik koos de mijne omdat niemand die ooit gebruikt.
Check!quote:Op zondag 27 december 2020 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik gebruik wel gewoon een toepasselijke PI wanneer nodig trouwens.
En die dan in potjes verkopenquote:Op zondag 27 december 2020 01:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Coldplay drie minuten lang scheten zou laten sluit ik niet uit dat we een nieuwe nummer 1 hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |