Ja.quote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Passie, want echte Passoa was te duur
2000 beltquote:Op zondag 27 december 2020 01:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Breezer, ook zoiets. Bestaat een breezerslet nog?
die vieze zoete geuren kan ik al gelijk weer ruikenquote:Op zondag 27 december 2020 01:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja passoa...goede oude onwetende tijd was dat zeg
Die vond ik lekker. De rode en de groenequote:Op zondag 27 december 2020 01:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Breezer, ook zoiets. Bestaat een breezerslet nog?
Rum in cocktails is welquote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat heb ik nooit eerder gehoord![]()
Heb rum nooit lekker gevonden. Mijn pa vind het erg chill met rum maar ik heb er niks mee.
[..]
Ik drink niet meer, maar ik hield het toen ik nog wel dronk echt alleen op bier en whisky op den duur. soms nog wodka tijdens stappen voor de grap, maar alleen om even snel dronken te worden
raketijslikeur en dropshot niet vergeten. die dropshot was echt ranzig manquote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Passie, want echte Passoa was te duur
Of Goldstrikequote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jagermeister is mijn kryptoniet.
Was jij een....quote:Op zondag 27 december 2020 01:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die vond ik lekker. De rode en de groene
Met redbullquote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn fav. festivaldrankjequote:
Ben ik twee zomers geleden een paar dagen goed ziek van geworden op vakantie in Slovenië. Dat spul is na een bepaalde hoeveelheid puur vergif.quote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op zich niet erg, maar als je kijkt wat er allemaal moet wijken voor dit soort meuk...quote:Op zondag 27 december 2020 01:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oja dit is ook al zo'n volledig inwisselbaar niksnummer.
Zeker. Had alle flesjes, ook die uit andere landen en de 0,75 liter flessen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |