Gemaakte interactie dus, en daar sta je dan 7 uur voor in de digitale wachtrijquote:Op zondag 27 december 2020 01:27 schreef TheVulture het volgende:
Die mensen op Zoom worden geïnstrueerd toch? Net met die honden en nu met die klokken
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 27 december 2020 01:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik drink jou dan waarschijnlijk wel weer onder de tafel.
zo erg kan je spontaan niet zijnquote:Op zondag 27 december 2020 01:27 schreef TheVulture het volgende:
Die mensen op Zoom worden geïnstrueerd toch? Net met die honden en nu met die klokken
En bij Yellow Submarine met de duikbrillen.quote:Op zondag 27 december 2020 01:27 schreef TheVulture het volgende:
gisternacht was er wel een guy in een zwarte sweater en kersmuts op die duidelijk wat had geslikt/gesnovenquote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef Karina het volgende:
Waarom doet niemand iets ontzettend stoms op die zoom? Je blote reet flashen of zo.
Die jongens die gisteren stripten op It's Raining Men vond ik best leuk, totdat ik me besefte dat het totaal gescript wasquote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef Karina het volgende:
Waarom doet niemand iets ontzettend stoms op die zoom? Je blote reet flashen of zo.
Is al 2x gebeurd... helaas.quote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef Karina het volgende:
Geen idee maar ik vind het leuk om naar ze te kijken.quote:Op zondag 27 december 2020 01:27 schreef TheVulture het volgende:
Safari is echt een middelbare school drankjequote:Op zondag 27 december 2020 01:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben een paar jaar geleden begonnen met de kast leeg te drinken hier (drink eigenlijk alleen maar bier). Maar alle whisk(e)y's (niets speciaals) zijn nu op en gister de Disaronno. Staat nog safari en amaranto ofzo en ouzo
paar seconde vertraging wellicht om dat te kunnen voorkomen?quote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef Karina het volgende:
Over The Script gesproken ...quote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jep hoe raadt je t zo...
Boring dit. Ook de mensen die ze filmen
Liesjequote:Op zondag 27 december 2020 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vind het leuk om naar ze te kijken.Serieus.
Net als vorige week bij SR?quote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef Karina het volgende:
was net nog hoorquote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef Karina het volgende:
Zeven uur?quote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Gemaakte interactie dus, en daar sta je dan 7 uur voor in de digitale wachtrij
Dat was p0rnquote:
Net als pisang Ambonquote:Op zondag 27 december 2020 01:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Safari is echt een middelbare school drankje![]()
Hoe oud is die fles
Alles in die kast is minimaal 15 jaar oud denk ik.quote:Op zondag 27 december 2020 01:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe oud is die fles
quote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Alleen mensen van zestien of extreme kneuzen gaan prat op hoe goed ze kunnen drinken
Dat blijkt.quote:Op zondag 27 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
Zooo, mevrouw Pippen is naar bed. Nu kan ik serieus gaan drinken.
Klopt, maar dat is een detail.quote:
Daar heb ik je naam en woonplaats voor nodig.quote:Op zondag 27 december 2020 01:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet deze erbij op mijn stemlijst voor volgend jaar... sue me
Ja ik lul ook maar wat maar radio2 kennende houden ze hem express in stand zodat ze weer populair kunnen doen met nieuwsberichtenquote:
Nu nog?quote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Koen.
Dit topic gaat eigenlijk een beetje te snel voor me.
ik snap nog steeds niet hoe ik al die zoete meuk safari, apfelkorn, elpicu, blue curacao ooit kon drinkenquote:Op zondag 27 december 2020 01:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe oud is die fles
Nee joh, paar uurtjes zit ik erin nuquote:
Passoa was het helemaal bij mijquote:
volgens mij is het real time als ik naar het meezingen kijk.quote:Op zondag 27 december 2020 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar seconde vertraging wellicht om dat te kunnen voorkomen?
quote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar heb ik je naam en woonplaats voor nodig.
Niet Marco?quote:Op zondag 27 december 2020 01:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die vieze lucie da weetikveel hoe ze heet heeft dit nummer echt voor mij verpest
ik lees het meestal ook niete cht 100% mee hoorquote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Koen.
Zit best een redactie wel volgens mij.quote:Op zondag 27 december 2020 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar seconde vertraging wellicht om dat te kunnen voorkomen?
Yup.quote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef Gretzl het volgende:
Ik heb dit nummer leren kennen door Lucie Silvas(favoriete zangeres van het eerste uur) en De Vreemdganger
Wie ook?
ik begon met rumquote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet hoe ik al die zoete meuk safari, apfelkorn, elpicu, blue curacao ooit kon drinken![]()
Dat is blijkbaar zo'n fase die iedereen weleens gehad heeft omdat bier bitter en vies nog was (ook al begon ik zelf ook met bier).
We doen niet eens ietsquote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Koen.
Ah. Maar zag best al een tijdje dezelfde gezichten langskomen. Nu wel weer nieuwe.quote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja ik lul ook maar wat maar radio2 kennende houden ze hem express in stand zodat ze weer populair kunnen doen met nieuwsberichten
Nu is het te doen. Een beetje.quote:
Echt héquote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet hoe ik al die zoete meuk safari, apfelkorn, elpicu, blue curacao ooit kon drinken![]()
Dat is blijkbaar zo'n fase die iedereen weleens gehad heeft omdat bier bitter en vies nog was (ook al begon ik zelf ook met bier).
Ja passoa...goede oude onwetende tijd was dat zegquote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Passoa was het helemaal bij mij![]()
Een blue Curacao. Want dat werd dan groen als je het met sinaasappelsap mixte
mmmm true truequote:Op zondag 27 december 2020 01:32 schreef Karina het volgende:
[..]
volgens mij is het real time als ik naar het meezingen kijk.
Ik ga nogsteeds over mijn nek als ik ook maar iets ruik wat neigt naar boswandelingquote:Op zondag 27 december 2020 01:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja passoa...goede oude onwetende tijd was dat zeg
En op de hoeveelste plek sta je nu?quote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee joh, paar uurtjes zit ik erin nu
Die staat er niet meer denk ik. Volgens mij paar jaar terug weggeflikkerd. Zal zo nog eens kijken.quote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Passie, want echte Passoa was te duurquote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slaap ze!quote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mijn mand opzoeken
Nog veel plezier nachtbrakers
Groetjes aan de hondquote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mijn mand opzoeken
Nog veel plezier nachtbrakers
dat heb ik nooit eerder gehoordquote:
Ik drink niet meer, maar ik hield het toen ik nog wel dronk echt alleen op bier en whisky op den duur. soms nog wodka tijdens stappen voor de grap, maar alleen om even snel dronken te wordenquote:Op zondag 27 december 2020 01:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt hé![]()
Drink nu eigenlijk alleen nog maar wijn en single malt.
Het voorspelgefriemel duurt onnodig lang?quote:Op zondag 27 december 2020 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
Waar de fuck blijven de nummers als Graceland enzo of weet ik veel IETS LEUKS.
Jagermeister is mijn kryptoniet.quote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga nogsteeds over mijn nek als ik ook maar iets ruik wat neigt naar boswandeling
Breezer, ook zoiets. Bestaat een breezerslet nog?quote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga nogsteeds over mijn nek als ik ook maar iets ruik wat neigt naar boswandeling
Duurt elk jaar langer inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het voorspelgefriemel duurt onnodig lang?
Ja.quote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Passie, want echte Passoa was te duur
2000 beltquote:Op zondag 27 december 2020 01:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Breezer, ook zoiets. Bestaat een breezerslet nog?
die vieze zoete geuren kan ik al gelijk weer ruikenquote:Op zondag 27 december 2020 01:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja passoa...goede oude onwetende tijd was dat zeg
Die vond ik lekker. De rode en de groenequote:Op zondag 27 december 2020 01:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Breezer, ook zoiets. Bestaat een breezerslet nog?
Rum in cocktails is welquote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat heb ik nooit eerder gehoord![]()
Heb rum nooit lekker gevonden. Mijn pa vind het erg chill met rum maar ik heb er niks mee.
[..]
Ik drink niet meer, maar ik hield het toen ik nog wel dronk echt alleen op bier en whisky op den duur. soms nog wodka tijdens stappen voor de grap, maar alleen om even snel dronken te worden
raketijslikeur en dropshot niet vergeten. die dropshot was echt ranzig manquote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Passie, want echte Passoa was te duur
Of Goldstrikequote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jagermeister is mijn kryptoniet.
Was jij een....quote:Op zondag 27 december 2020 01:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die vond ik lekker. De rode en de groene
Met redbullquote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn fav. festivaldrankjequote:
Ben ik twee zomers geleden een paar dagen goed ziek van geworden op vakantie in Slovenië. Dat spul is na een bepaalde hoeveelheid puur vergif.quote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op zich niet erg, maar als je kijkt wat er allemaal moet wijken voor dit soort meuk...quote:Op zondag 27 december 2020 01:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oja dit is ook al zo'n volledig inwisselbaar niksnummer.
Zeker. Had alle flesjes, ook die uit andere landen en de 0,75 liter flessen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |